Jump to content

Sprawdź czy pójdzie Ci nowa wersja World of Tanks 1,0


Recommended Posts

Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią, pojawiły się pierwsze informacje dt. silnika enCore. World of Tanks enCore jest aplikacją demonstracyjną dla Core—nowego niewydanego jeszcze silnika graficznego dla World of Tanks. Możecie uruchomić World of Tanks enCore na swoim komputerze, aby oszacować jego wydajność w World of Tanks z silnikiem Core. Link do programu 

http://wotencore.net/3142_pl1

Link do filmiku na YouTube    https://youtu.be/Yypvvj4k9lk

 

wotencore_23_12_2017_17_09_30.png

Link to comment
23 godziny temu, Aslain napisał:

mi wyszlo 24147 w ultra jakości, i full hd z tssaa hq.

Ja mam kwestie procesora-nie narzekam,ale 2 lata temu WG zalecało min 3,4 GHz.Mój ma 3,0GHz,nie podkręcam (nie znam się).kartę zmieniłem,teraz nową i5 trzeba kupić.Test odpaliłem bez zmian w ustawieniach,to GeForceExprience ustawia,kwestia czy serwery WG poprawi,jak ping skoczy do 200 to ENCORE zgłupieje i włączy Bullet Time ;)

Link to comment
20 godzin temu, riload napisał:

Ponad 11k. Zobaczymy jak to będzie. Na piaskownicy jak mapy HD były testowane to bez kłopotu 60-70fps a czasami nawet 80 na ultra.

Mody ograniczają od 15 do 20fps.

 

Masz rację,mody bardzo tną fps-y.W AW gra się na czystym kliencie,bez modów,xvm-a itp.Ping stabilny 30-40 a fps do 90 na najwyższych ustawieniach grafiki,w WoT-e mam podobne.może być kwestią silnika gry.W AW od początku jest powiedzmy Havoc w grze,przez narożnik budynku można strzelać,teraz dodali lepszą fizykę ruchu:zsuwasz się stojąc przechylony na piasku,np Rosomakiem driftować zna ręcznym można ;)

Link to comment
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead