Jump to content

lista zakazanych modow na serwerze eu


Recommended Posts

link do tematu na str DoM1N:

 

http://www.dom1n.com/newsy/lista-zakazanych-modow-na-serwerze-eu/

 

Wargaming.net zezwala Uczestnikom na używanie i modyfikowanie grafiki, modeli, muzyki, dany obiektów z gry, danych statystycznych (ale nie osobistych) graczy, interfejsu gier (zwanego dalej „Zawartość”): World of Tanks, World of Tanks: Blitz, World of Warplanes, World of Warships, World of Tanks: Generals (zwanymi dalej „Gry Wargaming.net”) w opracowaniach Uczestników pod warunkiem, że zgadzają się na następujące warunki:

1. Nie mogą zostać tworzone żadne modyfikacje, które wymagają lub w inny sposób uzyskują adres e-mail gracza i/lub hasło w Grach Wargaming.net. Użytkownik może zalogować się używając jedynie identyfikatora Wargaming.net.
2. Zawartość Gier Wargaming.net nie zostanie użyta do tworzenia konkurencyjnych produktów MMO/zręcznościowych w grach dla pojedynczego gracza, w ogóle w grach czy jakimkolwiek innym gatunku (gier).
3. Jakiekolwiek nie interaktywne (bez udziału użytkownika) zbierane danych ze stron Wargaming.net za pomocąAPI (WIKI) innych niż publiczne API od WG jest zabronione.
4. Reklamy w modyfikacjach klienta gry są zabronione w postaci tekstowej, graficznej oraz dźwiękowej.
5. Według Wargamin.net nie mogą być tworzone jakiekolwiek modyfikacje, które zmieniają Gry Wargaming w sposób niepożądany. Lista zmian zawiera (ale nie ogranicza się do nich):
5.1. Przezroczyste tekstury na obiektach, które da się przebić za pomocą uzbrojenia w grze.
5.2. Zastępowanie modeli gry modelami kolizyjnymi.
5.3. Wyraźne podświetlenie obiektów w grze, które mogą być niebezpieczne lub stwarzają ryzyko (np. białe tekstury na zniszczonych czołgach).
5.4. Jakiekolwiek zmiany automatycznego celowania (np. śledzenie celu, automatyczne celowanie we wrażliwe obszary).
5.5. Oznaczanie dla gracza pozycji innych graczy, którzy nie są widoczni ze względu na zasady widoczności gry (oznaczanie pozycji gracza, który zniknął z mapy, wyświetlanie kto z niewidocznych przeciwników zadał niekrytyczne uszkodzenia itp.)
5.6. Oznaczanie zniszczeń obiektów na mapie.
5.7. Kamera, która nie jest związana z pozycją gracza – taka, którą można kierować w trzech wymiarach i używanie celownika artyleryjskiego w innych typach pojazdów.
5.8. Używanie makr w grze (np. automatyczne włączanie ręcznej gaśnicy), nie dotyczy automatycznego strzału po przeładowaniu.
5.9. Wskazywanie punktu celowania innych graczy, które jest inne od ich wizualnego przedstawienia na podstawie pozycji standardowego, niezmodyfikowanego modelu 3D pojazdu sterowanego przez gracza.
5.10. Pełne lub częściowe zautomatyzowanie wysyłania pojazdu do bitwy, jego sterowanie i strzelanie (używanie botów).
6. Zabronione są opracowania produktu, które według Wargaming.net naruszają dobre imię firmy.
7. Zabronione są jakiekolwiek zmiany autorstwa takie jak ukrywanie czy usuwanie oświadczenia o prawach autorskich w zawartości Gier Wargaming.net.

P.S.
Mimo wszystko punkt 5 nadal wygląda jak furtka do spławiania zbanowanych za byle co. Niepożądane zmiany to też może być cokolwiek.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.