Jump to content

Bug or intentionel JSGME MODS folder deleted by uninstalling mod?


Recommended Posts

BTW, thanks a lot for completely ruining my day when uninstalling this mod.


 


I use JSGME for installing/uninstalling mods and had created a folder in the WOWS folder with skins for various ships and have taken days upon days to make those skin mods work.


 


I install Aslains mod, which doesn't come as single files you can pick out of the collection, and had to uninstall it because some of the mods were in conflict, when I did the uninstall it not only removed the JSGME.exe file but also the MODS folder with above said skins with countless hours of work lost. No warning that it would happen and no reason it should have happened as Aslains mod have nothing to do with JSGME MODS folder.


 


There must be a uninstall script in the installer executable that specifically targets the JSGME which is utterly stupid and disrespectfull and I must warn other players of using the Aslains mod installer due the destructive effects it have on JSGME.


Link to comment
  • Moderator

Hey atomskytten, længe siden!

Hvor, sådan helt præcist, havde du JSGME.exe og dens mod-mappe?

Hvis de lå inde i \res_mods\, så er det forståeligt nok at de blev slettet.

 

Til en anden gang, uanset om det bliver denne modpakke, eller en anden, så kan du vælge at installere den i en mappe for sig, og så copy/paste det du vil have over til res_mods..

Og bagefter bare slette den mappe du brugte til at installere i, uden at bruge uninstalleren.

Link to comment
  • Moderator

Efter en snak med Aslain, giver det hele mere mening for mig.. var ikke klar over der blev lavet en "mods" folder, ud over res_mods. :)

 

Det der er sket er at Aslain's pakke installere JGSME og laver mods mappen, når man installere skins.

Når man så uninstallere, ja, så ryger JGSME og mods mappen igen.

 

Så bug var det ikke, men derimod meningen - men dette bliver ændret nu, da man jo, som i dit tilfælde, kan have andre skins end dem fra Aslain's pakke, så nu bliver den mappe efterladt. (Så må folk jo bare selv slette den, selvom de ikke bruger skins fra andre steder)

Link to comment

Hey atomskytten, længe siden!

Hvor, sådan helt præcist, havde du JSGME.exe og dens mod-mappe?

Hvis de lå inde i \res_mods\, så er det forståeligt nok at de blev slettet.

 

Til en anden gang, uanset om det bliver denne modpakke, eller en anden, så kan du vælge at installere den i en mappe for sig, og så copy/paste det du vil have over til res_mods..

Og bagefter bare slette den mappe du brugte til at installere i, uden at bruge uninstalleren.

ja det er det, jeg har haft en periode hvor jeg ikke spillede efter at jeg blev påkørt af en bil og fik venstre underben påkørt og fastklemt så at ankel og de fleste knogler i foden brækkede samt at bagsiden på læggen blev helt og aldeles flænset op - jeg går stadig til sårpleje her mere end 3 måneder efter. Jeg kan ikke huske om jeg har tilføjet dig i kontaktlisten men ellers vil jeg gøre ASAP hvis du har lyst til at spille division.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.