Jump to content

Nie wczytuje się bitwa - ciąg dalszy


Recommended Posts

U mnie także to trwa od dwóch dni. Wczytuje się panel bitwy, wczytuje się pasek postepu i gra stoi w miejścu lub wywala do pulpitu. Nie pomogło wczytanie innych wersji z v.0.9.14.23 włącznie, bo wcześniejsze nie obsługiwały patcha 9.14.1. Nie pomogło odinstalowanie modpacka w całości i ponowna instalacja. Nie pomogła ponowna instalacja gry. Nie pomogło nawet to, ze zmieniłem system windowsa z Win 7 na XP. Zero pozytywnego efektu moich działań. Przesyłam pliki.

_Aslain_logs.zip

_Aslains_Installer.log

_Aslains_Installer_Options.inf

python.log

xvm.log

_Aslains_Installer_CompList.log

Edited by Valaquenta1964
Link to comment

Prawdopodobnie doszedłem do sedna problemu. Otóż zaznaczając w sekcji DAMAGE LOG dany mod, tutaj Zayaz. oraz poniżej PANEL ZNISZCZEN wersja 1920x1080 (nie pamiętam dokładnie) wtedy następują zawieszania się gry objawiające się nie wgraniem bitwy lub wyrzuceniem na pulpit. Doszedłęm do tego w ten sposób, że zacząłem instalowanie modpacka sekcjami, dodając kolejno jedna po drugiej. Intuicyjnie ominąłem sekcje z Damage Log'ami i Panelami Zniszczeń. Po wgraniu ostatniej, interesującej mnie sekcji, uruchomiłem grę i wszystko było OK. Celem sprawdzenia moich podejrzeń wrzuciłem panel zniszczeń OUTER wraz z damage log. No i gra się zwiesiła w momencie wczytywania bitwy, a za chwilke mnie wyrzuciło na pulpit. W moim przypadku tutaj tkwi problem. Po ponownym usunięciu modpacka i ponownej instalacji, ale bez fferalnych opcji, gra śmiga.

 

Myślę, że tutaj warto prześledzić logi czy modpacka. Pliki sa dostępne. Dorzucam także obecne logi celem porównania.

_Aslains_Installer.log

_Aslains_Installer_CompList.log

_Aslains_Installer_Options.inf

python.log

xvm.log

Edited by Valaquenta1964
Link to comment

W sumie nie wiem po co to wrzucam. Nie gram juz HT, MT,  LT czy TD. Moją bronią pozostały tylko arty. 95% bitew rozgrywam własnie nimi. Wyjątek stanowi kilka czołgów premium - JT 8.8cm, Cromwell Berlin, AMX CDC, AT15A oraz TOG II. Wszysztkie10, 9 i 8 tiery pojechały za Ural na wyzłomowanie. SAE jest zupełnie niepotrzebny.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.