Jump to content
Sign in to follow this  
HostileGod

zarobki / incomes

Recommended Posts

Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie pomysł na mod który liczył by na bieżąco zarobek lub debet w bitwie. tzn- każdy wystrzelony pocisk, jego koszt w sreberkach, naprawy, każdy trafiony strzał i przychód za to, z aktywnym premium i bez, z rezerwami , każdy mat. konsumpcyjny itd zsumowane w trzech liniach/wariantach, pokazując ile zyskamy za walkę ile stracimy za pudło, rykoszet itd. wliczając koszty naprawy na bieżąco, zwrot za uszkodzenia przez sojuszników utopienie się, no słowem wszystko. Niestety sam nie jestem w stanie tego zaimplementować, ale może ktoś się zainteresuje moim pomysłem, bo to byłby cholernie popularny mod, kiedy gracz już odkryje tę możliwość, będzie chciał na bieżąco wiedzieć ile zarobi/straci. przynajmniej wśród moich znajomych pomysł się spodobał.

wyobrażam to sobie mianowicie tak: użytkownik nie widzi całej masy obliczeń a jedynie trzy opcje wynikowe zależne od wybranego trybu walki

 

 __________________ __ WYGRANA ___________________ |___PRZEGRANA_______________

CAP                           |  suma zysków - wydatki (na bieżąco)  | suma zysków - wydatki (na bieżąco)

WSZYSCY ZNISZCZENI | suma zysków - wydatki (na bieżąco)   | suma zysków - wydatki (na bieżąco)

 

ewentualnie jedna linia łącząca te wszystkie przypadki, jedynie stosując kolor zielony dla zysku czerwony dla straty i biały dla wyjścia na przysłowiowe zero. czyli:

_________________________________

SALDO: (suma zysków i strat na bieżąco)

 

(+ na zielono, - na czerwono, aktualizowane po każdym zdarzeniu) wszelkie koszty: STRATY, ODSZKODOWANIA, ZYSKI, oczywiście w zależności od trybu i rodzaju konta- premium, freemium, wszelkie rezerwy osobiste- itp, itd, koszta te kształtują się inaczej...

komu pomysł się podoba, proszę o plusa, udostępnienie, może ktoś się podejmie

 

kolejny pomysł dla Aslaina: mody pozostawiają bardzo dużą ilość śmieciowych plików w grze, i ktoś, kto nie ma czystego klienta do porównania- nie jest w stanie usunąć ich wszystkich z folderów gry. deinstalatory usuwając paczki modów wiążą je z plikami gry i wywalają z rejestru również wpisy gry, czasem odinstalowując ją całkowicie. więc sugeruję mod czyszczący klienta z wszelkich obcych plików, po prostu sprawdzający go pod kątem zgodności ze spisem plików i usuwającym pozostałości całkowicie, pozostawiając aktualne i niezbędne pliki, plus możliwość utworzenia plików dla Twojego instalatora w jednej lokalizacji.

 

następny pomysł podsunięty na forum... Własny filtr pojazdów według podanych wartości, czyli możliwość tworzenia szablonów, np na twierdze: dodanie określonych jednostek i po utworzeniu własnego filtra możliwość i wyboru ich położenia, taka optymalizacja garażu, personalizacja, możliwość zarządzania czołgami, czyli: ten czołg ma być pierwszy, ten drugi a ten na końcu, rozumiecie mój zamysł...

 

następna opcja dotycząca wyboru na karuzeli- fajnym gadżetem było by tzw "rybie oko" podczas wyboru czołgu, czyli rząd aktualnie wybrany ulega powiększeniu jak elementy w Docku appla, w macu , lub rocketdocku. powiększenie elementu pod myszą o powiedzmy 25% , a po kliknięciu pulsowanie wybranej komórki. dane są bardziej widoczne- wybrana komórka z kolorową ramką powiększona nieznacznie jako wybrana jednostka.

Edited by HostileGod

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×