Jump to content
Golden_Legend

Wywalanie z wota po szczególnym komunikacie po zainstalowaniu modów aslaina.

Recommended Posts

Witam, od patcha  9.18 mniej więcej pojawił się u mnie pewien problem z worldoftanks, mianowicie co jakiś czas wchodząc do bitwy (często na natarciach) pojawia się komunikat: "wystąpił problem z aplikacją worldoftanks.exe i zostanie ona zamknięta. Przepraszamy" po tym komunikacie wyłącza mi wota po czym próbując wejść z powrotem nie mogę wejść dopiero po minucie lub po kilku wchodzę z powrotem normalnie. Wiele już próbowałem i sprawdzałem wszystkie możliwe przyczyny po kolei,  dokładnie wyszło, że to wina paczki modów od aslain, kiedy nie mam ich zainstalowanych wszystko jest w porządku. Mody od Aslaina instalowałem przez cały czas grając w wot po każdej aktualizacji wot. Proszę o pomoc. Z góry dziękuję. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, Golden_Legend said:

O jakie logi chodzi?

 

Link do info jest w moim podpisie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pewien problem, kiedy uruchamiam aplikację Aslain_Wot_Logs_Archiver próbuje wytworzyć mody to to pojawia się błąd, jest podana ścieżka "D:/Gry1:/Aslain_Modpack Nie można odnaleźć pliku" Nie wiem o co chodzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Golden_Legend,jeżeli pobrałeś i zainstalowałeś "WARGAMING NET GAME CENTER"-w nim tkwi problem.Miałem to samo-modpack nie widział pliku gry.Po odinstalowaniu i niestety ponownej instalce gry(wielkość ostatniego patcha+odbudowa logów),paczka zadziałała.WG informowało o blokowaniu modów,więc Game Center po to został stworzony,z info na stronie "niedługo" zastąpi on Lunchery z WoT-a,WoWs-a itp.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Instalator nie obsluguje gaming center w pelni. Oczywiscie mody sie zainstaluja i beda dzialac bez problemu, jedyny problem to ze nie zadzialaja funkcje instalatora takie jak detekcja regionu i klienta gry, oraz uruchamianie gry z poziomu instalatora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do WoWs-a nie zainstalowała mi się paczka,ten sam komunikat co u Golden_Legend-a.Odpaliłem LOADINF-a,pokazało 3 zielone pola,przy wyborze modów;Nie można o9dnależdż pliku..Aslain wychodzi na to że:Game Center-nadpisuję,zastępuję "Lunchera"-w linku Q&A WG https://worldofwarships.eu/pl/news/common/wgc-for-you-and-me/

Czy modpack szuka Lunchera,ty wiesz.Jak odinstalowałem Game Center-a,z lunchera,gry nie uruchomiły się,z "exe" tak,musiałem pobrać instalatora i "na nowo" pobrać gry:do WoT-a ponad 5 giga,do WoWs-a 1,5 giga i jest ok.Pamiętasz te "przecieki" od WG,o likwidacji res_mods i wysyłaniou przez graczy do nich modów,po weryfikacji WG "nam" zainstaluję lub nie.Może takie ma zadanie Game Center?W folderze gry chyba będzie "wgc_api.exe" jako nowy luncher

Przechwytywanie.PNG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nowym Game Center pewnie zaczne sie interesowac jak juz wyjdzie z testow, albo jak juz nie bedzie innego wyjscia. Poki co jest on rozwijany i sie zmienia wiec ciezko nonstop sie do niego przystosowywac. 

 

Przecieki pamietam, ale na razie nic nie zanosi sie zeby w tym roku mieli z res_mods rezygnowac, moze w przyszlym roku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie rozumiem , co mam zrobić? Usunąć Game Center i odinstalować gre? Zainstalować ponownie, przecież on się automatycznie  znów zainstaluje...??

Share this post


Link to post
Share on other sites
24 minutes ago, Golden_Legend said:

Nie rozumiem , co mam zrobić? Usunąć Game Center i odinstalować gre? Zainstalować ponownie, przecież on się automatycznie  znów zainstaluje...??

 

Nie. Cięzko powiedzieć czemu masz ten błąd, szczególnie jak nie załączyłeś logów :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Game Center sam w sobie jest spoko-ma opcję,zakładania klienta na każdym serwerze-następny mod WG przemyślało i dodało.W ustawieniach aktualizacji,zaznaczamy opcję dodatkowych patchy,pobiera i instaluję foldery profilowe na każdy serwer.Testy beta mają swoje prawa,po to są ;)Jak ciągle AW,dołożą pierwszą X premium-Chiińską :)Sorry za autopromocję-ci co nie zagrali,polecam Croossouta-kto ma profil w WT,na stronie ma instalatora.Godzina spędzona na budowaniu pojazdu-bezcenne.Kołowe,krączące lub X-Wing :)

screenshot-170808-183620.jpg

 

 

 

screenshot-170818-180913.jpg

18891500_1913952838851086_6949435056532626342_o.jpg

 

WOWsLauncher.log

Edited by (GB-R)MarekTor

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Aslain napisał:

Nowym Game Center pewnie zaczne sie interesowac jak juz wyjdzie z testow, albo jak juz nie bedzie innego wyjscia. Poki co jest on rozwijany i sie zmienia wiec ciezko nonstop sie do niego przystosowywac. 

 

Przecieki pamietam, ale na razie nic nie zanosi sie zeby w tym roku mieli z res_mods rezygnowac, moze w przyszlym roku.

 

No ja pytam o problem z logami, których modpack nie może znaleźć, tak to bym załączył te logi :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokaż na screenie jak wygląda ten błąd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, Golden_Legend said:

Screen błędu:

 

 

 

 

Windows XP :/ Byc moze czegoś brakuje w tym systemie aby wygenerować logi. Używasz jakiegoś antywira?

 

Mozesz recznie zalaczyc pliki z folderu z grą, takie jak:

_Aslains_Installer.log

_Aslains_Installer_Options.inf

python.log

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, Aslain napisał:

 

Windows XP :/ Byc moze czegoś brakuje w tym systemie aby wygenerować logi. Używasz jakiegoś antywira?

 

Mozesz recznie zalaczyc pliki z folderu z grą, takie jak:

_Aslains_Installer.log

_Aslains_Installer_Options.inf

python.log

 

Używam programu norton ale wyłączyłem go na czas instalacji paczki.

Załączam pliki.

 

_Aslains_Installer.log

python.log

_Aslains_Installer_Options.inf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grałem pare randomowych bitew i nie napotkalem tego problemu o ktorym piszesz, uzywajac tych samych modów co w logach.

 

Uzywasz bardzo malej ilosci modow, dlatego nie sadze zeby to one powodowaly, ale zawsze mozesz usunac pare z nich i zobaczyc czy to cos zmieni.

 

Usun Multi Hit Loga, PMODa, YasenKrasen.

 

Sprawdz tez integralnosc plikow gry, byc moze jakis jej plik jest uszkodzony.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taki błąd pojawiał się przy wot, a teraz pojawił się przy instalacji modów:

Myślę, że może być to kluczowe.

 

 

WP_20170821_21_07_17_Pro.jpg

Edited by Golden_Legend

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×