Jump to content

ikonki konturów: man1aq


Go to solution Solved by Aslain,

Recommended Posts

Posted

Czy byłaby możliwość przywrócenia moda? rozumiem, że nie był dawno aktualizowany, ale nie napotkałem żadnych problemów z tym modem, wszystkie pojazdy są wyświetlane w zestawieniu. Gram na TV 75" i jest to najbardziej czytelny mod ze wszystkich ikonek konturów, bez żadnych udziwnień ...

  • Administrator
  • Solution
Posted

Problem jest w tym ze nie tylko bedzie brakowalo ikonek czolgow ale elementow UI , bo w pliku z ikonkami WG umieszcza tez czesci elementow z gry, i te nowe rzeczy co dodali ostatnio beda brakowaly.

  • 2 weeks later...
Posted

Hej, czy jest szansa aby te ikonki man1aq pojawiły się w Modpaku? Bardzo byłem do nich przywiązany 😜😁 ewentualnie Panzerschiffer v1.

Dzięki i pozdrawiam

 

  • Like 1
  • Administrator
Posted

Proponuje pisać do man1aq na czacie w grze bo jest zdemotywowany, nikt się z nim nie kontaktuję o aktualizacje ikonek i chyba stwierdził że nie będzie tego ciągnął.

  • Like 1
Posted

Dzięki za info, wiadomość wysłałem ale man1aq ostatni raz na WOCie był jakoś w lutym. Chyba dał sobie spokój. 

Pytanie czy możesz wrzucić ikonki od Panzerschiffera v1?

  • Administrator
Posted
16 minutes ago, Adam1908 said:

Dzięki za info, wiadomość wysłałem ale man1aq ostatni raz na WOCie był jakoś w lutym. Chyba dał sobie spokój. 

Pytanie czy możesz wrzucić ikonki od Panzerschiffera v1?

Dziwne, ja mu napisałem jakoś tydzien temu wiadomość na czacie w grze w garażu wyszukałem jego nick, i wysłałem priva tam, odpisał po paru dniach. 

 

Ikonki Panzerschiffera są w modpacku. Pisałem do niego też, na razie nie odpisał, on tu na forum jest.

  • 1 month later...
Posted

Cześć chłopaki. Jestem od lat uzależniony od ikonek man1aq-a i postanowiłem wziąć sprawy w swoje ręce. Zaktualizowałem ikonki i dla zainteresowanych puszczam je tutaj do testów (u mnie działają). Robię to anonimowo i mam nadzieje że nie naruszam żadnych praw autorskich. Jeżeli ikonki będą wam działać to nie widzę problemu żeby ja na bieżąco aktualizować (no chyba że tank ikon maker przestanie działać). Oczywiście WIELKIE, WIELKIE podziękowania za pracę Aslaina i Maniaqa. 🙂

 

Z niecierpliwością czekam na feedback. 

 

Pozdrawiam

zonen

ikony man1aq 1.29.0.0.zip

  • Like 1
  • Administrator
Posted
4 minutes ago, zonen said:

Cześć chłopaki. Jestem od lat uzależniony od ikonek man1aq-a i postanowiłem wziąć sprawy w swoje ręce. Zaktualizowałem ikonki i dla zainteresowanych puszczam je tutaj do testów (u mnie działają). Robię to anonimowo i mam nadzieje że nie naruszam żadnych praw autorskich. Jeżeli ikonki będą wam działać to nie widzę problemu żeby ja na bieżąco aktualizować (no chyba że tank ikon maker przestanie działać). Oczywiście WIELKIE, WIELKIE podziękowania za pracę Aslaina i Maniaqa. 🙂

 

Z niecierpliwością czekam na feedback. 

 

Pozdrawiam

zonen

ikony man1aq 1.29.0.0.zip 14.53 MB · 0 downloads

Wojtus11 (autor tych ikonek) oferowal mi żródła do plików moda aby moża łatwiej aktualizować, jeśli dostane ję, moge przekazać jesli masz ochote tym się zajmować co aktualizacje gry.

 

Oto one juz mam: http://man1aqcontourmod.one.pl/sources/

Posted
5 minut temu, Aslain napisał(a):

Wojtus11 (autor tych ikonek) oferowal mi żródła do plików moda aby moża łatwiej aktualizować, jeśli dostane ję, moge przekazać jesli masz ochote tym się zajmować co aktualizacje gry.

 

Oto one juz mam: http://man1aqcontourmod.one.pl/sources/

I tak będę je aktualizował sam dla siebie, więc to żaden problem żeby to udostępniać innym. Dzięki za źródła. 😉 

Posted

Fajnie że jest osoba która podjęła temat, super! Po powrocie do domu sprawdzę temat. Wielkie dzięki 😉 😂 

Posted
21 minut temu, arosystem napisał(a):

Rozegrane 4 bitwy, wszystko działa super!

 

Wielkie dzięki bo jż w depresje wpadałem 😉

Extra 😉 dzięki za info

Posted

Swoja drogą dziwi mnie, że WG nie potrafi tak prostej rzeczy uaktualnić jak ikonki. Czołgów mamy kilkaset , wiele o podobnych nazwach i aż się prosi aby ikonki zaktualizować aby łatwiej identyfikować pojazdy.

  • Upvote 1
Posted

Po kilkunastu następnych bitwach mam lustrzane odbicie (prawa strona) ale tylko ikon pojazdów, nazwy graczy są oki. Innych niedogodności nie zaznałem, pokazuje nawet najnowsze pojazdy 🙂

Posted
16 godzin temu, Aslain napisał(a):

Widze że duże zainteresowanie.

Mnie to nie dziwi bo to najlepsze ikonki 😉

Wczoraj niestety nie miałem możliwości sprawdzić bo cały czas poza domem. 

Posted
9 godzin temu, arosystem napisał(a):

Po kilkunastu następnych bitwach mam lustrzane odbicie (prawa strona) ale tylko ikon pojazdów, nazwy graczy są oki. Innych niedogodności nie zaznałem, pokazuje nawet najnowsze pojazdy 🙂

Od kilku lat też mi tak się czasami dzieje raz na kilkanaście/kilkadziesiąt bitew. Nie mam pojęcia dlaczego.

  • Administrator
Posted
19 minutes ago, zonen said:

Od kilku lat też mi tak się czasami dzieje raz na kilkanaście/kilkadziesiąt bitew. Nie mam pojęcia dlaczego.

Może to że niektóre bitwy są nieosługiwane przez anty-mirrora do ikonek i XVM, i tam jest to odwrócone.

Posted
15 minut temu, Aslain napisał(a):

Może to że niektóre bitwy są nieosługiwane przez anty-mirrora do ikonek i XVM, i tam jest to odwrócone.

Dzięki za wytłumaczenie. 😉 

  • Administrator
Posted

Myslalem ze on to robil recznie, ale widze projekty do TIMa wiec w paczce to bede mial zawsze juz aktualne bo wszystkie ikonki co robie (ponad 30 sa z TIM). W sumie to ciezko stwierdzic bo tam sa zarowno projekty z Phostoshopa jak i TIM, no nic bede to analizowal jeszcze.

  • Like 1
  • Administrator
Posted

Troche wygląda to na łączoną robotę, że część rzeczy trzeba zrobić w Photoshopie (nazwy?), reszta składana jest w TIM i TIM wypluwa już gotowe pliki atlasów i png. Troche zagmatwane.

 

image.thumb.png.a02f9920e42c86927000b81f828b2eaf.png

Posted
3 minuty temu, Aslain napisał(a):

Troche wygląda to na łączoną robotę, że część rzeczy trzeba zrobić w Photoshopie (nazwy?), reszta składana jest w TIM i TIM wypluwa już gotowe pliki atlasów i png. Troche zagmatwane.

 

 

Ja swoja wersje zrobiłem podobnie. Najpierw ręcznie każdą nową ikonkę w CorelDraw a potem w TIM pliki atlasów.

Posted

Jeżeli o mnie chodzi to ja chętnie pociągnę temat tych ikonek. Napisz w jakiej formie ci to najlepiej podsyłać i po sprawie. 😉 Od lat korzystam z twojej paczki więc czuję się zobowiązany do pomocy.

  • Administrator
Posted
21 minutes ago, zonen said:

Jeżeli o mnie chodzi to ja chętnie pociągnę temat tych ikonek. Napisz w jakiej formie ci to najlepiej podsyłać i po sprawie. 😉 Od lat korzystam z twojej paczki więc czuję się zobowiązany do pomocy.

Tak by bylo najlepiej, w miedzyczasie zobacze z tym TIMem, najlepiej jak jedna apka mi wypluwa gotowe mody jak TIM, i za jednym razem aktualizuje je wszystkie, ale tutaj nie obejdzie sie bez recznej roboty, bo trzeba wpisywac nowe nazwy czolgow w PS do plikow graficznych z których ciągnie TIM potem. Czy bedziesz dawal rade w miare szybko robić te aktualizacje, w sensie tak do 2 dni od aktualizacji gry max?

 

Dla mnie najlepsza forma to taka juz tu: contouricons_man1aq_1.27.1.0b.7z folder maps z ikonkami png oraz flash z atlasami. 

 

Uwaga, to wazne dosć, nie tworz plików dds, tylko png, i zmieniaj im nazwe na dds, tak aby to nie byly pliki dds w sensie formatu, bo to stratne i ikonki zle wygladaja wtedy.

 

 

Posted
20 minut temu, Aslain napisał(a):

Tak by bylo najlepiej, w miedzyczasie zobacze z tym TIMem, najlepiej jak jedna apka mi wypluwa gotowe mody jak TIM, i za jednym razem aktualizuje je wszystkie, ale tutaj nie obejdzie sie bez recznej roboty, bo trzeba wpisywac nowe nazwy czolgow w PS do plikow graficznych z których ciągnie TIM potem. Czy bedziesz dawal rade w miare szybko robić te aktualizacje, w sensie tak do 2 dni od aktualizacji gry max?

 

Dla mnie najlepsza forma to taka juz tu: contouricons_man1aq_1.27.1.0b.7z folder maps z ikonkami png oraz flash z atlasami. 

 

Uwaga, to wazne dosć, nie tworz plików dds, tylko png, i zmieniaj im nazwe na dds, tak aby to nie byly pliki dds w sensie formatu, bo to stratne i ikonki zle wygladaja wtedy.

 

 

Czyli tak jak zrobiłem teraz (plus pliki png). Swoją drogą to od razu eksportuje ikony z corela w formacie png. Ale mam pytanie czy ten katalog z plikami png jest konieczny, bo jak wyrzucisz pliki png a zostawisz tylko battleatlas.dds i xml to wszystko działa.

Posted
5 minut temu, Aslain napisał(a):

W sensie masz tak:

 

image.png.41fbb264e96f1bc72a6a969cb1594f3d.png

 

Zamiast tego .dds, uzyj pliku png, tylko zmien mu nazwe na dds

OK. Wszystko jasne. Ten png jest z resztą dwa razy mniejszy.

 

A co powiesz na przygotowanie ikon do paczki z rozszerzeniem wotmod? Wiem jak to zrobić, tylko pytanie czy to jest potrzebne bo widziałem już tak zrobione ikony.

  • Administrator
Posted
8 minutes ago, zonen said:

OK. Wszystko jasne. Ten png jest z resztą dwa razy mniejszy.

 

A co powiesz na przygotowanie ikon do paczki z rozszerzeniem wotmod? Wiem jak to zrobić, tylko pytanie czy to jest potrzebne bo widziałem już tak zrobione ikony.

Ja wole jak nie jest .wotmod, bo mam tam rozne opcje osobnego instalowania ikonek nad OTM i w Panelach bocznych i jak bedzie wotmod to nie da sie tego zrobic wtedy. Jesli mi bedziesz takie wysylal to mam wiecej roboty, bo musze wypakowywac z wotmod. Jesli tez bedziesz mi wysylal z nazwa wersji w sciezce to tez musze to przerabiac i przepakowywac. Dlatego dla mnie osobiscie dla modpacka w sensie, najlepsze to format jak zalaczylem res_mods/version/ itd. ale version ma zostac a nie zastapione liczbą 🙂

 

Tak png nie dosc ze mniejsze to lepszej jakosci.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.