arosystem Posted April 19 Posted April 19 Czy byłaby możliwość przywrócenia moda? rozumiem, że nie był dawno aktualizowany, ale nie napotkałem żadnych problemów z tym modem, wszystkie pojazdy są wyświetlane w zestawieniu. Gram na TV 75" i jest to najbardziej czytelny mod ze wszystkich ikonek konturów, bez żadnych udziwnień ... Quote
Administrator Solution Aslain Posted April 19 Administrator Solution Posted April 19 Problem jest w tym ze nie tylko bedzie brakowalo ikonek czolgow ale elementow UI , bo w pliku z ikonkami WG umieszcza tez czesci elementow z gry, i te nowe rzeczy co dodali ostatnio beda brakowaly. Quote
Adam1908 Posted May 2 Posted May 2 Hej, czy jest szansa aby te ikonki man1aq pojawiły się w Modpaku? Bardzo byłem do nich przywiązany 😜😁 ewentualnie Panzerschiffer v1. Dzięki i pozdrawiam 1 Quote
Administrator Aslain Posted May 2 Administrator Posted May 2 Proponuje pisać do man1aq na czacie w grze bo jest zdemotywowany, nikt się z nim nie kontaktuję o aktualizacje ikonek i chyba stwierdził że nie będzie tego ciągnął. 1 Quote
Adam1908 Posted May 3 Posted May 3 Dzięki za info, wiadomość wysłałem ale man1aq ostatni raz na WOCie był jakoś w lutym. Chyba dał sobie spokój. Pytanie czy możesz wrzucić ikonki od Panzerschiffera v1? Quote
Administrator Aslain Posted May 3 Administrator Posted May 3 16 minutes ago, Adam1908 said: Dzięki za info, wiadomość wysłałem ale man1aq ostatni raz na WOCie był jakoś w lutym. Chyba dał sobie spokój. Pytanie czy możesz wrzucić ikonki od Panzerschiffera v1? Dziwne, ja mu napisałem jakoś tydzien temu wiadomość na czacie w grze w garażu wyszukałem jego nick, i wysłałem priva tam, odpisał po paru dniach. Ikonki Panzerschiffera są w modpacku. Pisałem do niego też, na razie nie odpisał, on tu na forum jest. Quote
zonen Posted June 5 Posted June 5 Cześć chłopaki. Jestem od lat uzależniony od ikonek man1aq-a i postanowiłem wziąć sprawy w swoje ręce. Zaktualizowałem ikonki i dla zainteresowanych puszczam je tutaj do testów (u mnie działają). Robię to anonimowo i mam nadzieje że nie naruszam żadnych praw autorskich. Jeżeli ikonki będą wam działać to nie widzę problemu żeby ja na bieżąco aktualizować (no chyba że tank ikon maker przestanie działać). Oczywiście WIELKIE, WIELKIE podziękowania za pracę Aslaina i Maniaqa. 🙂 Z niecierpliwością czekam na feedback. Pozdrawiam zonen ikony man1aq 1.29.0.0.zip 1 Quote
Administrator Aslain Posted June 5 Administrator Posted June 5 4 minutes ago, zonen said: Cześć chłopaki. Jestem od lat uzależniony od ikonek man1aq-a i postanowiłem wziąć sprawy w swoje ręce. Zaktualizowałem ikonki i dla zainteresowanych puszczam je tutaj do testów (u mnie działają). Robię to anonimowo i mam nadzieje że nie naruszam żadnych praw autorskich. Jeżeli ikonki będą wam działać to nie widzę problemu żeby ja na bieżąco aktualizować (no chyba że tank ikon maker przestanie działać). Oczywiście WIELKIE, WIELKIE podziękowania za pracę Aslaina i Maniaqa. 🙂 Z niecierpliwością czekam na feedback. Pozdrawiam zonen ikony man1aq 1.29.0.0.zip 14.53 MB · 0 downloads Wojtus11 (autor tych ikonek) oferowal mi żródła do plików moda aby moża łatwiej aktualizować, jeśli dostane ję, moge przekazać jesli masz ochote tym się zajmować co aktualizacje gry. Oto one juz mam: http://man1aqcontourmod.one.pl/sources/ Quote
zonen Posted June 5 Posted June 5 5 minut temu, Aslain napisał(a): Wojtus11 (autor tych ikonek) oferowal mi żródła do plików moda aby moża łatwiej aktualizować, jeśli dostane ję, moge przekazać jesli masz ochote tym się zajmować co aktualizacje gry. Oto one juz mam: http://man1aqcontourmod.one.pl/sources/ I tak będę je aktualizował sam dla siebie, więc to żaden problem żeby to udostępniać innym. Dzięki za źródła. 😉 Quote
Adam1908 Posted June 5 Posted June 5 Fajnie że jest osoba która podjęła temat, super! Po powrocie do domu sprawdzę temat. Wielkie dzięki 😉 😂 Quote
arosystem Posted June 5 Author Posted June 5 Rozegrane 4 bitwy, wszystko działa super! Wielkie dzięki bo jż w depresje wpadałem 😉 Quote
zonen Posted June 5 Posted June 5 21 minut temu, arosystem napisał(a): Rozegrane 4 bitwy, wszystko działa super! Wielkie dzięki bo jż w depresje wpadałem 😉 Extra 😉 dzięki za info Quote
Ankuba Posted June 5 Posted June 5 Swoja drogą dziwi mnie, że WG nie potrafi tak prostej rzeczy uaktualnić jak ikonki. Czołgów mamy kilkaset , wiele o podobnych nazwach i aż się prosi aby ikonki zaktualizować aby łatwiej identyfikować pojazdy. 1 Quote
arosystem Posted June 5 Author Posted June 5 Po kilkunastu następnych bitwach mam lustrzane odbicie (prawa strona) ale tylko ikon pojazdów, nazwy graczy są oki. Innych niedogodności nie zaznałem, pokazuje nawet najnowsze pojazdy 🙂 Quote
Adam1908 Posted June 6 Posted June 6 16 godzin temu, Aslain napisał(a): Widze że duże zainteresowanie. Mnie to nie dziwi bo to najlepsze ikonki 😉 Wczoraj niestety nie miałem możliwości sprawdzić bo cały czas poza domem. Quote
zonen Posted June 6 Posted June 6 9 godzin temu, arosystem napisał(a): Po kilkunastu następnych bitwach mam lustrzane odbicie (prawa strona) ale tylko ikon pojazdów, nazwy graczy są oki. Innych niedogodności nie zaznałem, pokazuje nawet najnowsze pojazdy 🙂 Od kilku lat też mi tak się czasami dzieje raz na kilkanaście/kilkadziesiąt bitew. Nie mam pojęcia dlaczego. Quote
Administrator Aslain Posted June 6 Administrator Posted June 6 19 minutes ago, zonen said: Od kilku lat też mi tak się czasami dzieje raz na kilkanaście/kilkadziesiąt bitew. Nie mam pojęcia dlaczego. Może to że niektóre bitwy są nieosługiwane przez anty-mirrora do ikonek i XVM, i tam jest to odwrócone. Quote
zonen Posted June 6 Posted June 6 15 minut temu, Aslain napisał(a): Może to że niektóre bitwy są nieosługiwane przez anty-mirrora do ikonek i XVM, i tam jest to odwrócone. Dzięki za wytłumaczenie. 😉 Quote
Administrator Aslain Posted June 6 Administrator Posted June 6 Myslalem ze on to robil recznie, ale widze projekty do TIMa wiec w paczce to bede mial zawsze juz aktualne bo wszystkie ikonki co robie (ponad 30 sa z TIM). W sumie to ciezko stwierdzic bo tam sa zarowno projekty z Phostoshopa jak i TIM, no nic bede to analizowal jeszcze. 1 Quote
Administrator Aslain Posted June 6 Administrator Posted June 6 Troche wygląda to na łączoną robotę, że część rzeczy trzeba zrobić w Photoshopie (nazwy?), reszta składana jest w TIM i TIM wypluwa już gotowe pliki atlasów i png. Troche zagmatwane. Quote
zonen Posted June 6 Posted June 6 3 minuty temu, Aslain napisał(a): Troche wygląda to na łączoną robotę, że część rzeczy trzeba zrobić w Photoshopie (nazwy?), reszta składana jest w TIM i TIM wypluwa już gotowe pliki atlasów i png. Troche zagmatwane. Ja swoja wersje zrobiłem podobnie. Najpierw ręcznie każdą nową ikonkę w CorelDraw a potem w TIM pliki atlasów. Quote
Administrator Aslain Posted June 6 Administrator Posted June 6 Najgorzej że aktualnie nie mam Photoshopa, skończyła mi się licencja 😕 Quote
zonen Posted June 6 Posted June 6 Jeżeli o mnie chodzi to ja chętnie pociągnę temat tych ikonek. Napisz w jakiej formie ci to najlepiej podsyłać i po sprawie. 😉 Od lat korzystam z twojej paczki więc czuję się zobowiązany do pomocy. Quote
Administrator Aslain Posted June 6 Administrator Posted June 6 21 minutes ago, zonen said: Jeżeli o mnie chodzi to ja chętnie pociągnę temat tych ikonek. Napisz w jakiej formie ci to najlepiej podsyłać i po sprawie. 😉 Od lat korzystam z twojej paczki więc czuję się zobowiązany do pomocy. Tak by bylo najlepiej, w miedzyczasie zobacze z tym TIMem, najlepiej jak jedna apka mi wypluwa gotowe mody jak TIM, i za jednym razem aktualizuje je wszystkie, ale tutaj nie obejdzie sie bez recznej roboty, bo trzeba wpisywac nowe nazwy czolgow w PS do plikow graficznych z których ciągnie TIM potem. Czy bedziesz dawal rade w miare szybko robić te aktualizacje, w sensie tak do 2 dni od aktualizacji gry max? Dla mnie najlepsza forma to taka juz tu: contouricons_man1aq_1.27.1.0b.7z folder maps z ikonkami png oraz flash z atlasami. Uwaga, to wazne dosć, nie tworz plików dds, tylko png, i zmieniaj im nazwe na dds, tak aby to nie byly pliki dds w sensie formatu, bo to stratne i ikonki zle wygladaja wtedy. Quote
zonen Posted June 6 Posted June 6 20 minut temu, Aslain napisał(a): Tak by bylo najlepiej, w miedzyczasie zobacze z tym TIMem, najlepiej jak jedna apka mi wypluwa gotowe mody jak TIM, i za jednym razem aktualizuje je wszystkie, ale tutaj nie obejdzie sie bez recznej roboty, bo trzeba wpisywac nowe nazwy czolgow w PS do plikow graficznych z których ciągnie TIM potem. Czy bedziesz dawal rade w miare szybko robić te aktualizacje, w sensie tak do 2 dni od aktualizacji gry max? Dla mnie najlepsza forma to taka juz tu: contouricons_man1aq_1.27.1.0b.7z folder maps z ikonkami png oraz flash z atlasami. Uwaga, to wazne dosć, nie tworz plików dds, tylko png, i zmieniaj im nazwe na dds, tak aby to nie byly pliki dds w sensie formatu, bo to stratne i ikonki zle wygladaja wtedy. Czyli tak jak zrobiłem teraz (plus pliki png). Swoją drogą to od razu eksportuje ikony z corela w formacie png. Ale mam pytanie czy ten katalog z plikami png jest konieczny, bo jak wyrzucisz pliki png a zostawisz tylko battleatlas.dds i xml to wszystko działa. Quote
Administrator Aslain Posted June 6 Administrator Posted June 6 W sensie masz tak: Zamiast tego .dds, uzyj pliku png, tylko zmien mu nazwe na dds Quote
zonen Posted June 6 Posted June 6 5 minut temu, Aslain napisał(a): W sensie masz tak: Zamiast tego .dds, uzyj pliku png, tylko zmien mu nazwe na dds OK. Wszystko jasne. Ten png jest z resztą dwa razy mniejszy. A co powiesz na przygotowanie ikon do paczki z rozszerzeniem wotmod? Wiem jak to zrobić, tylko pytanie czy to jest potrzebne bo widziałem już tak zrobione ikony. Quote
Administrator Aslain Posted June 6 Administrator Posted June 6 8 minutes ago, zonen said: OK. Wszystko jasne. Ten png jest z resztą dwa razy mniejszy. A co powiesz na przygotowanie ikon do paczki z rozszerzeniem wotmod? Wiem jak to zrobić, tylko pytanie czy to jest potrzebne bo widziałem już tak zrobione ikony. Ja wole jak nie jest .wotmod, bo mam tam rozne opcje osobnego instalowania ikonek nad OTM i w Panelach bocznych i jak bedzie wotmod to nie da sie tego zrobic wtedy. Jesli mi bedziesz takie wysylal to mam wiecej roboty, bo musze wypakowywac z wotmod. Jesli tez bedziesz mi wysylal z nazwa wersji w sciezce to tez musze to przerabiac i przepakowywac. Dlatego dla mnie osobiscie dla modpacka w sensie, najlepsze to format jak zalaczylem res_mods/version/ itd. ale version ma zostac a nie zastapione liczbą 🙂 Tak png nie dosc ze mniejsze to lepszej jakosci. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.