Jump to content

ziela90

Regular Member
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

  • Country

    Poland

Community Reputation

0 Neutral

About ziela90

  • Rank
    Newbie

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Server
    EU
  1. Wybacz ze nie pisze tak jak bys chcial wiem ze moze tak to wyglada ale czasem po prostu na szybko chce cos napisac i piszac to jak najszybciej by mysl przewodnia mi z glowy nie wypadła ale dzieki za wypowiedz ;)
  2. Witam Wszystkich Mam do was takie pytanie czy w DamagePanelu Gambiter da sie jakos ustawic by czas naprawy np gasienic czy innych czesci czolgu byly pokazywane w Sek ? tak jak jest w Damage Panelu Shtys ? z góry dziekuje za pomoc //// Aslain'ie chcialem bardzo podziekowac za zmodyfikowanie Gambitera :) Temat do zamkniecia
  3. Na Spokojnie Aslainie zrobie jak radzisz nie spieszy sie :) (wiem ze masz sporo na glowie wiec loozik)
  4. Pewnie Tak :) wiec dobrze ze napisalem temat heh swoja droga to z tego DamagePanela od Gambitera od dawna korzystam :) mam nadzieje ze uda sie Tobie Cos Fixnac naprawic zalatac hehe :) Pozdrawiam i temat mozna zamknac skoro juz wiesz o co biega
  5. Pewnie cos jest nie tak w zalaczniku logi wszystkie :) mam nadzieje ze cos sie uda wyczarowac :) _Aslain_logs.zip python.log xvm.log
  6. Witam Wszystkich Serdecznie Tak jak w temacie problem jest z Damage Panelem a dokladniej dzisiaj pobralem najnowsza wersje Instalatora i niestety najnowszy - Damage Log v0.1.3 beta by Gambiter nie dziala w sensie gdy otrzymuje trafienia nie pokazuje niczego Pozdrawiam
  7. Witam Wszystkich Witam Aslain'ie mam pytanie a wlasciwie to prosbe tak jak w temacie bardzo podoba mi sie dzwiek szóstego zmysłu z jakiego korzysta Jacqueline ona korzysta z paczki od ProMod chodzi mi o to czy ktos kto sie zna jest w stanie odseparowac sam ten mod czyli chodzi mi o dzwiek żarówki wlasciwie to o to samo odliczanie oraz napis "spotted for i ilosc sek" próbowałem zrobic to sam ale nie udalo mi sie samego tego moda odseparowac a Chce korzystac z Paczki Aslaina wiem tez ze sa u Aslaina mody dzwiekowe z tak zwanym pikaniem ale tamten po prostu mi sie bardziej podoba :) Pozdrawiam
  8. Witam Serdecznie Wszystkich :) Tak jak w temacie mam problem z Garażem w pierwszej chwili myslalem ze to problem z Karuzelą która mialem zaznaczoną w instalatorze modów lecz potem zainstalowałem raz jeszcze (na czysto) bez zaznaczonej karuzeli niestety problem mam nadal tak jak na screenie potem myslalem ze to byl problem spowodowany przez mod Minimalistic Hangar lecz tez niestety nie ponieważ jak na screenie widac jest ten problem bez Minimalistic Hangaru Prosze o porade jaki plik/mod moze odpowiadac za ten problem Pozdrawiam Wszystkich :) Oraz Dzieki Aslainie za twój Instalator korzystam z niego juz o kilku Updatów i jestem z niego bardzo zadowolony ///// Problem Rozwiazany zainstalowalem na nowo Instalatorem z zaznaczonym tak jak tutaj na screenie i wszsytko dziala Minimalistic hangar nie powodowal problemow jak cos :) Jak cos to temat Do zamkniecia Pozdrawiam
  9. ajj to szkoda :) no nic jak sie nie da to sie nie da nie wyczarujemy, bedzie trzeba po prostu co jakis czas kasowac folder cache :) Temat Do Zamkniecia Dzieki bardzo za pomoc i powodzenia w tworzeniu dalszych modyfikacji za ktore dziekuje :) Pozdrawiam
  10. Tz tak jak napisalem ze mam swoje wybrane ikonki i mam je wlasnie pod ta ścieżką co napisales lecz wchodze do bitwy i dodaje mi niestety samemu ikonki klanów które obstawiam sa na mapie globalnej czynne albo cos w tym rodzaju i troszke przyznam irytujące bo ja mam dodane tylko te ikony klanowe co mam znajomych w tamtych klanach :) i pewnie jest tak ze wlasnie jakas opcja xvm automatycznie tworzy te ikony w folderze tak jak podalem na screenie i tak jak podales czyli folder "cache" ikony tych klanow co sie spotkalo w bitwie (tych klanów czynnych na mapie globalnej) gdybyś jednak znalazl ta opcje w xvm albo ktos inny by ja znalazł to prosze o odpowiedz w tym temacie ja jak znajde a szukał bede to tez napisze :)
  11. Witam Wszystkich :) Mam maly problem, wlasciwie to duzy skoro nie potrafie sobie z nim poradzic -_- tak jak w temacie chodzi o ikony klanowe mianowicie mam wybrane ikony klanowe w folderze: res_mods > mods > shared_resources > xvm > res > clanicons niestety od wersji 9.6 jakies ustawienie w xvm zapewne automatycznie dodaje ikony klanow i nawet jak skasuje folder to on sie na nowo pojawia fot jak macie pomysl jak to wylaczyc bez wyłączania wyswietlania tych ikon klanowych co sam mam wybrane to prosze o pomoc z gory dziekuje Pozdrawiam
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.