Jump to content

Pmod armor indicator


Recommended Posts

  • 4 months later...
Posted

Found a way in case anybody else was looking for the file, it is in 

 

C:\Games\World_of_Tanks\mods\configs\pmod  

in the file named    reducedArmor.json

just change font size from 18 (default) to 22

 

Huge diff for old eyes

  • Like 1
Posted

not sure what you mean by text but here is what is in file :

 

// Приведённая броня танка
// Redused tank armor

{
    
    // true - включить модуль. (только посылка данных в файл прицела)
    // true - enable the module. (only sending data to a sight file)
    "enable" : true,
    
    // Использовать собственный flash для вывода данных.
    // Use own flash for data output.
    "enable_flash": false,
    
    // Двигатся за интерфейсом (интерфейс игры двигается если динамическая камера включена)
    // Move for the interface (game interface moves if the dynamic camera is turned on)
    "trackUI": true,
    
    // Позиция индикатора на экране
    // Отдельно для аркадного и снайперского режима
    // Перевернутая по высоте декартовая система координат в пикселях, с отчетом, от центра экрана
    // Indicator position on the screen
    // Separately for arcade and sniper mode
    // Inverted adjustment cartesian coordinate system in pixels, with a report from the center of the screen
    "position" : {
        "arcade": [-100, 200],
        "sniper": [-100, 220]
    },
    
    // Размер индикатора
    // Field индикатора
    "size" : [200, 50],
    
    // Отображать только при наведении на врагов
    // Display only on enemy targets
    "enemysOnly": true,
    
    // Текст надписи 
    //   {{armor}} - толщина брони/экрана
    //   {{calcedArmor}} - приведённая
    //   {{piercingPower}} - пробитие текущим снарядом
    //   {{calcedPiercingPower}} - реальное пробитие текущим снарядом
    //   {{enemyDistance}} - дистанция до врага
    //   {{maxShotDistance}} - максимальная дистанция полёта снаряда
    //   {{dynamicColor}} - динамический цвет относительно шанса пробития
    //   {{piercingReserve}} - резерв пробития (calcedPiercingPower - calcedArmor)
    // Label text indicator
    "pattern" : "{{calcedPiercingPower}}/{{calcedArmor}}",
    
    // Форматирование текста
    // Text format
    "textFormat" : {
        
        // Выравнивание надписи индикатора
        // Alignment label indicator
        "align" : "center",

        // Прозрачность надписи индикатора. Oт 0 - прозрачный до 100 непрозрачный
        // Transparency label indicator. From 0 - transparent to 100 not transparent
        "alpha" : 100,
        
        // Набор цветов относительно текущего шанса пробития
        // Colors set relative to the current chance of penetrate
        "colors" : {
            // не пробить
            "not_pierced": "E90000",
            // возможно пробить
            "little_pierced": "FFAD00",
            // пробить
            "great_pierced": "6BF40D"
        },

        // Шрифт надписи индикатора
        // Font label indicator
        "font" : "$FieldFont",

        // Размер шрифта надписи индикатора
        // label font size indicator
        "size" : 24,

        // Обрабатывать параметр pattern как HTML текст
        // Process pattern parameter as HTML text
        "html": false
    },
    
    // Настройки тени текста  надписи индикатора
    // Shadow settings label text indicator
    "shadow" : {

        // Прозрачность тени. Oт 0 - прозрачный до 100 непрозрачный
        // Transparency shadow. From 0 - transparent to 100 not transparent
        "alpha" : 90,

        // Размытые тени. Oт 0 - не размыта до ? размыта
        // Blurry shadows. From 0 - not blurred to ? blurred
        "blur" : 2,

        // Цвет тени. Значение цвета в палитре RGB (красный, зелёный, синий)
        // Color тени. Value colors in the RGB (red, green, blue)
        "color" : "000000",

        // Сила тени. Oт 0 - слабая до ? сильная
        // Strength shadows. From 0 - not strength to ? strength
        "strength" : 2,

        // Дистанция отступа от основного текста
        // Indentation distance from the main text
        "distance" : 0,

        // Угол в котором движется тень
        // The angle in which the motion of the shadow
        "angle" : 0
    }
}
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.