Sparkster23 Posted July 18, 2018 Posted July 18, 2018 Is there a way to make the font bigger for the numbers on the Pmod armor penetration indicator? Quote
Sparkster23 Posted November 30, 2018 Author Posted November 30, 2018 Found a way in case anybody else was looking for the file, it is in C:\Games\World_of_Tanks\mods\configs\pmod in the file named reducedArmor.json just change font size from 18 (default) to 22 Huge diff for old eyes 1 Quote
SlenderMoose Posted December 4, 2018 Posted December 4, 2018 On that topic. Is there a way to remove the text completely? Quote
Sparkster23 Posted December 7, 2018 Author Posted December 7, 2018 not sure what you mean by text but here is what is in file : // Приведённая броня танка // Redused tank armor { // true - включить модуль. (только посылка данных в файл прицела) // true - enable the module. (only sending data to a sight file) "enable" : true, // Использовать собственный flash для вывода данных. // Use own flash for data output. "enable_flash": false, // Двигатся за интерфейсом (интерфейс игры двигается если динамическая камера включена) // Move for the interface (game interface moves if the dynamic camera is turned on) "trackUI": true, // Позиция индикатора на экране // Отдельно для аркадного и снайперского режима // Перевернутая по высоте декартовая система координат в пикселях, с отчетом, от центра экрана // Indicator position on the screen // Separately for arcade and sniper mode // Inverted adjustment cartesian coordinate system in pixels, with a report from the center of the screen "position" : { "arcade": [-100, 200], "sniper": [-100, 220] }, // Размер индикатора // Field индикатора "size" : [200, 50], // Отображать только при наведении на врагов // Display only on enemy targets "enemysOnly": true, // Текст надписи // {{armor}} - толщина брони/экрана // {{calcedArmor}} - приведённая // {{piercingPower}} - пробитие текущим снарядом // {{calcedPiercingPower}} - реальное пробитие текущим снарядом // {{enemyDistance}} - дистанция до врага // {{maxShotDistance}} - максимальная дистанция полёта снаряда // {{dynamicColor}} - динамический цвет относительно шанса пробития // {{piercingReserve}} - резерв пробития (calcedPiercingPower - calcedArmor) // Label text indicator "pattern" : "{{calcedPiercingPower}}/{{calcedArmor}}", // Форматирование текста // Text format "textFormat" : { // Выравнивание надписи индикатора // Alignment label indicator "align" : "center", // Прозрачность надписи индикатора. Oт 0 - прозрачный до 100 непрозрачный // Transparency label indicator. From 0 - transparent to 100 not transparent "alpha" : 100, // Набор цветов относительно текущего шанса пробития // Colors set relative to the current chance of penetrate "colors" : { // не пробить "not_pierced": "E90000", // возможно пробить "little_pierced": "FFAD00", // пробить "great_pierced": "6BF40D" }, // Шрифт надписи индикатора // Font label indicator "font" : "$FieldFont", // Размер шрифта надписи индикатора // label font size indicator "size" : 24, // Обрабатывать параметр pattern как HTML текст // Process pattern parameter as HTML text "html": false }, // Настройки тени текста надписи индикатора // Shadow settings label text indicator "shadow" : { // Прозрачность тени. Oт 0 - прозрачный до 100 непрозрачный // Transparency shadow. From 0 - transparent to 100 not transparent "alpha" : 90, // Размытые тени. Oт 0 - не размыта до ? размыта // Blurry shadows. From 0 - not blurred to ? blurred "blur" : 2, // Цвет тени. Значение цвета в палитре RGB (красный, зелёный, синий) // Color тени. Value colors in the RGB (red, green, blue) "color" : "000000", // Сила тени. Oт 0 - слабая до ? сильная // Strength shadows. From 0 - not strength to ? strength "strength" : 2, // Дистанция отступа от основного текста // Indentation distance from the main text "distance" : 0, // Угол в котором движется тень // The angle in which the motion of the shadow "angle" : 0 } } Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.