Jump to content
Sign in to follow this  
Sparkster23

Pmod armor indicator

Recommended Posts

Found a way in case anybody else was looking for the file, it is in 

 

C:\Games\World_of_Tanks\mods\configs\pmod  

in the file named    reducedArmor.json

just change font size from 18 (default) to 22

 

Huge diff for old eyes

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

not sure what you mean by text but here is what is in file :

 

// Приведённая броня танка
// Redused tank armor

{
    
    // true - включить модуль. (только посылка данных в файл прицела)
    // true - enable the module. (only sending data to a sight file)
    "enable" : true,
    
    // Использовать собственный flash для вывода данных.
    // Use own flash for data output.
    "enable_flash": false,
    
    // Двигатся за интерфейсом (интерфейс игры двигается если динамическая камера включена)
    // Move for the interface (game interface moves if the dynamic camera is turned on)
    "trackUI": true,
    
    // Позиция индикатора на экране
    // Отдельно для аркадного и снайперского режима
    // Перевернутая по высоте декартовая система координат в пикселях, с отчетом, от центра экрана
    // Indicator position on the screen
    // Separately for arcade and sniper mode
    // Inverted adjustment cartesian coordinate system in pixels, with a report from the center of the screen
    "position" : {
        "arcade": [-100, 200],
        "sniper": [-100, 220]
    },
    
    // Размер индикатора
    // Field индикатора
    "size" : [200, 50],
    
    // Отображать только при наведении на врагов
    // Display only on enemy targets
    "enemysOnly": true,
    
    // Текст надписи 
    //   {{armor}} - толщина брони/экрана
    //   {{calcedArmor}} - приведённая
    //   {{piercingPower}} - пробитие текущим снарядом
    //   {{calcedPiercingPower}} - реальное пробитие текущим снарядом
    //   {{enemyDistance}} - дистанция до врага
    //   {{maxShotDistance}} - максимальная дистанция полёта снаряда
    //   {{dynamicColor}} - динамический цвет относительно шанса пробития
    //   {{piercingReserve}} - резерв пробития (calcedPiercingPower - calcedArmor)
    // Label text indicator
    "pattern" : "{{calcedPiercingPower}}/{{calcedArmor}}",
    
    // Форматирование текста
    // Text format
    "textFormat" : {
        
        // Выравнивание надписи индикатора
        // Alignment label indicator
        "align" : "center",

        // Прозрачность надписи индикатора. Oт 0 - прозрачный до 100 непрозрачный
        // Transparency label indicator. From 0 - transparent to 100 not transparent
        "alpha" : 100,
        
        // Набор цветов относительно текущего шанса пробития
        // Colors set relative to the current chance of penetrate
        "colors" : {
            // не пробить
            "not_pierced": "E90000",
            // возможно пробить
            "little_pierced": "FFAD00",
            // пробить
            "great_pierced": "6BF40D"
        },

        // Шрифт надписи индикатора
        // Font label indicator
        "font" : "$FieldFont",

        // Размер шрифта надписи индикатора
        // label font size indicator
        "size" : 24,

        // Обрабатывать параметр pattern как HTML текст
        // Process pattern parameter as HTML text
        "html": false
    },
    
    // Настройки тени текста  надписи индикатора
    // Shadow settings label text indicator
    "shadow" : {

        // Прозрачность тени. Oт 0 - прозрачный до 100 непрозрачный
        // Transparency shadow. From 0 - transparent to 100 not transparent
        "alpha" : 90,

        // Размытые тени. Oт 0 - не размыта до ? размыта
        // Blurry shadows. From 0 - not blurred to ? blurred
        "blur" : 2,

        // Цвет тени. Значение цвета в палитре RGB (красный, зелёный, синий)
        // Color тени. Value colors in the RGB (red, green, blue)
        "color" : "000000",

        // Сила тени. Oт 0 - слабая до ? сильная
        // Strength shadows. From 0 - not strength to ? strength
        "strength" : 2,

        // Дистанция отступа от основного текста
        // Indentation distance from the main text
        "distance" : 0,

        // Угол в котором движется тень
        // The angle in which the motion of the shadow
        "angle" : 0
    }
}
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.