Jump to content

[AUDIO] [1.23.1.0] Mody dzwiękowe by JohnTankPL(14.02.2024)


Recommended Posts

Projektbeznazwy(3).thumb.jpg.f3c03ca34f63e4e14268e03a93da314f.jpg

Modyfikacje dźwiękowe:

                                                                                                                                                                                                 

★ Pistolety, Dystansowe, Dalekie       

★ Silniki Ext, Int, Gąsienice                      

★ Hity (penetracje, rykoszety)          

★ Łuski, Mechanizmy Armaty                    

★ Przeładowania                                                                                                                                                      

Materiały Eksploatacyjne

★ Wybuchy Powierzchniowe

★ Świsty Artylerii

★ Asysty w bitwie,Wygrana, Przegrana, Remis, Powiadomienia

★ Dźwięki załogi (wkrótce)                                                                                                                                                                                                                                                                                        

Oficjalny Kanał War Mod Youtube

 

Dźwięki Pistoletów+Świsty+Przeładowanie+Wybuchy Pobierz

Tylko dźwięki Silników (nowy projekt, na razie tylko Japonia) Pobierz

Tylko Hity Pobierz

Tylko dźwięki powierzchniowe Pobierz

 

Mod jest w fazie rozwoju i może zawierać błędy.

 

  Aktualizacja
War Mod V.1.29

Nowe dzwięki wystrzałów w trybie snajperskim: Sturer Emil, Nashorn, Dicker Max, Waffenträger auf Pz. IV, Rhm.-Borsig Waffenträger, Panther/M10, Jagdpanzer E 100, Kanonenjagdpanzer 105, VK 100.01 (P), VK 168.01 Mauerbrecher, E50, E50M, Panther 2, Aufklärungspanzer Panther, Leopard 1, Leopard PTA,  Maus, Indien Panzer, Kunze Panzer, Panzer 58 Mutz, Renault Otsu, Rheinmetall Panzerwagen
Nowe dzwięki wystrzałów w trybie arkadowym: , Jagdpanther(88mm)
Nowe dzwięki wystrzałów w trybie arkadowym i snajperskim:  Pz.Sfl. IC, Grille 15, Panzerjäger I, Pz.Kpfw. II (Solothurn S-18/1000 ), Leichttraktor, Proj. Kpz. 07P(E),  KJPZ TIII Jäger, Kpz. Pr.68 (P), Tiger-Maus 120T, Obsidian, 116-F3, Pz.Kpfw. III Ausf. J, VK 30.01 (H), Pz.Kpfw. IV Ausf. F2, O-I Experimental, O-I, O-Ni, O-Ho, Mitsu 108, Ju Nu, Ju Tu,Type 63, Type 57, Type 68, Type 71,
Chi Ri
Poprawione dzwięki wystrzałów: Pz.Kpfw. VII
Nowy dzwięk łuski 105 -130mm
Poprawione i wytłumione dzwięki w trybie snajperskim : wystrzały dystansowe dalekie, wybuchy powierzchniowe, wybuchy czołgów
Poprawione dzwięki dystansowe armat w nacji japonskiej na niskich tierach
Naprawiono standardowe dzwieki załogi ( od tej wersji standardowe dzwięki załogi działają poprawnie)
Zmieniono odtwarzanie dzwięku automatu ( ten sam odtwarzany tylko w trybie snajperskim)
Usunięto wszystkie za długie Świsty Artylerii
Dodano nowy projekt Hitów, posegregowane na: AP, APCR, HC, HE dodano tryb snajperski i auto duck
Dodano nowy projekt Silników (na razie tylko w nacji Japońskiej, prezentacje)
Podziękowania dla FastestClassic za pomoc wskazówki i rady
Podziękowania dla Aslaina za Forum

  • Like 1
Link to comment
  • Administrator
1 hour ago, Kozrek said:

Something wrong with your downloads? All have only one txt included and size 190B.

This text file contains a link, copy and paste it to your browser to download the proper mod.

  • Like 1
Link to comment
  • 3 weeks later...

Super, że mod jest nadal rozwijany i że dźwięki załogi działają 🙂 Czy dźwięki wystrzałów są robione na nowo i każdy czołg otrzyma nowy dźwięk? Zauważyłem też, że niektóre czołgi mają standardowy dźwięk, na przykład Nomad. Czy zostanie on dodany w przyszłości?

Link to comment

Dźwięki wystrzałów zostają te same tylko dochodzą nowe dzwięki wystrzałów wewnątrz czołgu.
Te, które mi się najmniej podobają będę wymieniał na coś innego.
Z czasem dodam dźwięki wystrzałów na tych czołgach, na których brakuje.
Silniki robię od nowa, poprzedni projekt miał za dużo błędów, na razie jest tylko nacja Japońska i trochę Niemieckiej, nad którą teraz pracuje.
Na nowym kanale YouTube można zobaczyć jak to wygląda.

  • Like 1
Link to comment

Hello, I'm enjoying your mods greatly, as always!

 

I have two questions

 

1. Some parts of the mods seem to be pending renovation, and missing from the newest "v1.29" files, so I'm using backup versions (v1.26) in some parts. Namely, "Surface Hit" and "Tracer". Am I doing it right? Also, the engine sound seems to be in progress of complete rebuilding (so the newest "v1.29" file looks very incomplete), so I'm sticking on the v1.26 (more precisely, the version updated in 2022 September) instead for now.

 

2. I like the new critical hit sounds, but there is one sound which feels very off the normal. Among the hit sounds (npc hit pc), without any critical hit, there is a very dull "snap" sound among the soundpack. It sounds like breaking a wooden chopstick, never an ultrasonic tungsten rod punching a hole on the armor plate. I feel like it is not the intended sound. Could you pick it up and correct it?

Edited by Genba_Kantoku
Link to comment

Hi, I actually forgot to add surface explosions.

You can download them here

Tracers are in the res_mods directory but only for artillery, I removed all the too long sounds and left only the short ones.

Was the sound of wood breaking at low tiers?

It's hard for me to guess which sound it is

Link to comment

It's hard to guess which sound I'm talking about, I'd have to check it on repeat.

Mod hits has a lot of different sounds in arcade and sniper modes.

I would need more information, was it a ricochet? puncture? critical?

Link to comment

What tank and what type of ammunition penetrated the AP? APCR? HE? HC? and was it in sniper or arcade mode?

The hits are a bit complex and there are a lot of sounds, it's like looking for a needle in the hay 🤪

Link to comment
6 hours ago, JohnTank said:

What tank and what type of ammunition penetrated the AP? APCR? HE? HC? and was it in sniper or arcade mode?

The hits are a bit complex and there are a lot of sounds, it's like looking for a needle in the hay 🤪

 

Mostly APCR or AP? (but I'm not sure if HEAT never makes that sound). The situation was always in the sniper mode.

Enemy guns were almost always HT/TD large caliber guns over 105mm.

Edited by Genba_Kantoku
Link to comment
2 hours ago, JohnTank said:

It's probably about that sound

 

Yes, I think this is the culprit.

In my in-game sound settings, this sound is a bit more simpler. The sound feel somewhat dull while the sharpest part is still pronounced (thus "snap!" like a chopstick is breaking), and all other aftereffects go unnoticed in battle.

Link to comment
  • 3 weeks later...

W Lorraine 40T dźwięk przeładowania bębna między strzałami jest za wcześnie po wystrzale, przez co nie słychać dźwięku wystrzału. Da się go trochę opóźnić? Przeładowanie trwa 2,5 sek a dźwięk około 1,5sek. Taka drobna uwaga 🙂

Link to comment
W dniu 28.03.2024 o 11:17, Arktez napisał(a):

W Lorraine 40T dźwięk przeładowania bębna między strzałami jest za wcześnie po wystrzale, przez co nie słychać dźwięku wystrzału. Da się go trochę opóźnić? Przeładowanie trwa 2,5 sek a dźwięk około 1,5sek. Taka drobna uwaga 🙂

Dzięki za info

Link to comment
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.