JohnTank Posted February 14 Share Posted February 14 Modyfikacje dźwiękowe: ★ Pistolety, Dystansowe, Dalekie ★ Silniki Ext, Int, Gąsienice ★ Hity (penetracje, rykoszety) ★ Łuski, Mechanizmy Armaty ★ Przeładowania ★ Materiały Eksploatacyjne ★ Wybuchy Powierzchniowe ★ Świsty Artylerii ★ Asysty w bitwie,Wygrana, Przegrana, Remis, Powiadomienia ★ Dźwięki załogi (wkrótce) Oficjalny Kanał War Mod Youtube Dźwięki Pistoletów+Świsty+Przeładowanie+Wybuchy Pobierz Tylko dźwięki Silników (nowy projekt, na razie tylko Japonia) Pobierz Tylko Hity Pobierz Tylko dźwięki powierzchniowe Pobierz Mod jest w fazie rozwoju i może zawierać błędy. Aktualizacja War Mod V.1.29 Nowe dzwięki wystrzałów w trybie snajperskim: Sturer Emil, Nashorn, Dicker Max, Waffenträger auf Pz. IV, Rhm.-Borsig Waffenträger, Panther/M10, Jagdpanzer E 100, Kanonenjagdpanzer 105, VK 100.01 (P), VK 168.01 Mauerbrecher, E50, E50M, Panther 2, Aufklärungspanzer Panther, Leopard 1, Leopard PTA, Maus, Indien Panzer, Kunze Panzer, Panzer 58 Mutz, Renault Otsu, Rheinmetall Panzerwagen Nowe dzwięki wystrzałów w trybie arkadowym: , Jagdpanther(88mm) Nowe dzwięki wystrzałów w trybie arkadowym i snajperskim: Pz.Sfl. IC, Grille 15, Panzerjäger I, Pz.Kpfw. II (Solothurn S-18/1000 ), Leichttraktor, Proj. Kpz. 07P(E), KJPZ TIII Jäger, Kpz. Pr.68 (P), Tiger-Maus 120T, Obsidian, 116-F3, Pz.Kpfw. III Ausf. J, VK 30.01 (H), Pz.Kpfw. IV Ausf. F2, O-I Experimental, O-I, O-Ni, O-Ho, Mitsu 108, Ju Nu, Ju Tu,Type 63, Type 57, Type 68, Type 71, Chi Ri Poprawione dzwięki wystrzałów: Pz.Kpfw. VII Nowy dzwięk łuski 105 -130mm Poprawione i wytłumione dzwięki w trybie snajperskim : wystrzały dystansowe dalekie, wybuchy powierzchniowe, wybuchy czołgów Poprawione dzwięki dystansowe armat w nacji japonskiej na niskich tierach Naprawiono standardowe dzwieki załogi ( od tej wersji standardowe dzwięki załogi działają poprawnie) Zmieniono odtwarzanie dzwięku automatu ( ten sam odtwarzany tylko w trybie snajperskim) Usunięto wszystkie za długie Świsty Artylerii Dodano nowy projekt Hitów, posegregowane na: AP, APCR, HC, HE dodano tryb snajperski i auto duck Dodano nowy projekt Silników (na razie tylko w nacji Japońskiej, prezentacje) Podziękowania dla FastestClassic za pomoc wskazówki i rady Podziękowania dla Aslaina za Forum 1 Quote Link to comment
Stiletto Posted February 15 Share Posted February 15 Welcome to new home for your awesome mod Johh! 1 Quote Link to comment
Kozrek Posted February 15 Share Posted February 15 Something wrong with your downloads? All have only one txt included and size 190B. Quote Link to comment
Administrator Aslain Posted February 15 Administrator Share Posted February 15 1 hour ago, Kozrek said: Something wrong with your downloads? All have only one txt included and size 190B. This text file contains a link, copy and paste it to your browser to download the proper mod. 1 Quote Link to comment
Arktez Posted March 4 Share Posted March 4 Super, że mod jest nadal rozwijany i że dźwięki załogi działają 🙂 Czy dźwięki wystrzałów są robione na nowo i każdy czołg otrzyma nowy dźwięk? Zauważyłem też, że niektóre czołgi mają standardowy dźwięk, na przykład Nomad. Czy zostanie on dodany w przyszłości? Quote Link to comment
JohnTank Posted March 4 Author Share Posted March 4 Dźwięki wystrzałów zostają te same tylko dochodzą nowe dzwięki wystrzałów wewnątrz czołgu. Te, które mi się najmniej podobają będę wymieniał na coś innego. Z czasem dodam dźwięki wystrzałów na tych czołgach, na których brakuje. Silniki robię od nowa, poprzedni projekt miał za dużo błędów, na razie jest tylko nacja Japońska i trochę Niemieckiej, nad którą teraz pracuje. Na nowym kanale YouTube można zobaczyć jak to wygląda. 1 Quote Link to comment
Arktez Posted March 4 Share Posted March 4 Tak widziałem parę filmów, super to brzmi, nowe dźwięki naprawdę robią robotę. Czekam na nowe update'y 🙂 1 Quote Link to comment
JohnTank Posted March 6 Author Share Posted March 6 Po dzisiejszej aktualizacji gry, mod działa normalnie, wystarczy zmienić nazwy folderów w mods i res_mods na 1.24.0.0 lub przenieść wszystko z 1.23 do 1.24.0.0 1 Quote Link to comment
Genba_Kantoku Posted March 8 Share Posted March 8 (edited) Hello, I'm enjoying your mods greatly, as always! I have two questions 1. Some parts of the mods seem to be pending renovation, and missing from the newest "v1.29" files, so I'm using backup versions (v1.26) in some parts. Namely, "Surface Hit" and "Tracer". Am I doing it right? Also, the engine sound seems to be in progress of complete rebuilding (so the newest "v1.29" file looks very incomplete), so I'm sticking on the v1.26 (more precisely, the version updated in 2022 September) instead for now. 2. I like the new critical hit sounds, but there is one sound which feels very off the normal. Among the hit sounds (npc hit pc), without any critical hit, there is a very dull "snap" sound among the soundpack. It sounds like breaking a wooden chopstick, never an ultrasonic tungsten rod punching a hole on the armor plate. I feel like it is not the intended sound. Could you pick it up and correct it? Edited March 8 by Genba_Kantoku Quote Link to comment
JohnTank Posted March 8 Author Share Posted March 8 Hi, I actually forgot to add surface explosions. You can download them here Tracers are in the res_mods directory but only for artillery, I removed all the too long sounds and left only the short ones. Was the sound of wood breaking at low tiers? It's hard for me to guess which sound it is Quote Link to comment
Genba_Kantoku Posted March 9 Share Posted March 9 The "snap!" sounds were from over tier 8. I hear it when I'm playing heavy tanks like Maus, 50TP, etc, and the enemies are also heavy tanks with very large calibers. Quote Link to comment
JohnTank Posted March 9 Author Share Posted March 9 It's hard to guess which sound I'm talking about, I'd have to check it on repeat. Mod hits has a lot of different sounds in arcade and sniper modes. I would need more information, was it a ricochet? puncture? critical? Quote Link to comment
Genba_Kantoku Posted March 9 Share Posted March 9 It was a puncture but no critical. Recently I only played heavies around tier 8 and 9, so in most situation the hits were on the cupola of the turret (but not critical). Enemies were also the heavies and TDs. Quote Link to comment
JohnTank Posted March 9 Author Share Posted March 9 What tank and what type of ammunition penetrated the AP? APCR? HE? HC? and was it in sniper or arcade mode? The hits are a bit complex and there are a lot of sounds, it's like looking for a needle in the hay 🤪 Quote Link to comment
Genba_Kantoku Posted March 10 Share Posted March 10 (edited) 6 hours ago, JohnTank said: What tank and what type of ammunition penetrated the AP? APCR? HE? HC? and was it in sniper or arcade mode? The hits are a bit complex and there are a lot of sounds, it's like looking for a needle in the hay 🤪 Mostly APCR or AP? (but I'm not sure if HEAT never makes that sound). The situation was always in the sniper mode. Enemy guns were almost always HT/TD large caliber guns over 105mm. Edited March 10 by Genba_Kantoku Quote Link to comment
JohnTank Posted March 10 Author Share Posted March 10 It's probably about that sound Quote Link to comment
Genba_Kantoku Posted March 10 Share Posted March 10 2 hours ago, JohnTank said: It's probably about that sound Yes, I think this is the culprit. In my in-game sound settings, this sound is a bit more simpler. The sound feel somewhat dull while the sharpest part is still pronounced (thus "snap!" like a chopstick is breaking), and all other aftereffects go unnoticed in battle. Quote Link to comment
JohnTank Posted March 10 Author Share Posted March 10 As I thought, I don't have anything to replace for now, the sounds come from the game War Thunder. At high levels I only have these sounds. But if I have something else, I will change it. Quote Link to comment
Arktez Posted March 28 Share Posted March 28 W Lorraine 40T dźwięk przeładowania bębna między strzałami jest za wcześnie po wystrzale, przez co nie słychać dźwięku wystrzału. Da się go trochę opóźnić? Przeładowanie trwa 2,5 sek a dźwięk około 1,5sek. Taka drobna uwaga 🙂 Quote Link to comment
JohnTank Posted March 29 Author Share Posted March 29 W dniu 28.03.2024 o 11:17, Arktez napisał(a): W Lorraine 40T dźwięk przeładowania bębna między strzałami jest za wcześnie po wystrzale, przez co nie słychać dźwięku wystrzału. Da się go trochę opóźnić? Przeładowanie trwa 2,5 sek a dźwięk około 1,5sek. Taka drobna uwaga 🙂 Dzięki za info Quote Link to comment
Arktez Posted April 14 Share Posted April 14 W dniu 29.03.2024 o 17:10, JohnTank napisał(a): Dzięki za info W char futur jest to samo, więc pewnie w innych francuskich magazynkach też. 1 Quote Link to comment
n00b_camper_bot Posted Monday at 08:31 PM Share Posted Monday at 08:31 PM (edited) Dziękuję bardzo. Świetny zestaw dźwięków. Domyślam się, że musiałeś wykonać ogromną pracę i ta praca trwa nadal. Chciałbym zapytać, czy można jakoś wyłączyć te różne bębny, werble i temu podobne dźwięki? Edited Monday at 08:33 PM by n00b_camper_bot Quote Link to comment
JohnTank Posted 16 hours ago Author Share Posted 16 hours ago 17 godzin temu, n00b_camper_bot napisał(a): Dziękuję bardzo. Świetny zestaw dźwięków. Domyślam się, że musiałeś wykonać ogromną pracę i ta praca trwa nadal. Chciałbym zapytać, czy można jakoś wyłączyć te różne bębny, werble i temu podobne dźwięki? Jeśli chodzi o ten dzwięk, to można go wyłączyć : Przejdź do folderu res_mods/1.24.1.2/audioww, otwórz plik Sounds.xml, znajdź i usuń to: </event> <name>lbe_appear</name> <mod>atk_lbe_appear</mod> </event> Potem kliknij w plik u góry po lewej i daj zapisz. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.