Jump to content

zarobki / incomes


Recommended Posts

Posted (edited)

Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie pomysł na mod który liczył by na bieżąco zarobek lub debet w bitwie. tzn- każdy wystrzelony pocisk, jego koszt w sreberkach, naprawy, każdy trafiony strzał i przychód za to, z aktywnym premium i bez, z rezerwami , każdy mat. konsumpcyjny itd zsumowane w trzech liniach/wariantach, pokazując ile zyskamy za walkę ile stracimy za pudło, rykoszet itd. wliczając koszty naprawy na bieżąco, zwrot za uszkodzenia przez sojuszników utopienie się, no słowem wszystko. Niestety sam nie jestem w stanie tego zaimplementować, ale może ktoś się zainteresuje moim pomysłem, bo to byłby cholernie popularny mod, kiedy gracz już odkryje tę możliwość, będzie chciał na bieżąco wiedzieć ile zarobi/straci. przynajmniej wśród moich znajomych pomysł się spodobał.

wyobrażam to sobie mianowicie tak: użytkownik nie widzi całej masy obliczeń a jedynie trzy opcje wynikowe zależne od wybranego trybu walki

 

 __________________ __ WYGRANA ___________________ |___PRZEGRANA_______________

CAP                           |  suma zysków - wydatki (na bieżąco)  | suma zysków - wydatki (na bieżąco)

WSZYSCY ZNISZCZENI | suma zysków - wydatki (na bieżąco)   | suma zysków - wydatki (na bieżąco)

 

ewentualnie jedna linia łącząca te wszystkie przypadki, jedynie stosując kolor zielony dla zysku czerwony dla straty i biały dla wyjścia na przysłowiowe zero. czyli:

_________________________________

SALDO: (suma zysków i strat na bieżąco)

 

(+ na zielono, - na czerwono, aktualizowane po każdym zdarzeniu) wszelkie koszty: STRATY, ODSZKODOWANIA, ZYSKI, oczywiście w zależności od trybu i rodzaju konta- premium, freemium, wszelkie rezerwy osobiste- itp, itd, koszta te kształtują się inaczej...

komu pomysł się podoba, proszę o plusa, udostępnienie, może ktoś się podejmie

 

kolejny pomysł dla Aslaina: mody pozostawiają bardzo dużą ilość śmieciowych plików w grze, i ktoś, kto nie ma czystego klienta do porównania- nie jest w stanie usunąć ich wszystkich z folderów gry. deinstalatory usuwając paczki modów wiążą je z plikami gry i wywalają z rejestru również wpisy gry, czasem odinstalowując ją całkowicie. więc sugeruję mod czyszczący klienta z wszelkich obcych plików, po prostu sprawdzający go pod kątem zgodności ze spisem plików i usuwającym pozostałości całkowicie, pozostawiając aktualne i niezbędne pliki, plus możliwość utworzenia plików dla Twojego instalatora w jednej lokalizacji.

 

następny pomysł podsunięty na forum... Własny filtr pojazdów według podanych wartości, czyli możliwość tworzenia szablonów, np na twierdze: dodanie określonych jednostek i po utworzeniu własnego filtra możliwość i wyboru ich położenia, taka optymalizacja garażu, personalizacja, możliwość zarządzania czołgami, czyli: ten czołg ma być pierwszy, ten drugi a ten na końcu, rozumiecie mój zamysł...

 

następna opcja dotycząca wyboru na karuzeli- fajnym gadżetem było by tzw "rybie oko" podczas wyboru czołgu, czyli rząd aktualnie wybrany ulega powiększeniu jak elementy w Docku appla, w macu , lub rocketdocku. powiększenie elementu pod myszą o powiedzmy 25% , a po kliknięciu pulsowanie wybranej komórki. dane są bardziej widoczne- wybrana komórka z kolorową ramką powiększona nieznacznie jako wybrana jednostka.

Edited by HostileGod
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • Aslain locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.