Jump to content

Recommended Posts

Witaj,jest problem z modem akt. Szczegółowe logi trafień nie idzie przenieść ich gdzie indziej , przestawić aby lepiej widoczne były,czy można to poprawić w następnej aktualizacji modpacka ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak nie idzie, nie da sie chwycic myszka? Wczesniej mozna bylo, a to ten sam mod co wczesniej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no właśnie ,że przytrzymałem myszką i przenosiłem w inne miejsce i nie szło

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wyglada na to ze ani jeden mod nie pozwala sie tak przeniesc w tym patchu, WG cos pozmienialo chyba. Trzeba czekac, moze ktos to naprawi, albo do 7.1.0, kto wie

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

spoko,zobaczę skąd ty pobierałeś mody i dawałeś do modpacka , ciekawe,czy sam mod ten będzie działał,może zaś jakaś kolidacja z innymi modami , hmm,przydałby się jakiś celownik ale historyczny , fajnie by było,jakby WG wprowadziło ręczny ostrzał np dodatkowa baterią albo plotką jak to jest w grze Steal Ocean ,w tej grze to już inna fizyka,trochę cięższa gra niż w WoWs , graficznie też jest lepsza niż WoWs , ale tiery są różne, już Minekaze jest na 1 tierze np 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolejny problem z modem panelu wyposażenia , nie idzie go przenosić , zawadza on możliwość m.in. dania perków dla kapitana w zakładce uniwersalność . Drugi problem ,któryś z modów chyba powoduje włączenie wolnej kamery po zniszczeniu naszego okrętu by móc oglądać rozgrywkę swobodnie , zawiesza sie wtedy gra , ale spróbuje uruchomić jedną bitwę bez modów w trybie bezpiecznym i sprawdzę czy wszystko gra z normalną czystą grą . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, sprawdz, a jak nie to zalacz mi logi. Co do przenoszenia panelu w hangarze, to sprawdze, raz sie dalo potem nie dalo, potem znow dalo, autor nie moze sie zdecydowac albo mu WG mąci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie działają komendy załączone na zrzucie ,co do kamery swobodnej działa,zweryfikowałem pliki w launcherze gry,ale ten kompaktowe komendy nie działają wcale , co z tym przenoszeniem panelu wyposażenia nie działa , poczekam na update ,także na te komendy

shot-18.02.09_10.30.13-0770.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Aslain napisał:

Zalacz logi.

ok załącze po bitwie,bo gram bez modów i gra działa , czyli te komendy są ok wszystkie widać,nie tylko 6 ,ale i resztę , czyli coś z modem jest ,zweryfikowałem pliki znowu po tym,jak uruchomili ponownie serwery,bo padły

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok,po update paczki komendy działają już ale nadal panel z wyposażeniem stoi w miejscu nie idzie go przenosić

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tego nie da sie na razie przenosic, moze w przyszlosci autor to zmieni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×