Zriel Posted August 26, 2019 Posted August 26, 2019 (edited) Witam, o ile do tej pory z modpackiem nie było problemów to dziś obydwie wersje - zarówno 1.6.0.3 #00 jak i #01 zostały zatrzymane przez mój antywirus w kwarantannie jako zainfekowane szkodnikiem typu malware generator. Podejrzany jest plik "crashsender1500.exe" z modpacka. Nie wiem czy to fałszywy alarm, ale polecił bym autorowi modpacka jego sprawdfzenie. Edited August 26, 2019 by Zriel Quote
Administrator Aslain Posted August 26, 2019 Administrator Posted August 26, 2019 U mnie nie ma takiego pliku, cos zle pobrales. Moje modpacki sa zawsze spradzane przed wyslaniem wiec problemu szukalbym gdzie indziej. Quote
Zriel Posted August 27, 2019 Author Posted August 27, 2019 23 hours ago, Aslain said: U mnie nie ma takiego pliku, cos zle pobrales. Moje modpacki sa zawsze spradzane przed wyslaniem wiec problemu szukalbym gdzie indziej. Pobrałem bezpośrednio ze strony - link do bezpośredniego pobierania nr.4. To że paczki które przygotowujesz są ok. nie oznacza że po stronie serwera coś nie jest dodawane. Quote
Administrator Aslain Posted August 27, 2019 Administrator Posted August 27, 2019 Dlatego podaje sha256, aby sobie sprawdzic sume kontrolna po sciagnieciu, jesli sie zgadza to na 100% nie ma wirusa. Sama strona jak wysyla .exe z moim modpackiem to nie ma opcji zeby wyslala cos ekstra, po za tym uzywam zaufanych hotstingow. Zalecam przelecenie calego komputera jakims programem antywirusowym, i sprawdzenie na innej przegladarce. Quote
Zriel Posted August 28, 2019 Author Posted August 28, 2019 (edited) Tłumaczę - komputer mam chroniony podwójnie (dobry antywirus + defender) , to że hoisting jest zaufany nie znaczy że ktoś się na niego nie włamał. Anyway - coś m i tu nie pasuje : zawsze ściągam z linku nr.4 bezpośrednio(takie przyzwyczajenmie), jeśłi paczka jest ta sama to sha powinno być jedno dla wszystkich linków (w końcu to to samo archiwum) dlaczego zatem np. teraz są 2 różne sumy kontrolne? Edit : sprawdziłem logi antywirusa i przeglądarki, wychodzi na to że to serwer (ten nr.4) "doczepiał" pobrania dodatkowy plik wraz ze skryptem mającym wymusić jego uruchomienie po zakończeniu pobrania. Najwyraźniej ktoś im się włamał i umieścił szkodnika. Tak dla Twojej wiadomości - nie ma dziś zaufanych hostingów, wszystkie oferują te usługi dla kasy i starają się to robić jak najmniejszym kosztem, na czym kuleje ich ochrona i zabezpieczenia. Dlatego powinno być nawykiem sprawdzanie czegokolwiek co się ściąga bo nawet duże strony/wydawcy gier czy zaufane hostingi mogą paść ofiarą hackerów. Edited August 28, 2019 by Zriel Quote
Administrator Aslain Posted August 28, 2019 Administrator Posted August 28, 2019 Bo sa dwie wersje modpacka, jedna dla wgmods i druga pelna wersja dla reszty. W tej pierwszej nie ma 2 modow ktorych WG nie chce hostowac u siebie (cycki i marihuana) Quote
Zriel Posted August 28, 2019 Author Posted August 28, 2019 Lol - dwie z kilku najlepszych rzeczy na świecie a oni je banują? Jak można nie lubić cycków i marihuany :) Quote
Administrator Aslain Posted August 28, 2019 Administrator Posted August 28, 2019 Dokladnie... Wg..... :P Quote
Zriel Posted August 28, 2019 Author Posted August 28, 2019 A to żeby się nie rozpisywać - działa już ten modpack na stalowych łowach bez problemu? Quote
Administrator Aslain Posted August 28, 2019 Administrator Posted August 28, 2019 Gralem i mi dzialalo, po za tym WG ma swoje bledy tam, ktore naprawi jutro w nowym patchu 1.6.0.4 takze nie wiadomo czy napotkany problem jest zwiazany z modami czy nie. Quote
Zriel Posted August 28, 2019 Author Posted August 28, 2019 Oni mają błędy od lat , a tryby z dużą ilością graczy jak linia frontu np. je dobrze uwidaczniają. Abstrahując od ghost shotów to jest jeszcze problem "znikania" pocisku w momencie gdy w trakcie jego wystrzeliwania ( w tym samym momencie w którym naciskasz przycisk) otrzymujesz obrażenia - nawet jak pocisk trafia to nie zadaje obrażeń. Do tego masz problem związany z perkiem zwiększającym prawdopodobieństwo uszkodzenia modułu lub załoganta - przy sporej liczbie graczy i ostrej akcji w pobliżu zdaża się że po kilku sekundach jak już się wycofałeś pada npo. ammorack, bo serwer dopiero przeliczył i wysłał pakiet, o czarach ze spottingiem nawet nie ma co mówić, bo czołg ciężki w zasięgu widzenia, poruszający się i nikający magicznie to gwałci logikę. Problemem jest to, że teoretycznie nowy silnik gry jest wciąż 32 bitowy i niestabilny przy ilości "ficzerów" jakie do niego włożono, serwery natomiast wciąż korzystają z silnika /bigWorld(więc dochodzi konwersja/interpreter dla komunikacji co powoduje dodatkowe opóźnienia), do tego wraz z premierą najnowszego ich MMO osłabiono serwery dla WoT. Ogólnie od jakichś 2 lat mam wrażenie że rozwój WoT jest tylko pozorny, a wszystko co robią ma przyciągnąć graczy do "eventów" i wydoić jak najwięcej kasy puki się jeszcze da. Quote
Metafan Posted August 28, 2019 Posted August 28, 2019 Jak używasz Antywira i defendera o nie dziwią mnie błedy ^^,albo jedno albo drugie ;) jak podejrzewasz paczkę zawsze możesz przesłać tu https://www.virustotal.com/gui/home/upload Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.