swawolnymarian Posted September 13, 2015 Posted September 13, 2015 Chciałbym trochę popracować nad wielkościami i kolorystyką markerów w grze ale mam problem żeby namierzyć pliki w których to zrobić.Wydaje mi się, że powinny to być np. "markersAliveNormal.xc" ale po ich edycji czy też podmianie na te które kiedyś zrobiłem nie widzę żadnych zmian.Moda instalowałem przez instalator i mam wuchtę plików o podobnych nazwach z rozszerzeniem .patchGdzie tego szukać? Quote
Administrator Aslain Posted September 13, 2015 Administrator Posted September 13, 2015 Pliki .patch (w tym inne pomocnicze) powinny byc kasowane po zakonczonej aktualizacji, jesli pozostaja tam to znaczy ze cos Ci komputer blokuje instalator. Edytujesz tylko pliki zaczynajace sie od markers i konczace sie na .xc. Efekty musza byc widoczne chyba ze cos robisz nie tak, ewentualnie podaj przyklad kodu, albo go tu zalacz, wtedy mozna konkretnie mowic, bo tak to mozemy wróżyć z fusow. Quote
swawolnymarian Posted September 13, 2015 Author Posted September 13, 2015 Zacząłem od kolorów. Otworzyłem plik colors.xc i chciałem zmienić defaultowy fioletowy którzy się wyświetla przy uszkodzeniach zadanych przeze mnie na inny.Jeżeli dobrze rozumiem chodzi o te wartości: "player_ally_blowup": "player_ally_hit": "player_ally_kill": "player_allytk_blowup": "player_allytk_hit": "player_allytk_kill": "player_enemy_blowup": "player_enemy_hit": "player_enemy_kill": "player_enemytk_blowup": "player_enemytk_hit": "player_enemytk_kill": "player_squadman_blowup": "player_squadman_hit": "player_squadman_kill":I po ich edycji nie zmieniają się kolory tych uszkodzeń. Quote
Administrator Aslain Posted September 13, 2015 Administrator Posted September 13, 2015 Generalnie wlasne trafienia w moim konfigu sa oznaczone kolorem filetowym. Jego kod: 0x6819B8. Wszystko tam zaczynajace sie od player_ to kolor wlasnych trafien w kogokolwiek. Pamietaj ze to kolor cienia a nie glownego koloru. Jak chcesz zmienisz zeby nie zmienial sie cien ale glowny kolor musisz poszukac w pliku markersAliveNormal/Extended.xc: "damageText i tam ponizej bedzie "color": "0xFFFFFF", to jest wlasnie kolor na stale ustawiony na bialy, zmieniasz na "color": "{{c:dmg}}" natomiast za kolor ktory zmieniales w colors.xc odpowiada ta linia: "shadow": { "alpha": 100, "angle": 0, "color": "{{c:dmg}}", "distance": 1, "size": 5, "strength": 400 }, zmieniasz: "shadow": { "alpha": 100, "angle": 0, "color": "null", "distance": 1, "size": 5, "strength": 400 }, Pamietaj ze damageText wystepuje kilka razy w jedym pliku .xc i wszystkie nalezy zmienic. Quote
swawolnymarian Posted September 13, 2015 Author Posted September 13, 2015 Dobra, już znalazłem rozwiązanie problemu. Okazało się banalne, po usunięciu plików pomocniczych i restarcie gry wszystko zaczęło śmigać. We wcześniejszych wersjach gry wystarczyło wprowadzić zmiany lub podmienić pliki i w kolejnej bitwie już działało. Teraz trzeba grę restartować, przynajmniej u mnie :| Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.