Jump to content

Edycja plików *.xc


Recommended Posts

Posted

Chciałbym trochę popracować nad wielkościami i kolorystyką markerów w grze ale mam problem żeby namierzyć pliki w których to zrobić.
Wydaje mi się, że powinny to być np. "markersAliveNormal.xc" ale po ich edycji czy też podmianie na te które kiedyś zrobiłem nie widzę żadnych zmian.
Moda instalowałem przez instalator i mam wuchtę plików o podobnych nazwach z rozszerzeniem .patch
Gdzie tego szukać?

  • Administrator
Posted

Pliki .patch (w tym inne pomocnicze) powinny byc kasowane po zakonczonej aktualizacji, jesli pozostaja tam to znaczy ze cos Ci komputer blokuje instalator.

 

Edytujesz tylko pliki zaczynajace sie od markers i konczace sie na .xc. Efekty musza byc widoczne chyba ze cos robisz nie tak, ewentualnie podaj przyklad kodu, albo go tu zalacz, wtedy mozna konkretnie mowic, bo tak to mozemy wróżyć z fusow.

Posted

Zacząłem od kolorów. Otworzyłem plik colors.xc i chciałem zmienić defaultowy fioletowy którzy się wyświetla przy uszkodzeniach zadanych przeze mnie na inny.
Jeżeli dobrze rozumiem chodzi o te wartości:

      "player_ally_blowup":
      "player_ally_hit":
      "player_ally_kill":
      "player_allytk_blowup":
      "player_allytk_hit":
      "player_allytk_kill":
      "player_enemy_blowup":
      "player_enemy_hit":
      "player_enemy_kill":
      "player_enemytk_blowup":
      "player_enemytk_hit":
      "player_enemytk_kill":
      "player_squadman_blowup":
      "player_squadman_hit":
      "player_squadman_kill":

I po ich edycji nie zmieniają się kolory tych uszkodzeń.

  • Administrator
Posted

Generalnie wlasne trafienia w moim konfigu sa oznaczone kolorem filetowym. Jego kod: 0x6819B8. Wszystko tam zaczynajace sie od player_ to kolor wlasnych trafien w kogokolwiek. 

 

Pamietaj ze to kolor cienia a nie glownego koloru.

 

Jak chcesz zmienisz zeby nie zmienial sie cien ale glowny kolor musisz poszukac w pliku markersAliveNormal/Extended.xc:

 

"damageText

 

i tam ponizej bedzie "color": "0xFFFFFF", to jest wlasnie kolor na stale ustawiony na bialy, zmieniasz na

 

"color": "{{c:dmg}}"

 

natomiast za kolor ktory zmieniales w colors.xc odpowiada ta linia:

 

            "shadow": { "alpha": 100, "angle": 0, "color": "{{c:dmg}}", "distance": 1, "size": 5, "strength": 400 },

 

zmieniasz:

 

            "shadow": { "alpha": 100, "angle": 0, "color": "null", "distance": 1, "size": 5, "strength": 400 },

 

Pamietaj ze damageText wystepuje kilka razy w jedym pliku .xc i wszystkie nalezy zmienic.

Posted

Dobra, już znalazłem rozwiązanie problemu. Okazało się banalne, po usunięciu plików pomocniczych i restarcie gry wszystko zaczęło śmigać. We wcześniejszych wersjach gry wystarczyło wprowadzić zmiany lub podmienić pliki i w kolejnej bitwie już działało. Teraz trzeba grę restartować, przynajmniej u mnie :|

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.