Nolias Posted September 21, 2014 Share Posted September 21, 2014 Heyka, Mam pytanie, czy wszystkie możliwe mody do instalacji, które znajdują się w modpacku, są dozwolone przez WG do użytku? Słyszalem, że np. mod kolorujący wraki na biało jest zakazany. Dodatkowe pytanie dotyczy czatu: Który dokładnie mod pozwala na ustawianie makr wysyłających określony tekst na czat, np. o tym, że osoba, która jest przede mną/w którą celuję zasłania mi cel (XXX zasłaniasz mi cel), itp.? Pozdrawiam. Quote Link to comment
Jahuene Posted September 21, 2014 Share Posted September 21, 2014 O ile sie nie myle to SafeShot powinien po probie strzalu w sojusznika wygenerowac komunikat ze stoi na lini ognia :ph34r: Ale moge sie mylic ;) Quote Link to comment
Administrator Aslain Posted September 22, 2014 Administrator Share Posted September 22, 2014 Wszystkie mody dopuszczone na EU, a na innych serwerach to jest pare wyjatkow, np. Received DMG announcer w wersji EU i NA itp Moj SafeShot nie wysyla komunikatow. Quote Link to comment
Nolias Posted September 22, 2014 Author Share Posted September 22, 2014 A jak mają się wspomniane przeze mnie białe tekstury zniszczonych czołgów do regulaminu?http://eu.wargaming.net/developers/documentation/rules/rules/ II. 5.3.Explicit highlighting of game objects that may seem dangerous as non-hazardous (e.g., white textures on destroyed tanks). I przy okazji, czy WG jest w stanie wykryć, że używa się takich tekstur lub innych uznanych przez WG za nielegalne modów (oprócz aimbotów, bo to zawsze łatwo wykryć)? Quote Link to comment
Administrator Aslain Posted September 22, 2014 Administrator Share Posted September 22, 2014 Gdzies juz byla o tym dyskusja, efekt taki ze w kazdym modpacku ten mod jest. Jesli masz watpliwosci co do jakiegos moda z paczki to go to nie instaluj. WG generalnie sam sie placze w swoich regulaminach co do modow, i dla EU pamietam zastosowali jakas zasade ze jesli czujesz ze jakis mod daje Ci przewage co do gracza bez niego, to go nie instaluj. Quote Link to comment
Nolias Posted September 22, 2014 Author Share Posted September 22, 2014 Moj SafeShot nie wysyla komunikatow. Zaczynam się bawić modami i już co nieco rozumiem. Radziłbym nie pisać "mój", gdy nie jest Twój, tylko "SafeShot w mojej paczce". No i warto było poinstruować nowego, że wystarczy zmienić wartość parametru toggleMessage na true... 5 Quote Link to comment
Administrator Aslain Posted September 22, 2014 Administrator Share Posted September 22, 2014 Radze troche pokory, a kolega widze typ czepialski. Troche skromnosci nie zaszkodzi, pamietaj ze jestes tu gosciem. Nie mam obowiazku instruowania co jak nalezy robic aby osiagnac jakies tam efekty. Moj czas jest cenny i mam wazniejsze zajecia... Chociazby rozwijanie moda i tak odpisuje ci to z jednego ze szczytow kaukazu na wysokosci 2500 metrow, gdzie net ledwo chodzi.... bo akurat tam jestem i nie mam przyjemnosci zeby w tej chwili edukowac nowicjuszy czy wyjasniac ze uzywam skrotow myslowych. 5 Quote Link to comment
Nolias Posted September 22, 2014 Author Share Posted September 22, 2014 Ja Cię rozumiem, lecz trochę pokory też radzę, w końcu to nie Twój mod, tak? :) Nie mam nic przeciwko temu, żebyś robił to co robisz, taka paczka jest fajna, sam jej używam, jest ok. Ale chyba mogę mieć swoje zdanie i jeżeli ktoś mnie spławił odpowiedzią "moje nie wysyła", to mogę mieć zastrzeżenia? "Trzeba ustawić w konfiguracji" to 4 słowa, a na pewno lepiej by brzmiały... Ale nvm. jest ok, dzięki wielkie za wykonanie roboty z modpackiem :) 5 Quote Link to comment
Monte01 Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 A jak mają się wspomniane przeze mnie białe tekstury zniszczonych czołgów do regulaminu? http://eu.wargaming.net/developers/documentation/rules/rules/ II. 5.3.Explicit highlighting of game objects that may seem dangerous as non-hazardous (e.g., white textures on destroyed tanks). I przy okazji, czy WG jest w stanie wykryć, że używa się takich tekstur lub innych uznanych przez WG za nielegalne modów (oprócz aimbotów, bo to zawsze łatwo wykryć)? Był swego czasu temat na forum EU czy NA poświęcony obiektom uznawanym za niebezpieczne np.; domy, kamienie, wraki (na których pocisk lub czołg mógł się zatrzymać), nawet któryś z moderatorów zamknął temat twórcy białych wraków stwierdzając że jest nielegalny ostatecznie sprawa stanęła na tym że nielegalne są jedynie mody które oznaczają obiekty niebezpieczne jako bezpieczne (takie za którymi może się schować czołg) wyjątkiem dopuszczonym przez WG są białe wraki czołgów. Quote Link to comment
Tehani Posted December 22, 2014 Share Posted December 22, 2014 @Nolias nie wszczynaj awantury dziecko, bo jak sie pojawiłeś tak zniknąć możesz czyj jest mod ?? albo większość modów ?? niektóre się datują na 2009 rok czyli początki WoT i jak podejrzewam nie było ciebie w społeczności WG ... 1 Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.