misqowiecPL Posted December 2, 2015 Posted December 2, 2015 W trybie rozwałki na starcie wszystko dobrze z celownikiem. Po tym jak zginę to celownik się blokuje w miejscu. Jest możliwość strzelania do innych pojazdów ale nie widać co czego się celuje. Quote
misqowiecPL Posted December 6, 2015 Author Posted December 6, 2015 (edited) Czy ktoś ma podobny problem jak ja na obrazku załączonym poniżej ? Po tym jak zginę to celownik zostaje zablokowany. Edited December 6, 2015 by misqowiecPL Quote
Administrator Aslain Posted December 6, 2015 Administrator Posted December 6, 2015 Zalacz logi. Quote
misqowiecPL Posted December 6, 2015 Author Posted December 6, 2015 logi http://ge.tt/68Gm1BT2?c Quote
Administrator Aslain Posted December 6, 2015 Administrator Posted December 6, 2015 Sciagnij najnowsza paczke, albo poczekaj na jeszcze nowsza i zobacz wtedy. Quote
misqowiecPL Posted December 6, 2015 Author Posted December 6, 2015 Na 14 wersji paczki problem nadal występuje. Quote
Administrator Aslain Posted December 6, 2015 Administrator Posted December 6, 2015 W logach masz wersje 10, dlatego tak pisalem. Czy instalowales te same mody ktore masz w 10? Musze miec najnowsze logi z tym co wybierales dokladnie ostatnim razem. Dopiero wtedy moge sprawdzic. Quote
misqowiecPL Posted December 6, 2015 Author Posted December 6, 2015 winne jest ExtraAimInfo popatrzyłem w logi i później zrobiłem test przeinstalowując paczkę i bez ExtraAimInfo wszystko z celownikiem jest ok. cześć zawartości pliku python.log ERROR: Traceback (most recent call last):ERROR: File "scripts/client/VehicleGunRotator.py", line 486, in __onTickERROR: File "mod_pmod.py", line 2920, in newUpdateGunMarkerERROR: File "scripts/client/AvatarInputHandler/__init__.py", line 355, in updateGunMarkerERROR: File "ExtraAimInfo", line 353, in newupdateMarkerPosERROR: File "ExtraAimInfo", line 511, in setVisible Quote
Administrator Aslain Posted December 6, 2015 Administrator Posted December 6, 2015 Zeby to bylo takie proste ze widzisz nazwe pliku moda w pythonie, i juz wiesz ze on robi problem, tak nie jest niestety. Widzisz skrypty pythona ktora sie wysypuja, ale moga to robic z powodu moda ktory nie jest na liscie errorow w pythonie - to mnie bardzo irytuje, ale tak jest niestety... Tym bardziej ze widze na przyklad ze pmod tez niby robi problemy, a jego error jest podobny do bledu w ExtraAim wiec jest raczej jak mowilem, "cos" rzuca cien na te mody, i one sieja bledami, niestety co to jest, wiedziec moze tylko tworca moda ktory robi problemy. Quote
misqowiecPL Posted December 6, 2015 Author Posted December 6, 2015 (edited) to było dla mnie tylko wskazówka i tak jak pisałem wyżej zrobiłem test, który polegał na tym: zainstalowałem paczkę v15 - uruchomiłem bitwę w rozwałce i błąd wystepował - przeinstalowałem paczkę na nowo bez ExtraAimInfo - uruchomiłem bitwę w rozwałce i nie było już problemu PS. jestem programista i na co dzień zajmuje się analiza i poprawianiem bugów ;) Dla pewności możesz powtórzyć problem i zweryfikować to co napisałem powyżej :P Edited December 6, 2015 by misqowiecPL Quote
Administrator Aslain Posted December 6, 2015 Administrator Posted December 6, 2015 Trzeba bylo od razu pisac żeś programista :) Zeby sprobowac odtworzyc problem, musialbym miec te same warunki, przynajmniej w samej grze, czyli grac czolgiem ktorym Ty grales, na tej samej mapce na ktorej wystapil problem i w tym samym trybie gry, a najlepiej jeszcze zeby jezdzic podobna trasa :) Tak czy siak jesli to faktycznie ExtraAimInfo to widze ze ten mod dalej wesolo powoduje problemy, u mnie niestety nigdy nie udalo sie odtworzyc tego problemu, a probowalem wszystkie konfiguracje modow jakie mi podsylano w logach. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.