kenzic Posted September 18, 2017 Posted September 18, 2017 Otóż jak w temacie. Problem mój polega na tym,że kiedy przeciwnik zabije kogoś z sojuszników ,to w momencie wyświetlania informacji o tym nad minimapą gra mi się przycina na ułamek sekundy. I tak za każdym razem,gdy ktoś z team'u polegnie. Z modpacka mam tylko kilka dodatków zainstalowanych. Od razu zaznaczam,że to nie wina kompa ani sprzętu,który w nim mam,bo bez moda taka sytuacja się nie zdarza. W grze to nie przeszkadza,ale potrafi czasami irytować. Ma ktoś podobny problem? Z góry dzięki za odpowiedź. Quote
Administrator Aslain Posted September 23, 2017 Administrator Posted September 23, 2017 Jak czesto to sie dzieje? Wygeneruj i zalacz moje logi to sprawdze u siebie. Quote
kenzic Posted September 26, 2017 Author Posted September 26, 2017 (edited) Czytałem w internecie,że to jest po prostu wina silnika ,na którym działa WoT i jakiegoś flasha,na którym opiera się xvm. Ktoś też napisał na tym forum,że ludzie z pamięcią 16gb,prockami i7 ,dyskami ssd i dobrymi grafikami mają takie ułamkowe ścinki podczas wyświetlania informacji o zniszczeniu sojuszniczego czołgu lub przeciwnika. A dzieje się to praktycznie za każdym razem,jak eliminuje się jakiś czołg. Edited September 26, 2017 by kenzic Quote
Administrator Aslain Posted September 27, 2017 Administrator Posted September 27, 2017 Tak informacyjnie WoT jest zrobiony z pythona i flasha, nie tak ze XVM go tylko ma, XVM go uzywa bo WoT go uzywa. Quote
kenzic Posted September 27, 2017 Author Posted September 27, 2017 (edited) Oczywiście domyślam się. Dlatego ktoś napisał,że te przycinki mogą być spowodowane przez tego flasha,którego używa WoT i xvm i jakoś to się może tam gryźć delikatnie ze sobą,powodując te ułamkowe zacięcia. Edited September 27, 2017 by kenzic Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.