Jump to content

pmod armour indicator


Recommended Posts

Posted

Every time i install your madpack, i manually have to change the json file reduced armour to get the penetration indicator numbers to work??. Is the standard config just the colours??. (on the preview pic in the modpack the numbers is shown). Just wondering:-)

  • Moderator
Posted
Just now, tie02 said:

Post logs

What tie02 said.. please attach log files - there's a guide in my signature if you need a hand on how to :)

Posted

i included the log. the "problem" is that every time i install the modpack the mod reduced armour does not show the penetration numbers until i manually change the reduced armour json file

 

from this 

 

    // true - включить модуль. (только посылка данных в файл прицела)
    // true - enable the module. (only sending data to a sight file)
    "enable" : true,
    
    // Использовать собственный flash для вывода данных.
    // Use own flash for data output.
    "enable_flash": false,
    
    // Двигатся за интерфейсом (интерфейс игры двигается если динамическая камера включена)
    // Move for the interface (game interface moves if the dynamic camera is turned on)
    "trackUI": true,
    
    // Позиция индикатора на экране
    // Отдельно для аркадного и снайперского режима
    // Перевернутая по высоте декартовая система координат в пикселях, с отчетом, от центра экрана
    // Indicator position on the screen
    // Separately for arcade and sniper mode
    // Inverted adjustment cartesian coordinate system in pixels, with a report from the center of the screen
    "position" : {
        "arcade": [-100, 200],
        "sniper": [-100, 220]
    },

 

to this

 

// Приведённая броня танка
// Redused tank armor

{
    
    // true - включить модуль. (только посылка данных в файл прицела)
    // true - enable the module. (only sending data to a sight file)
    "enable" : true,
    
    // Использовать собственный flash для вывода данных.
    // Use own flash for data output.
    "enable_flash": true,
    
    // Двигатся за интерфейсом (интерфейс игры двигается если динамическая камера включена)
    // Move for the interface (game interface moves if the dynamic camera is turned on)
    "trackUI": false,
    
    // Позиция индикатора на экране
    // Отдельно для аркадного и снайперского режима
    // Перевернутая по высоте декартовая система координат в пикселях, с отчетом, от центра экрана
    // Indicator position on the screen
    // Separately for arcade and sniper mode
    // Inverted adjustment cartesian coordinate system in pixels, with a report from the center of the screen
    "position" : {
        "arcade": [-100, -42],
        "sniper": [-100, 40]

Aslains_WoT_Logs.zip

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.