Ankuba Posted September 20, 2018 Posted September 20, 2018 Witam, nie mogę zapytać na forum bo mam bana więc spróbuję tutaj (z góry przepraszam). Od nowej mikrołatki mam takie coś jak na pierwszym obrazku. Muszę kilka razy uruchomić launchera aby gra zaskoczyła i się uruchomiła. Sprawdzenie integralności danych powoduje taki komunikat jak na drugim obrazku. Jak launcher się uruchomi to wchodzę do gry i gram normalnie nic się nie dzieje. Cóż to może być? Quote
Administrator Aslain Posted September 20, 2018 Administrator Posted September 20, 2018 A masz Wargaming Center? Moze sprawdz na ich wersji naprawiacza klienta, ew. ta aplikacja z paczki u mnie, WoT Cleaner ma tam jedna opcje do naprawiania. Generalnie wiem tyle co pisze, iz dane sa uszkodzone, tylko czemu, albo dysk twardy pada, albo net szwankuje i pobiera uszkodzone pakiety. Quote
Ankuba Posted September 20, 2018 Author Posted September 20, 2018 (edited) Nie nie mam WGCenter. Udało się przeprowadzić sprawdzenie spójności. Napisałem na priv do Patrola, wg niego nie należy się tym przejmować, podobno nie tylko u mnie to zjawisko występuje. Chyba można temat zamknąć. Jeszcze raz przepraszam za zaśmiecanie. Edited September 20, 2018 by Ankuba Quote
tomjac29 Posted September 21, 2018 Posted September 21, 2018 Dokladnie ... na chwile obecna nie przejowac sie tym... mozna po chwili kliknac w ikonke "spróbuj ponownie" i powinno byc ok. To taka mala przymiarka (z bledem niestety) do przejscia (wymuszenia wrecz) na nowe WGC Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.