Filas2008 Posted September 29, 2015 Posted September 29, 2015 Po wystartowaniu bitwy na ekranie pokazuje sie tabela z podziałem na drużyny,statystykami i ....tyle. Sama gra nie odpala.W tle słychać odgłosy strzałów a na ekranie cały czas tabela... Szybki restart gry nie zawsze ją wystartuje,bywa że restartuję 3 razy z rzędu i po każdym restarcie na ekranie widoczna tabela. Przed momentem,po trzecim kolejnym restarcie trafiłem na koniec bitwy i przeniosło mnie do garażu,w którym widoczny był tylko czołg,którym grałem. Bez widocznej karuzeli czołgów,załogi i danych o czołgu za to z ...celownikiem na środku ekranu. Problem pojawił sie chyba przy Aslains_XVM_WoT_Modpack_Installer_v.4.6.18_910 i powtarza się u mnie w najnowszym patchu. _Aslain_logs.zip python.log xvm.log Quote
Administrator Aslain Posted September 30, 2015 Administrator Posted September 30, 2015 Dzieje sie jak czesto? Quote
Administrator Aslain Posted September 30, 2015 Administrator Posted September 30, 2015 Gralem pare bitew u mnie nic sie takiego nie dzieje po zainstalowaniu identycznego zestawu modow. Quote
Filas2008 Posted September 30, 2015 Author Posted September 30, 2015 Odnoszę wrażenie,że problem częściej występuje kiedy gram w plutonach,ale to może moje subiektywne odczucie. Bywa,że przez dwie godziny grania nie ma problemu, a następnie gra zawiesza sie trzy razy z rzędu. Quote
Filas2008 Posted October 2, 2015 Author Posted October 2, 2015 Może to teoria spiskowa. Grając samemu i w plutonie dwu osobowym crash występuje rzadko. Grając w plutonie trzyosobowym restart generalnie prawie co bitwę. Jakieś pomysły ? Quote
Filas2008 Posted October 2, 2015 Author Posted October 2, 2015 Kolejna bitwa. Trzy restarty nic nie dały.Nie wczytało.Pluton 3-osobowy.Wykluczyłem kilka modów w stosunku do wcześniejszych logów.Na razie bez zmian. _Aslain_logs.zip python.log xvm.log Quote
Administrator Aslain Posted October 3, 2015 Administrator Posted October 3, 2015 Mozesz sprawdzic bez paru modow?: Allied silouhettes by Locastan (obrysy czołgów sojuszników) zawsze widoczne Wskaźnik czasu bycia spotowanym by BirrettaMalefica (ignoruje ustawienia XVM 6-tego zmysłu!) Spotted Extended "Firefly" by spoter Battle Assistant (nowy widok dla arty) aktywacja klawiszem 'G' Info Panel (pokazuje informacje o wycelowanym pojeździe) I zmien celownik np. na calkiem inny na probe tez. Daj znac jak mozesz. Quote
Filas2008 Posted October 4, 2015 Author Posted October 4, 2015 W ustawieniach wyłączyłem wszystkie podane przez Ciebie mody. Efekt niezmiennie ten sam.Trzy bitwy z rzędu musiałem restartować grę.Pluton 3-osobowy. Strasznie to deprymujące. Jestem również po reinstalacji gry. Została jeszcze wymiana celownika. _Aslain_logs.zip python.log xvm.log Quote
Administrator Aslain Posted October 4, 2015 Administrator Posted October 4, 2015 Jesli mozesz prosze sprawdz jeszcze bez tego: SpotMessanger (wysyła na czat wiadomość: "Spotted at...") i Received Damage Announcer (wskazuje kto nas trafił) i Damage Log GambitER Quote
kriston Posted October 4, 2015 Posted October 4, 2015 (edited) U mnie to samo w plutonie trzyosobowym gra staje na tabeli z graczami paczka najnowsza 4.6.27. _Aslain_logs.zip python.log xvm.log Edited October 4, 2015 by kriston Quote
mark09 Posted October 4, 2015 Posted October 4, 2015 Mam podobny problem z zawiszką gry ma ekranie wczytywania; bitwa startuje, słychać odgłosy silników i wystrzały, widać ruch celownika i poruszające się znaczniki pojazdów. Mody które zmieniłem wgrywając wersje 4.6.27 a nie używałem w v. 26: - Hitlog wersja #5 by swawolnymarian - Celownik artyleryjski z Pro Arty oba te mody zamieniłem na wcześniej używane. _Aslain_logs.zip python.log xvm.log python.log Quote
kriston Posted October 4, 2015 Posted October 4, 2015 Też mam ProArty a obstawiam też aktualizację dźwiękuw od Gnoma. Quote
mark09 Posted October 4, 2015 Posted October 4, 2015 Też mam ProArty a obstawiam też aktualizację dźwiękuw od Gnoma. Pro Arty + celownik Jimbo działa. Po wywaleni dźwięków dział i silników od Gnomefather i odgłosy trafień Kriegstreibera gra uruchamia się poprawnie. Quote
kriston Posted October 4, 2015 Posted October 4, 2015 A widzisz, czyli dobrze myślałem już kiedyś mody Gnoma też bałaganiły. Quote
Administrator Aslain Posted October 5, 2015 Administrator Posted October 5, 2015 Czyli zegnamy Gnoma, dzisiaj. Quote
Arthimis Posted October 5, 2015 Posted October 5, 2015 A przypadkiem gdzies nie pisało żeby nie łączyć modow dźwiękowych - gnom i Kriegstreibera u mnie zawsze zwieszały grę jak były razem . Quote
Administrator Aslain Posted October 5, 2015 Administrator Posted October 5, 2015 Kiedys bylo, generalnie nie powinno sie mieszac modow dzwiekowych bo rezultaty moga byc nieprzewidywalne. Najczesciej efekt jest taki ze cos brzmi za glosno/za cicho, rzadko tez moga trafic sie zwieszki, ale raczej nie powinny, glownie to efekty dzwiekowe beda niezamierzone. Quote
Arthimis Posted October 5, 2015 Posted October 5, 2015 Wczoraj wgrałem te mody i miałem dokładnie takie efekty jak koledzy wyżej piszą - po zainstalowaniu samych i wyczyszczeniu cache w grze wszystko wróciło do normy i po 30 bitwach dalej wszystko działa . Quote
kriston Posted October 5, 2015 Posted October 5, 2015 Ja mam aktualnie silniki od Gnoma i działa od Kriegstriebera i gra się nie wywala, aczkolwiek zdecydowanie wolę dźwięki Gnoma, trzeba będzie poczekać na aktualizację jego moda. Quote
Filas2008 Posted October 5, 2015 Author Posted October 5, 2015 U mnie niestety nadal ten sam problem.Nie mam zainstalowanych zadnych modow dzwiekowych,o ktorych piszecie. Problem tylko przy grze w plutonie. Po poludniu 15 bitew indywidualnie bez zadnych problemow,natomiast wieczorem w 3 bitwach w plutonie 2-osobowym i dwa razy gra sie zawiesila. Quote
Arthimis Posted October 6, 2015 Posted October 6, 2015 (edited) Własnie testuje same silniki i jest cien szans ze to nie one zawieszaja gre jezeli przez 50 bitw nic sie nie stanie to napisze. Prawdopodobnie dźwięki dział powodują błąd . Silniki są na 99% ok . Błąd powstaje z wgraniem dźwięku dział jest on opisany również na blogu twórcy . Edited October 6, 2015 by Arthimis Quote
kriston Posted October 7, 2015 Posted October 7, 2015 Zgadza się, najnowsza wersja dźwięków dział Gnoma wywala grę, wcześniejsza chodziła dobrze, tak samo silniki są w porządku, wiem bo używałem nawet w mixie z działami Kriegstriebera i działało. Quote
Filas2008 Posted October 9, 2015 Author Posted October 9, 2015 Panowie,nie wiem czy doczytaliscie co wczesniej pisalem. Ja nie mam zainstalowanych zadnych modow dzwiekowych,a mimo to problem nadal u mnie wystepuje. Aslain zamienilem celowniki z jimbo i proarty na demoklesa,plus odinstalowalem wszystkie inne zalecane przez Ciebie mody. Niczego to nie zmienilo. Quote
Administrator Aslain Posted October 9, 2015 Administrator Posted October 9, 2015 Niektorzy po prostu maja pecha.... Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.