Jump to content

Gra nie uruchamia się.


Recommended Posts

Posted

Po wystartowaniu bitwy na ekranie pokazuje sie tabela z podziałem na drużyny,statystykami i ....tyle.

Sama gra nie odpala.W tle słychać odgłosy strzałów a na ekranie cały czas tabela...

Szybki restart gry nie zawsze ją wystartuje,bywa że restartuję 3 razy z rzędu i po każdym restarcie na ekranie widoczna tabela.

Przed momentem,po trzecim kolejnym restarcie trafiłem na koniec bitwy i przeniosło mnie do garażu,w którym widoczny był tylko czołg,którym grałem.

Bez widocznej karuzeli czołgów,załogi i danych o czołgu za to z ...celownikiem na środku ekranu.

Problem pojawił sie chyba przy Aslains_XVM_WoT_Modpack_Installer_v.4.6.18_910 i powtarza się u mnie w najnowszym patchu.

_Aslain_logs.zip

python.log

xvm.log

Posted

Odnoszę wrażenie,że problem częściej występuje kiedy gram w plutonach,ale to może moje subiektywne odczucie.

Bywa,że przez dwie godziny grania nie ma problemu, a następnie gra zawiesza sie trzy razy z rzędu.

Posted

Może to teoria spiskowa.

Grając samemu i w plutonie dwu osobowym crash występuje rzadko.

Grając w plutonie trzyosobowym restart generalnie prawie co bitwę.

Jakieś pomysły ?

  • Administrator
Posted

Mozesz sprawdzic bez paru modow?:

 

         Allied silouhettes by Locastan (obrysy czołgów sojuszników)
            zawsze widoczne
         Wskaźnik czasu bycia spotowanym by BirrettaMalefica (ignoruje ustawienia XVM 6-tego zmysłu!)
         Spotted Extended "Firefly" by spoter
            Battle Assistant (nowy widok dla arty)
               aktywacja klawiszem 'G'
            Info Panel (pokazuje informacje o wycelowanym pojeździe)
 
I zmien celownik np. na calkiem inny na probe tez. Daj znac jak mozesz.
  • Administrator
Posted

Jesli mozesz prosze sprawdz jeszcze bez tego:

 

SpotMessanger (wysyła na czat wiadomość: "Spotted at...")

 

i

 

Received Damage Announcer (wskazuje kto nas trafił)

 

i

 

Damage Log GambitER

Posted

Mam podobny problem z zawiszką gry ma ekranie wczytywania; bitwa startuje, słychać odgłosy silników i wystrzały, widać ruch celownika i poruszające się znaczniki pojazdów. Mody które zmieniłem wgrywając wersje 4.6.27 a nie używałem w v. 26:

- Hitlog wersja #5 by swawolnymarian 
- Celownik artyleryjski z Pro Arty

oba te mody zamieniłem na wcześniej używane.

_Aslain_logs.zip

python.log

xvm.log

python.log

Posted

Też mam ProArty a obstawiam też aktualizację dźwiękuw od Gnoma.

 

Pro Arty + celownik Jimbo działa.

Po wywaleni dźwięków dział i silników od Gnomefather i odgłosy trafień Kriegstreibera gra uruchamia się poprawnie.

Posted

A przypadkiem gdzies nie pisało żeby nie łączyć modow dźwiękowych  - gnom i Kriegstreibera u mnie zawsze zwieszały grę jak były razem .

  • Administrator
Posted

Kiedys bylo, generalnie nie powinno sie mieszac modow dzwiekowych bo rezultaty moga byc nieprzewidywalne. Najczesciej efekt jest taki ze cos brzmi za glosno/za cicho, rzadko tez moga trafic sie zwieszki, ale raczej nie powinny, glownie to efekty dzwiekowe beda niezamierzone.

Posted

Wczoraj wgrałem te mody i miałem dokładnie takie efekty jak koledzy wyżej piszą - po zainstalowaniu samych i wyczyszczeniu cache w grze  wszystko wróciło do  normy i po 30 bitwach dalej wszystko działa . 

Posted

Ja mam aktualnie silniki od Gnoma i działa od Kriegstriebera i gra się nie wywala, aczkolwiek zdecydowanie wolę dźwięki Gnoma, trzeba będzie poczekać na aktualizację jego moda.

Posted

U mnie niestety nadal ten sam problem.Nie mam zainstalowanych zadnych modow dzwiekowych,o ktorych piszecie.

Problem tylko przy grze w plutonie.

Po poludniu 15 bitew indywidualnie bez zadnych problemow,natomiast wieczorem w 3 bitwach w plutonie 2-osobowym i dwa razy gra sie zawiesila.

Posted (edited)

Własnie testuje same silniki i jest cien szans ze  to nie one zawieszaja gre jezeli przez 50 bitw nic sie nie stanie to napisze.

Prawdopodobnie dźwięki dział powodują błąd .

Silniki są na 99% ok .

Błąd powstaje z wgraniem dźwięku dział jest on opisany również na blogu twórcy .

Edited by Arthimis
Posted

Zgadza się, najnowsza wersja dźwięków dział Gnoma wywala grę, wcześniejsza chodziła dobrze, tak samo silniki są w porządku, wiem bo używałem nawet  w mixie z działami Kriegstriebera i działało.

Posted

Panowie,nie wiem czy doczytaliscie co wczesniej pisalem.

Ja nie mam zainstalowanych zadnych modow dzwiekowych,a mimo to problem nadal u mnie wystepuje.

Aslain zamienilem celowniki z jimbo i proarty na demoklesa,plus odinstalowalem wszystkie inne zalecane przez Ciebie mody.

Niczego to nie zmienilo.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.