Jump to content

Licznik przeładowania ZJ edytowany by me :)


Recommended Posts

Posted (edited)

Witam,

jeśli ktoś ma kłopot z licznikiem przeładowania wroga to służę swoją wersją licznika od ZJ (mnie nie przekonuje licznik zamieszczony w paczce, cyferki "wchodzą" na nazwę czołu, nie jest brane pod uwagę BiA, wenta itd))

Poczytałem trochę na ruskich stronkach, obejrzałem przykłady i zmajstrowałem na swoje potrzeby.

Cyferki wyświetlają się pod markerem nazwy czołgu:

1. po lewej stan magazynka

2. po prawej czas przeładunku.

Jak czas się skończy to w jego miejsce pojawia się znak ! co oznacza, że czołg jest gotów do strzału.

ps dla magazynków: licznik podaje też czas przeładunku między poszczególnymi pestkami (zdaje się z dokładnością do 1 dziesiątej).

Kolory można edytować (kolory zapisane w formacie RGBA czy jakoś tak)

 

Wystarczy załączony plik ZJ_MRL.xml podmienić z oryginałem w katalogu res_mods/9.12/scripts/client/mods/zj_mod/xml/

(pamiętać należy o kopii, gdyby ktoś chciał wrócić do ustawień "fabrycznych")

Pozdrawiam i mam nadzieję, że komuś się przyda :)

 

PS: włączanie, wyłączanie i włączanie tylko dla wroga za pomocą NUMPAD5.

jeśli ktoś pobierze, to prosiłbym o posta z wrażeniami, pytaniami itp
 

Edited by bino1980
  • Upvote 2
  • 4 weeks later...
Posted

Sry Aslain, nie wiedziałem, że mod po wpisaniu "niebazowych" wartości będzie cheatem :(

 

Do reznov46: sam możesz zmienić wartości (ja używam notepad++), wystarczy otworzyć mój plik i najnowszy od aslaina i porównać wartości, które nie są takie same. Oczywiście bonusy ustaw na False, gdyż jak się dowiedziałem, będzie to traktowane jako niedozwolone.

 

Pozdro dla wszystkich i jeszcze raz sorki :)

  • Upvote 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.