PabloWRz Posted June 2, 2016 Posted June 2, 2016 Wspominałem już o tym w shoutboxie, byłoby super jakbyś dodał możliwość ustawienia w pierwszej linii nad paskiem życia nazw graczy i analogicznie w drugiej linii nad paskiem życia nazw pojazdów. Niby coś tam odpisałeś, że ok ale już dwie aktualizacje i nic:( Quote
Administrator Aslain Posted June 2, 2016 Administrator Posted June 2, 2016 Shoutbox to nie najlepsze miejsce do dawania propozycji, tam nie zawsze czytam, po za tym ludzie tez pisza i znika, jak chcesz cos zeby przetrwalo to trzeba pisac tematy i posty Twoja prosba, nie wiem czy jest sens to przerabiac, skoro mozna i tak to osiagnac o czym pisales, aktualnym instalatorem. Quote
Simeone Posted June 2, 2016 Posted June 2, 2016 (edited) Podłączając się do tematu, dla mnie idealnie jakby znaczniki pozostały oryginalnie wotowskie a pod altem bajery Aslaina Ale to tylko pobożne życzenia Edited June 2, 2016 by Simeone Quote
PabloWRz Posted June 2, 2016 Author Posted June 2, 2016 (edited) 1 godzinę temu, Aslain napisał: Shoutbox to nie najlepsze miejsce do dawania propozycji, tam nie zawsze czytam, po za tym ludzie tez pisza i znika, jak chcesz cos zeby przetrwalo to trzeba pisac tematy i posty Twoja prosba, nie wiem czy jest sens to przerabiac, skoro mozna i tak to osiagnac o czym pisales, aktualnym instalatorem. Nie można bo chodzi o to aby nazwa pojazdu była na samej górze a jak wiemy nazwy pojazdów mają różne kolory w zależności od typu pojazdu i super byłoby gdyby zielona nazwa gracza była tuż nad zielonym paskiem życia i nad tym dopiero nazwa pojazdu pokolorowana według typu pojazdu. Byłoby dużo spójniej i lepiej eksponowana byłaby wówczas nazwa i typ pojazdu a to najważniejsze. Tak jest w wocie bez modów. Mam nadzieję, że ten obrazek Cię przekona bo moim zdaniem lepiej to wygląda i myślę, że mnóstwo osób by tak sobie to ustawiło gdyby mogło. O coś takiego mi chodzi: Edited June 2, 2016 by PabloWRz Quote
Administrator Aslain Posted June 2, 2016 Administrator Posted June 2, 2016 55 minutes ago, PabloWRz said: Nie można bo chodzi o to aby nazwa pojazdu była na samej górze a jak wiemy nazwy pojazdów mają różne kolory w zależności od typu pojazdu i super byłoby gdyby zielona nazwa gracza była tuż nad zielonym paskiem życia i nad tym dopiero nazwa pojazdu pokolorowana według typu pojazdu. Byłoby dużo spójniej i lepiej eksponowana byłaby wówczas nazwa i typ pojazdu a to najważniejsze. Tak jest w wocie bez modów. Mam nadzieję, że ten obrazek Cię przekona bo moim zdaniem lepiej to wygląda i myślę, że mnóstwo osób by tak sobie to ustawiło gdyby mogło. O coś takiego mi chodzi: Ale przeciez w instalatorze masz opcje kolorwania nazwy czolgu kolorem druzyny, a nazwa gracza juz tak ma domyslnie. Pokazalem wczesniej na obrazku ze tak sie da, wszystko jest kolorem druzyny praktycznie. Jedyna roznica ze nie jest to w takiej kolejnosci jak bylo mowione, ze wpierw nad paskiem nazwa gracza, a potem nazwa czolgu. Byc moze wprowadze taka mozliwosc, zobacze jeszcze jak to sie bedzie gryzlo z reszta. Quote
PabloWRz Posted June 2, 2016 Author Posted June 2, 2016 Ale mi nie chodzi o kolorowanie nazwy pojazdu na czerwono/zielono chciałbym aby była możliwość ustawienia tak jak na obrazku wyżej co wkleiłem. Quote
Administrator Aslain Posted June 2, 2016 Administrator Posted June 2, 2016 2 hours ago, Simeone said: Podłączając się do tematu, dla mnie idealnie jakby znaczniki pozostały oryginalnie wotowskie a pod altem bajery Aslaina Ale to tylko pobożne życzenia Sprawa rozwojowa, chcialem to rozbudowac to WG mi rzuca klody pod nogi i wydaje nowe wersje klienta, przez co zamiast modowac to chodze i szukam wszedzie sposobow jak naprawic to czy tamto bo wg popsulo. Quote
Jeden_cios Posted June 15, 2016 Posted June 15, 2016 Witam Spieszę z pomocą Aslain. Mam taki config jak kolega Pablo proponuje. markersAliveNormal.xc /** * Options for alive without Alt markers. * Opcje dla pojazdów sprawnych, markery widoczne nad pojazdami bez przycisku Alt. */ { // Definitions "def": { // Szybująca wartości szkód Hp. "damageText": {"visible": true, "x": 0, "y": -67, "alpha": 100, "color": null, "font": {"name": "$FieldFont", "size": 18, "align": "center", "bold": false, "italic": false}, "shadow": {"alpha": 100, "color": "c:dmg", "angle": 45, "distance": 0, "size": 6, "strength": 200}, "speed": 2, "maxRange": 40, "damageMessage": "-{{dmg}}", "blowupMessage": "{{l10n:blownUp}}\n{{dmg}}"}, // Pole tekstowe z nazwą pojazdu. "tankName": {"name": "Tank name", "visible": true, "x": 0, "y": -50, "alpha": 100, "color": null, "font": {"name": "$FieldFont", "size": 12, "align": "center", "bold": false, "italic": false}, "shadow": {"alpha": 100, "color": "0x000000", "angle": 45, "distance": 0, "size": 6, "strength": 200}, "format": "<font color='{{c:vtype}}'>{{vehicle}} {{turret}}</font>"}, // Pole tekstowe z nazwą gracza. "playerName": {"name": "Player name", "visible": true, "x": 0, "y": -36, "alpha": 100, "color": null, "font": {"name": "$FieldFont", "size": 12, "align": "center", "bold": false,"italic": false }, "shadow": {"alpha": 100, "color": "0x000000", "angle": 45, "distance": 0, "size": 6, "strength": 200}, "format": "<font size='{{battletype?13|{{squad?13|0}}}}'>{{name}}</font>"}, // Pole tekstowe z wytrzymałością HP pojazdu oraz ilością bitew na danym pojeździe "tankHp": {"name": "Tank HP", "visible": true, "x": 0, "y": -14,"alpha": 100, "color": "0xD9D9D9", "font": {"name": "$FieldFont", "size": 11, "align": "center", "bold": true, "italic": false}, "shadow": {"alpha": 100, "color": "0x000000", "angle": 45, "distance": 0, "size": 4, "strength": 100}, "format": "{{hp}}/{{hp-max}} - <font color='{{c:wn8}}'>{{t-battles}}</font>"}, // Text field with rating. "rating": {"name": "Rating", "visible": false, "x": -35, "y": -20, "alpha": "{{xvm-stat?100|0}}", "color": "{{c:r|#999999}}", "font": {"name": "xvm", "size": 16, "align": "right", "bold": false, "italic": false}, "shadow": {"alpha": 100, "color": "0x000000", "angle": 45, "distance": 0, "size": 1, "strength": 100}, "format": "ĕ"}, // Text field with the XMQP event marker. "xmqpEvent": {"name": "xmqp event", "visible": true, "x": 0, "y": "{{battletype?-71|{{squad?-71|-56}}}}", "alpha": 100, "color": "0xFFBB00", "font": {"name": "xvm", "size": 23, "align": "center", "bold": false, "italic": false}, "shadow": {"alpha": 100, "color": "0x000000", "angle": 45, "distance": 0, "size": 4, "strength": 100}, "format": "<font color='{{x-spotted?#FFBB00|#FFFFFF}}' alpha='{{x-spotted?#FF|#80}}'>{{x-spotted?p|{{x-sense-on?p}}}}</font> {{x-overturned?Ē}}"}}, // Ustawienia dla sojuszników. // Typ ikon klas pojazdów (HT/MT/LT/TD/Arty). "ally": { "vehicleIcon": {"visible": true, "showSpeaker": false, "x": 0, "y": -16, "alpha": 100, "color": null, "maxScale": 100, "scaleX": 0, "scaleY": 16, "shadow": {"alpha": 100, "color": "0x000000", "angle": 45, "distance": 0, "size": 6, "strength": 200}}, // Pasek HP. "healthBar": {"visible": true, "x": -36, "y": -34, "alpha": 100, "color": null, "lcolor": null, "width": 70, "height": 5, "border": {"alpha": 35, "color": "0x000000", "size": 1}, "fill": {"alpha": 70}, "damage": {"alpha": 100, "color": "{{c:dmg}}", "fade": 1}}, // Floating damage values for ally, player, squadman. "damageText": {"$ref": { "path":"def.damageText" }}, "damageTextPlayer": {"$ref": { "path":"def.damageText" }}, "damageTextSquadman": {"$ref": { "path":"def.damageText" }}, // Vehicle contour icon. "contourIcon": {"visible": false, "x": 6, "y": -65, "alpha": 100, "color": null, "amount": 0}, // Player or clan icon. "clanIcon": {"visible": false, "x": 0, "y": -67, "w": 16, "h": 16, "alpha": 100}, // Vehicle tier. "levelIcon": {"visible": false, "x": 0, "y": -21, "alpha": 100}, // Markers "Help!" and "Attack!". "actionMarker": {"visible": true, "x": 0, "y": -67, "alpha": 100}, // Block of text fields. "textFields": [${"def.tankName" }, ${ "def.playerName" }, ${ "def.tankHp" }, ${ "def.rating" }, ${ "def.xmqpEvent" }]}, // Ustawienia dla przeciwników. // Typ ikon klas pojazdów (HT/MT/LT/TD/Arty). "enemy": { "vehicleIcon": {"visible": true, "showSpeaker": false, "x": 0, "y": -16, "alpha": 100, "color": null, "maxScale": 100, "scaleX": 0, "scaleY": 16, "shadow": {"alpha": 100, "color": "0x000000", "angle": 45, "distance": 0, "size": 6, "strength": 200}}, // Pasek HP. "healthBar": {"visible": true, "x": -36, "y": -34, "alpha": 100, "color": null, "lcolor": null, "width": 70, "height": 5, "border": {"alpha": 35, "color": "0x000000", "size": 1}, "fill": {"alpha": 70}, "damage": {"alpha": 100, "color": "{{c:dmg}}", "fade": 1}}, // Floating damage values for ally, player, squadman. "damageText": {"$ref": { "path":"def.damageText" }}, "damageTextPlayer": {"$ref": { "path":"def.damageText" }}, "damageTextSquadman": {"$ref": { "path":"def.damageText" }}, // Vehicle contour icon. "contourIcon": {"visible": false, "x": 6, "y": -65, "alpha": 100, "color": null, "amount": 0}, // Player or clan icon. "clanIcon": {"visible": false, "x": 0, "y": -67, "w": 16, "h": 16, "alpha": 100}, // Vehicle tier. "levelIcon": {"visible": false, "x": 0, "y": -21, "alpha": 100}, // Markers "Help!" and "Attack!". "actionMarker": {"visible": true, "x": 0, "y": -67, "alpha": 100}, // Block of text fields. "textFields": [${"def.tankName"}, ${"def.playerName"}, ${"def.tankHp"}, ${"def.rating"}, ${"def.xmqpEvent"}]} } Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.