PabloWRz Posted June 2, 2016 Share Posted June 2, 2016 Wspominałem już o tym w shoutboxie, byłoby super jakbyś dodał możliwość ustawienia w pierwszej linii nad paskiem życia nazw graczy i analogicznie w drugiej linii nad paskiem życia nazw pojazdów. Niby coś tam odpisałeś, że ok ale już dwie aktualizacje i nic:( Quote Link to comment
Administrator Aslain Posted June 2, 2016 Administrator Share Posted June 2, 2016 Shoutbox to nie najlepsze miejsce do dawania propozycji, tam nie zawsze czytam, po za tym ludzie tez pisza i znika, jak chcesz cos zeby przetrwalo to trzeba pisac tematy i posty Twoja prosba, nie wiem czy jest sens to przerabiac, skoro mozna i tak to osiagnac o czym pisales, aktualnym instalatorem. Quote Link to comment
Simeone Posted June 2, 2016 Share Posted June 2, 2016 (edited) Podłączając się do tematu, dla mnie idealnie jakby znaczniki pozostały oryginalnie wotowskie a pod altem bajery Aslaina Ale to tylko pobożne życzenia Edited June 2, 2016 by Simeone Quote Link to comment
PabloWRz Posted June 2, 2016 Author Share Posted June 2, 2016 (edited) 1 godzinę temu, Aslain napisał: Shoutbox to nie najlepsze miejsce do dawania propozycji, tam nie zawsze czytam, po za tym ludzie tez pisza i znika, jak chcesz cos zeby przetrwalo to trzeba pisac tematy i posty Twoja prosba, nie wiem czy jest sens to przerabiac, skoro mozna i tak to osiagnac o czym pisales, aktualnym instalatorem. Nie można bo chodzi o to aby nazwa pojazdu była na samej górze a jak wiemy nazwy pojazdów mają różne kolory w zależności od typu pojazdu i super byłoby gdyby zielona nazwa gracza była tuż nad zielonym paskiem życia i nad tym dopiero nazwa pojazdu pokolorowana według typu pojazdu. Byłoby dużo spójniej i lepiej eksponowana byłaby wówczas nazwa i typ pojazdu a to najważniejsze. Tak jest w wocie bez modów. Mam nadzieję, że ten obrazek Cię przekona bo moim zdaniem lepiej to wygląda i myślę, że mnóstwo osób by tak sobie to ustawiło gdyby mogło. O coś takiego mi chodzi: Edited June 2, 2016 by PabloWRz Quote Link to comment
Administrator Aslain Posted June 2, 2016 Administrator Share Posted June 2, 2016 55 minutes ago, PabloWRz said: Nie można bo chodzi o to aby nazwa pojazdu była na samej górze a jak wiemy nazwy pojazdów mają różne kolory w zależności od typu pojazdu i super byłoby gdyby zielona nazwa gracza była tuż nad zielonym paskiem życia i nad tym dopiero nazwa pojazdu pokolorowana według typu pojazdu. Byłoby dużo spójniej i lepiej eksponowana byłaby wówczas nazwa i typ pojazdu a to najważniejsze. Tak jest w wocie bez modów. Mam nadzieję, że ten obrazek Cię przekona bo moim zdaniem lepiej to wygląda i myślę, że mnóstwo osób by tak sobie to ustawiło gdyby mogło. O coś takiego mi chodzi: Ale przeciez w instalatorze masz opcje kolorwania nazwy czolgu kolorem druzyny, a nazwa gracza juz tak ma domyslnie. Pokazalem wczesniej na obrazku ze tak sie da, wszystko jest kolorem druzyny praktycznie. Jedyna roznica ze nie jest to w takiej kolejnosci jak bylo mowione, ze wpierw nad paskiem nazwa gracza, a potem nazwa czolgu. Byc moze wprowadze taka mozliwosc, zobacze jeszcze jak to sie bedzie gryzlo z reszta. Quote Link to comment
PabloWRz Posted June 2, 2016 Author Share Posted June 2, 2016 Ale mi nie chodzi o kolorowanie nazwy pojazdu na czerwono/zielono chciałbym aby była możliwość ustawienia tak jak na obrazku wyżej co wkleiłem. Quote Link to comment
Administrator Aslain Posted June 2, 2016 Administrator Share Posted June 2, 2016 2 hours ago, Simeone said: Podłączając się do tematu, dla mnie idealnie jakby znaczniki pozostały oryginalnie wotowskie a pod altem bajery Aslaina Ale to tylko pobożne życzenia Sprawa rozwojowa, chcialem to rozbudowac to WG mi rzuca klody pod nogi i wydaje nowe wersje klienta, przez co zamiast modowac to chodze i szukam wszedzie sposobow jak naprawic to czy tamto bo wg popsulo. Quote Link to comment
Jeden_cios Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 Witam Spieszę z pomocą Aslain. Mam taki config jak kolega Pablo proponuje. markersAliveNormal.xc /** * Options for alive without Alt markers. * Opcje dla pojazdów sprawnych, markery widoczne nad pojazdami bez przycisku Alt. */ { // Definitions "def": { // Szybująca wartości szkód Hp. "damageText": {"visible": true, "x": 0, "y": -67, "alpha": 100, "color": null, "font": {"name": "$FieldFont", "size": 18, "align": "center", "bold": false, "italic": false}, "shadow": {"alpha": 100, "color": "c:dmg", "angle": 45, "distance": 0, "size": 6, "strength": 200}, "speed": 2, "maxRange": 40, "damageMessage": "-{{dmg}}", "blowupMessage": "{{l10n:blownUp}}\n{{dmg}}"}, // Pole tekstowe z nazwą pojazdu. "tankName": {"name": "Tank name", "visible": true, "x": 0, "y": -50, "alpha": 100, "color": null, "font": {"name": "$FieldFont", "size": 12, "align": "center", "bold": false, "italic": false}, "shadow": {"alpha": 100, "color": "0x000000", "angle": 45, "distance": 0, "size": 6, "strength": 200}, "format": "<font color='{{c:vtype}}'>{{vehicle}} {{turret}}</font>"}, // Pole tekstowe z nazwą gracza. "playerName": {"name": "Player name", "visible": true, "x": 0, "y": -36, "alpha": 100, "color": null, "font": {"name": "$FieldFont", "size": 12, "align": "center", "bold": false,"italic": false }, "shadow": {"alpha": 100, "color": "0x000000", "angle": 45, "distance": 0, "size": 6, "strength": 200}, "format": "<font size='{{battletype?13|{{squad?13|0}}}}'>{{name}}</font>"}, // Pole tekstowe z wytrzymałością HP pojazdu oraz ilością bitew na danym pojeździe "tankHp": {"name": "Tank HP", "visible": true, "x": 0, "y": -14,"alpha": 100, "color": "0xD9D9D9", "font": {"name": "$FieldFont", "size": 11, "align": "center", "bold": true, "italic": false}, "shadow": {"alpha": 100, "color": "0x000000", "angle": 45, "distance": 0, "size": 4, "strength": 100}, "format": "{{hp}}/{{hp-max}} - <font color='{{c:wn8}}'>{{t-battles}}</font>"}, // Text field with rating. "rating": {"name": "Rating", "visible": false, "x": -35, "y": -20, "alpha": "{{xvm-stat?100|0}}", "color": "{{c:r|#999999}}", "font": {"name": "xvm", "size": 16, "align": "right", "bold": false, "italic": false}, "shadow": {"alpha": 100, "color": "0x000000", "angle": 45, "distance": 0, "size": 1, "strength": 100}, "format": "ĕ"}, // Text field with the XMQP event marker. "xmqpEvent": {"name": "xmqp event", "visible": true, "x": 0, "y": "{{battletype?-71|{{squad?-71|-56}}}}", "alpha": 100, "color": "0xFFBB00", "font": {"name": "xvm", "size": 23, "align": "center", "bold": false, "italic": false}, "shadow": {"alpha": 100, "color": "0x000000", "angle": 45, "distance": 0, "size": 4, "strength": 100}, "format": "<font color='{{x-spotted?#FFBB00|#FFFFFF}}' alpha='{{x-spotted?#FF|#80}}'>{{x-spotted?p|{{x-sense-on?p}}}}</font> {{x-overturned?Ē}}"}}, // Ustawienia dla sojuszników. // Typ ikon klas pojazdów (HT/MT/LT/TD/Arty). "ally": { "vehicleIcon": {"visible": true, "showSpeaker": false, "x": 0, "y": -16, "alpha": 100, "color": null, "maxScale": 100, "scaleX": 0, "scaleY": 16, "shadow": {"alpha": 100, "color": "0x000000", "angle": 45, "distance": 0, "size": 6, "strength": 200}}, // Pasek HP. "healthBar": {"visible": true, "x": -36, "y": -34, "alpha": 100, "color": null, "lcolor": null, "width": 70, "height": 5, "border": {"alpha": 35, "color": "0x000000", "size": 1}, "fill": {"alpha": 70}, "damage": {"alpha": 100, "color": "{{c:dmg}}", "fade": 1}}, // Floating damage values for ally, player, squadman. "damageText": {"$ref": { "path":"def.damageText" }}, "damageTextPlayer": {"$ref": { "path":"def.damageText" }}, "damageTextSquadman": {"$ref": { "path":"def.damageText" }}, // Vehicle contour icon. "contourIcon": {"visible": false, "x": 6, "y": -65, "alpha": 100, "color": null, "amount": 0}, // Player or clan icon. "clanIcon": {"visible": false, "x": 0, "y": -67, "w": 16, "h": 16, "alpha": 100}, // Vehicle tier. "levelIcon": {"visible": false, "x": 0, "y": -21, "alpha": 100}, // Markers "Help!" and "Attack!". "actionMarker": {"visible": true, "x": 0, "y": -67, "alpha": 100}, // Block of text fields. "textFields": [${"def.tankName" }, ${ "def.playerName" }, ${ "def.tankHp" }, ${ "def.rating" }, ${ "def.xmqpEvent" }]}, // Ustawienia dla przeciwników. // Typ ikon klas pojazdów (HT/MT/LT/TD/Arty). "enemy": { "vehicleIcon": {"visible": true, "showSpeaker": false, "x": 0, "y": -16, "alpha": 100, "color": null, "maxScale": 100, "scaleX": 0, "scaleY": 16, "shadow": {"alpha": 100, "color": "0x000000", "angle": 45, "distance": 0, "size": 6, "strength": 200}}, // Pasek HP. "healthBar": {"visible": true, "x": -36, "y": -34, "alpha": 100, "color": null, "lcolor": null, "width": 70, "height": 5, "border": {"alpha": 35, "color": "0x000000", "size": 1}, "fill": {"alpha": 70}, "damage": {"alpha": 100, "color": "{{c:dmg}}", "fade": 1}}, // Floating damage values for ally, player, squadman. "damageText": {"$ref": { "path":"def.damageText" }}, "damageTextPlayer": {"$ref": { "path":"def.damageText" }}, "damageTextSquadman": {"$ref": { "path":"def.damageText" }}, // Vehicle contour icon. "contourIcon": {"visible": false, "x": 6, "y": -65, "alpha": 100, "color": null, "amount": 0}, // Player or clan icon. "clanIcon": {"visible": false, "x": 0, "y": -67, "w": 16, "h": 16, "alpha": 100}, // Vehicle tier. "levelIcon": {"visible": false, "x": 0, "y": -21, "alpha": 100}, // Markers "Help!" and "Attack!". "actionMarker": {"visible": true, "x": 0, "y": -67, "alpha": 100}, // Block of text fields. "textFields": [${"def.tankName"}, ${"def.playerName"}, ${"def.tankHp"}, ${"def.rating"}, ${"def.xmqpEvent"}]} } Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.