Jump to content

Dodanie opcji w twoim konfigu OTM


Recommended Posts

Wspominałem już o tym w shoutboxie, byłoby super jakbyś dodał możliwość ustawienia w pierwszej linii nad paskiem życia nazw graczy i analogicznie w drugiej linii nad paskiem życia nazw pojazdów. Niby coś tam odpisałeś, że ok ale już dwie aktualizacje i nic:(

Link to comment
  • Administrator

Shoutbox to nie najlepsze miejsce do dawania propozycji, tam nie zawsze czytam, po za tym ludzie tez pisza i znika, jak chcesz cos zeby przetrwalo to trzeba pisac tematy i posty :)

 

Twoja prosba, nie wiem czy jest sens to przerabiac, skoro mozna i tak to osiagnac o czym pisales, aktualnym instalatorem.

 

 

shot_2943.jpg

Link to comment
1 godzinę temu, Aslain napisał:

Shoutbox to nie najlepsze miejsce do dawania propozycji, tam nie zawsze czytam, po za tym ludzie tez pisza i znika, jak chcesz cos zeby przetrwalo to trzeba pisac tematy i posty :)

 

Twoja prosba, nie wiem czy jest sens to przerabiac, skoro mozna i tak to osiagnac o czym pisales, aktualnym instalatorem.

 

 

Nie można bo chodzi o to aby nazwa pojazdu była na samej górze a jak wiemy nazwy pojazdów mają różne kolory w zależności od typu pojazdu i super byłoby gdyby zielona nazwa gracza była tuż nad zielonym paskiem życia i nad tym dopiero nazwa pojazdu pokolorowana według typu pojazdu. Byłoby dużo spójniej i lepiej eksponowana byłaby wówczas nazwa i typ pojazdu a to najważniejsze. Tak jest w wocie bez modów. Mam nadzieję, że ten obrazek Cię przekona bo moim zdaniem lepiej to wygląda i myślę, że mnóstwo osób by tak sobie to ustawiło gdyby mogło. O coś takiego mi chodzi:
 

 

2ymvqmv.jpg

Edited by PabloWRz
Link to comment
  • Administrator
55 minutes ago, PabloWRz said:

 

Nie można bo chodzi o to aby nazwa pojazdu była na samej górze a jak wiemy nazwy pojazdów mają różne kolory w zależności od typu pojazdu i super byłoby gdyby zielona nazwa gracza była tuż nad zielonym paskiem życia i nad tym dopiero nazwa pojazdu pokolorowana według typu pojazdu. Byłoby dużo spójniej i lepiej eksponowana byłaby wówczas nazwa i typ pojazdu a to najważniejsze. Tak jest w wocie bez modów. Mam nadzieję, że ten obrazek Cię przekona bo moim zdaniem lepiej to wygląda i myślę, że mnóstwo osób by tak sobie to ustawiło gdyby mogło. O coś takiego mi chodzi:
 

 

2ymvqmv.jpg

 

Ale przeciez w instalatorze masz opcje kolorwania nazwy czolgu kolorem druzyny, a nazwa gracza juz tak ma domyslnie.

 

Pokazalem wczesniej na obrazku ze tak sie da, wszystko jest kolorem druzyny praktycznie. Jedyna roznica ze nie jest to w takiej kolejnosci jak bylo mowione, ze wpierw nad paskiem nazwa gracza, a potem nazwa czolgu. Byc moze wprowadze taka mozliwosc, zobacze jeszcze jak to sie bedzie gryzlo z reszta.

Link to comment
  • Administrator
2 hours ago, Simeone said:

Podłączając się do tematu, dla mnie idealnie jakby znaczniki pozostały oryginalnie wotowskie a pod altem bajery Aslaina :) Ale to tylko pobożne życzenia :)

 

 

 

 

Sprawa rozwojowa, chcialem to rozbudowac to WG mi rzuca klody pod nogi i wydaje nowe wersje klienta, przez co zamiast modowac to chodze i szukam wszedzie sposobow jak naprawic to czy tamto bo wg popsulo.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Witam

Spieszę z pomocą Aslain. Mam taki config jak kolega Pablo proponuje.

 

 

 

 

markersAliveNormal.xc

 

/**
 * Options for alive without Alt markers.
 * Opcje dla pojazdów sprawnych, markery widoczne nad pojazdami bez przycisku Alt.
 */
{
// Definitions
  "def": {
 
// Szybująca wartości szkód Hp.
        "damageText": {"visible": true, "x": 0, "y": -67, "alpha": 100, "color": null,
        "font": {"name": "$FieldFont", "size": 18, "align": "center", "bold": false, "italic": false},
        "shadow": {"alpha": 100, "color": "c:dmg", "angle": 45, "distance": 0, "size": 6, "strength": 200},
        "speed": 2, "maxRange": 40, "damageMessage": "-{{dmg}}", "blowupMessage": "{{l10n:blownUp}}\n{{dmg}}"},
        
// Pole tekstowe z nazwą pojazdu.
        "tankName": {"name": "Tank name", "visible": true, "x": 0, "y": -50, "alpha": 100, "color": null,
        "font": {"name": "$FieldFont", "size": 12, "align": "center", "bold": false, "italic": false},
        "shadow": {"alpha": 100, "color": "0x000000", "angle": 45, "distance": 0, "size": 6, "strength": 200},
        "format": "<font color='{{c:vtype}}'>{{vehicle}} {{turret}}</font>"},
        
// Pole tekstowe z nazwą gracza.
        "playerName": {"name": "Player name", "visible": true, "x": 0, "y": -36, "alpha": 100, "color": null,
        "font": {"name": "$FieldFont", "size": 12, "align": "center", "bold": false,"italic": false },
        "shadow": {"alpha": 100, "color": "0x000000", "angle": 45, "distance": 0, "size": 6, "strength": 200},
        "format": "<font size='{{battletype?13|{{squad?13|0}}}}'>{{name}}</font>"},
    
// Pole tekstowe z wytrzymałością HP pojazdu oraz ilością bitew na danym pojeździe
        "tankHp": {"name": "Tank HP", "visible": true, "x": 0, "y": -14,"alpha": 100, "color": "0xD9D9D9",
        "font": {"name": "$FieldFont", "size": 11, "align": "center", "bold": true, "italic": false},
        "shadow": {"alpha": 100, "color": "0x000000", "angle": 45, "distance": 0, "size": 4, "strength": 100},
        "format": "{{hp}}/{{hp-max}} - <font color='{{c:wn8}}'>{{t-battles}}</font>"},
        
// Text field with rating.
        "rating": {"name": "Rating", "visible": false, "x": -35, "y": -20, "alpha": "{{xvm-stat?100|0}}", "color": "{{c:r|#999999}}",
        "font": {"name": "xvm", "size": 16, "align": "right", "bold": false, "italic": false},
        "shadow": {"alpha": 100, "color": "0x000000", "angle": 45, "distance": 0, "size": 1, "strength": 100},
        "format": "&#x115;"},
      
// Text field with the XMQP event marker.
        "xmqpEvent": {"name": "xmqp event", "visible": true, "x": 0, "y": "{{battletype?-71|{{squad?-71|-56}}}}", "alpha": 100, "color": "0xFFBB00",
        "font": {"name": "xvm", "size": 23, "align": "center", "bold": false, "italic": false},
        "shadow": {"alpha": 100, "color": "0x000000", "angle": 45, "distance": 0, "size": 4, "strength": 100},
        "format": "<font color='{{x-spotted?#FFBB00|#FFFFFF}}' alpha='{{x-spotted?#FF|#80}}'>{{x-spotted?&#x70;|{{x-sense-on?&#x70;}}}}</font> {{x-overturned?&#x112;}}"}},

        
        
                                                                // Ustawienia dla sojuszników.
                                                                
// Typ ikon klas pojazdów (HT/MT/LT/TD/Arty).                                                                
        "ally": {
        "vehicleIcon": {"visible": true, "showSpeaker": false, "x": 0, "y": -16, "alpha": 100, "color": null, "maxScale": 100, "scaleX": 0, "scaleY": 16,
        "shadow": {"alpha": 100, "color": "0x000000", "angle": 45, "distance": 0, "size": 6, "strength": 200}},
        
// Pasek HP.
        "healthBar": {"visible": true, "x": -36, "y": -34, "alpha": 100, "color": null, "lcolor": null, "width": 70, "height": 5,
        "border": {"alpha": 35, "color": "0x000000", "size": 1},
        "fill": {"alpha": 70},
        "damage": {"alpha": 100, "color": "{{c:dmg}}",
        "fade": 1}},    
        
// Floating damage values for ally, player, squadman.
        "damageText": {"$ref": { "path":"def.damageText" }},
        "damageTextPlayer": {"$ref": { "path":"def.damageText" }},
        "damageTextSquadman": {"$ref": { "path":"def.damageText" }},
        
// Vehicle contour icon.
        "contourIcon": {"visible": false, "x": 6, "y": -65, "alpha": 100, "color": null, "amount": 0},
        
// Player or clan icon.
        "clanIcon": {"visible": false, "x": 0, "y": -67, "w": 16, "h": 16, "alpha": 100},
    
// Vehicle tier.
        "levelIcon": {"visible": false, "x": 0, "y": -21, "alpha": 100},
    
// Markers "Help!" and "Attack!".
        "actionMarker": {"visible": true, "x": 0, "y": -67, "alpha": 100},
        
// Block of text fields.
        "textFields": [${"def.tankName" }, ${ "def.playerName" }, ${ "def.tankHp" }, ${ "def.rating" }, ${ "def.xmqpEvent" }]},
        
        
        
                                                                    // Ustawienia dla przeciwników.
// Typ ikon klas pojazdów (HT/MT/LT/TD/Arty).                                                                    
        "enemy": {
        "vehicleIcon": {"visible": true, "showSpeaker": false, "x": 0, "y": -16, "alpha": 100, "color": null, "maxScale": 100, "scaleX": 0, "scaleY": 16,
        "shadow": {"alpha": 100, "color": "0x000000", "angle": 45, "distance": 0, "size": 6, "strength": 200}},
        
// Pasek HP.
        "healthBar": {"visible": true, "x": -36, "y": -34, "alpha": 100, "color": null, "lcolor": null, "width": 70, "height": 5,
        "border": {"alpha": 35, "color": "0x000000", "size": 1},
        "fill": {"alpha": 70},
        "damage": {"alpha": 100, "color": "{{c:dmg}}", "fade": 1}},
        
// Floating damage values for ally, player, squadman.
        "damageText": {"$ref": { "path":"def.damageText" }},
        "damageTextPlayer": {"$ref": { "path":"def.damageText" }},
        "damageTextSquadman": {"$ref": { "path":"def.damageText" }},
    
// Vehicle contour icon.
        "contourIcon": {"visible": false, "x": 6, "y": -65, "alpha": 100, "color": null, "amount": 0},
    
// Player or clan icon.
        "clanIcon": {"visible": false, "x": 0, "y": -67, "w": 16, "h": 16, "alpha": 100},
    
// Vehicle tier.
        "levelIcon": {"visible": false, "x": 0, "y": -21, "alpha": 100},
    
// Markers "Help!" and "Attack!".
        "actionMarker": {"visible": true, "x": 0, "y": -67, "alpha": 100},
    
// Block of text fields.
        "textFields": [${"def.tankName"}, ${"def.playerName"}, ${"def.tankHp"}, ${"def.rating"}, ${"def.xmqpEvent"}]}
  }

 

 

 

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.