Jump to content

Dodanie opcji w twoim konfigu OTM


Recommended Posts

Posted

Wspominałem już o tym w shoutboxie, byłoby super jakbyś dodał możliwość ustawienia w pierwszej linii nad paskiem życia nazw graczy i analogicznie w drugiej linii nad paskiem życia nazw pojazdów. Niby coś tam odpisałeś, że ok ale już dwie aktualizacje i nic:(

  • Administrator
Posted

Shoutbox to nie najlepsze miejsce do dawania propozycji, tam nie zawsze czytam, po za tym ludzie tez pisza i znika, jak chcesz cos zeby przetrwalo to trzeba pisac tematy i posty :)

 

Twoja prosba, nie wiem czy jest sens to przerabiac, skoro mozna i tak to osiagnac o czym pisales, aktualnym instalatorem.

 

 

shot_2943.jpg

Posted (edited)

Podłączając się do tematu, dla mnie idealnie jakby znaczniki pozostały oryginalnie wotowskie a pod altem bajery Aslaina :) Ale to tylko pobożne życzenia :)

 

3hUQULS.jpg

 

Edited by Simeone
Posted (edited)
1 godzinę temu, Aslain napisał:

Shoutbox to nie najlepsze miejsce do dawania propozycji, tam nie zawsze czytam, po za tym ludzie tez pisza i znika, jak chcesz cos zeby przetrwalo to trzeba pisac tematy i posty :)

 

Twoja prosba, nie wiem czy jest sens to przerabiac, skoro mozna i tak to osiagnac o czym pisales, aktualnym instalatorem.

 

 

Nie można bo chodzi o to aby nazwa pojazdu była na samej górze a jak wiemy nazwy pojazdów mają różne kolory w zależności od typu pojazdu i super byłoby gdyby zielona nazwa gracza była tuż nad zielonym paskiem życia i nad tym dopiero nazwa pojazdu pokolorowana według typu pojazdu. Byłoby dużo spójniej i lepiej eksponowana byłaby wówczas nazwa i typ pojazdu a to najważniejsze. Tak jest w wocie bez modów. Mam nadzieję, że ten obrazek Cię przekona bo moim zdaniem lepiej to wygląda i myślę, że mnóstwo osób by tak sobie to ustawiło gdyby mogło. O coś takiego mi chodzi:
 

 

2ymvqmv.jpg

Edited by PabloWRz
  • Administrator
Posted
55 minutes ago, PabloWRz said:

 

Nie można bo chodzi o to aby nazwa pojazdu była na samej górze a jak wiemy nazwy pojazdów mają różne kolory w zależności od typu pojazdu i super byłoby gdyby zielona nazwa gracza była tuż nad zielonym paskiem życia i nad tym dopiero nazwa pojazdu pokolorowana według typu pojazdu. Byłoby dużo spójniej i lepiej eksponowana byłaby wówczas nazwa i typ pojazdu a to najważniejsze. Tak jest w wocie bez modów. Mam nadzieję, że ten obrazek Cię przekona bo moim zdaniem lepiej to wygląda i myślę, że mnóstwo osób by tak sobie to ustawiło gdyby mogło. O coś takiego mi chodzi:
 

 

2ymvqmv.jpg

 

Ale przeciez w instalatorze masz opcje kolorwania nazwy czolgu kolorem druzyny, a nazwa gracza juz tak ma domyslnie.

 

Pokazalem wczesniej na obrazku ze tak sie da, wszystko jest kolorem druzyny praktycznie. Jedyna roznica ze nie jest to w takiej kolejnosci jak bylo mowione, ze wpierw nad paskiem nazwa gracza, a potem nazwa czolgu. Byc moze wprowadze taka mozliwosc, zobacze jeszcze jak to sie bedzie gryzlo z reszta.

Posted

Ale mi nie chodzi o kolorowanie nazwy pojazdu na czerwono/zielono chciałbym aby była możliwość ustawienia tak jak na obrazku wyżej co wkleiłem.

  • Administrator
Posted
2 hours ago, Simeone said:

Podłączając się do tematu, dla mnie idealnie jakby znaczniki pozostały oryginalnie wotowskie a pod altem bajery Aslaina :) Ale to tylko pobożne życzenia :)

 

 

 

 

Sprawa rozwojowa, chcialem to rozbudowac to WG mi rzuca klody pod nogi i wydaje nowe wersje klienta, przez co zamiast modowac to chodze i szukam wszedzie sposobow jak naprawic to czy tamto bo wg popsulo.

  • 2 weeks later...
Posted

Witam

Spieszę z pomocą Aslain. Mam taki config jak kolega Pablo proponuje.

 

 

 

 

markersAliveNormal.xc

 

/**
 * Options for alive without Alt markers.
 * Opcje dla pojazdów sprawnych, markery widoczne nad pojazdami bez przycisku Alt.
 */
{
// Definitions
  "def": {
 
// Szybująca wartości szkód Hp.
        "damageText": {"visible": true, "x": 0, "y": -67, "alpha": 100, "color": null,
        "font": {"name": "$FieldFont", "size": 18, "align": "center", "bold": false, "italic": false},
        "shadow": {"alpha": 100, "color": "c:dmg", "angle": 45, "distance": 0, "size": 6, "strength": 200},
        "speed": 2, "maxRange": 40, "damageMessage": "-{{dmg}}", "blowupMessage": "{{l10n:blownUp}}\n{{dmg}}"},
        
// Pole tekstowe z nazwą pojazdu.
        "tankName": {"name": "Tank name", "visible": true, "x": 0, "y": -50, "alpha": 100, "color": null,
        "font": {"name": "$FieldFont", "size": 12, "align": "center", "bold": false, "italic": false},
        "shadow": {"alpha": 100, "color": "0x000000", "angle": 45, "distance": 0, "size": 6, "strength": 200},
        "format": "<font color='{{c:vtype}}'>{{vehicle}} {{turret}}</font>"},
        
// Pole tekstowe z nazwą gracza.
        "playerName": {"name": "Player name", "visible": true, "x": 0, "y": -36, "alpha": 100, "color": null,
        "font": {"name": "$FieldFont", "size": 12, "align": "center", "bold": false,"italic": false },
        "shadow": {"alpha": 100, "color": "0x000000", "angle": 45, "distance": 0, "size": 6, "strength": 200},
        "format": "<font size='{{battletype?13|{{squad?13|0}}}}'>{{name}}</font>"},
    
// Pole tekstowe z wytrzymałością HP pojazdu oraz ilością bitew na danym pojeździe
        "tankHp": {"name": "Tank HP", "visible": true, "x": 0, "y": -14,"alpha": 100, "color": "0xD9D9D9",
        "font": {"name": "$FieldFont", "size": 11, "align": "center", "bold": true, "italic": false},
        "shadow": {"alpha": 100, "color": "0x000000", "angle": 45, "distance": 0, "size": 4, "strength": 100},
        "format": "{{hp}}/{{hp-max}} - <font color='{{c:wn8}}'>{{t-battles}}</font>"},
        
// Text field with rating.
        "rating": {"name": "Rating", "visible": false, "x": -35, "y": -20, "alpha": "{{xvm-stat?100|0}}", "color": "{{c:r|#999999}}",
        "font": {"name": "xvm", "size": 16, "align": "right", "bold": false, "italic": false},
        "shadow": {"alpha": 100, "color": "0x000000", "angle": 45, "distance": 0, "size": 1, "strength": 100},
        "format": "&#x115;"},
      
// Text field with the XMQP event marker.
        "xmqpEvent": {"name": "xmqp event", "visible": true, "x": 0, "y": "{{battletype?-71|{{squad?-71|-56}}}}", "alpha": 100, "color": "0xFFBB00",
        "font": {"name": "xvm", "size": 23, "align": "center", "bold": false, "italic": false},
        "shadow": {"alpha": 100, "color": "0x000000", "angle": 45, "distance": 0, "size": 4, "strength": 100},
        "format": "<font color='{{x-spotted?#FFBB00|#FFFFFF}}' alpha='{{x-spotted?#FF|#80}}'>{{x-spotted?&#x70;|{{x-sense-on?&#x70;}}}}</font> {{x-overturned?&#x112;}}"}},

        
        
                                                                // Ustawienia dla sojuszników.
                                                                
// Typ ikon klas pojazdów (HT/MT/LT/TD/Arty).                                                                
        "ally": {
        "vehicleIcon": {"visible": true, "showSpeaker": false, "x": 0, "y": -16, "alpha": 100, "color": null, "maxScale": 100, "scaleX": 0, "scaleY": 16,
        "shadow": {"alpha": 100, "color": "0x000000", "angle": 45, "distance": 0, "size": 6, "strength": 200}},
        
// Pasek HP.
        "healthBar": {"visible": true, "x": -36, "y": -34, "alpha": 100, "color": null, "lcolor": null, "width": 70, "height": 5,
        "border": {"alpha": 35, "color": "0x000000", "size": 1},
        "fill": {"alpha": 70},
        "damage": {"alpha": 100, "color": "{{c:dmg}}",
        "fade": 1}},    
        
// Floating damage values for ally, player, squadman.
        "damageText": {"$ref": { "path":"def.damageText" }},
        "damageTextPlayer": {"$ref": { "path":"def.damageText" }},
        "damageTextSquadman": {"$ref": { "path":"def.damageText" }},
        
// Vehicle contour icon.
        "contourIcon": {"visible": false, "x": 6, "y": -65, "alpha": 100, "color": null, "amount": 0},
        
// Player or clan icon.
        "clanIcon": {"visible": false, "x": 0, "y": -67, "w": 16, "h": 16, "alpha": 100},
    
// Vehicle tier.
        "levelIcon": {"visible": false, "x": 0, "y": -21, "alpha": 100},
    
// Markers "Help!" and "Attack!".
        "actionMarker": {"visible": true, "x": 0, "y": -67, "alpha": 100},
        
// Block of text fields.
        "textFields": [${"def.tankName" }, ${ "def.playerName" }, ${ "def.tankHp" }, ${ "def.rating" }, ${ "def.xmqpEvent" }]},
        
        
        
                                                                    // Ustawienia dla przeciwników.
// Typ ikon klas pojazdów (HT/MT/LT/TD/Arty).                                                                    
        "enemy": {
        "vehicleIcon": {"visible": true, "showSpeaker": false, "x": 0, "y": -16, "alpha": 100, "color": null, "maxScale": 100, "scaleX": 0, "scaleY": 16,
        "shadow": {"alpha": 100, "color": "0x000000", "angle": 45, "distance": 0, "size": 6, "strength": 200}},
        
// Pasek HP.
        "healthBar": {"visible": true, "x": -36, "y": -34, "alpha": 100, "color": null, "lcolor": null, "width": 70, "height": 5,
        "border": {"alpha": 35, "color": "0x000000", "size": 1},
        "fill": {"alpha": 70},
        "damage": {"alpha": 100, "color": "{{c:dmg}}", "fade": 1}},
        
// Floating damage values for ally, player, squadman.
        "damageText": {"$ref": { "path":"def.damageText" }},
        "damageTextPlayer": {"$ref": { "path":"def.damageText" }},
        "damageTextSquadman": {"$ref": { "path":"def.damageText" }},
    
// Vehicle contour icon.
        "contourIcon": {"visible": false, "x": 6, "y": -65, "alpha": 100, "color": null, "amount": 0},
    
// Player or clan icon.
        "clanIcon": {"visible": false, "x": 0, "y": -67, "w": 16, "h": 16, "alpha": 100},
    
// Vehicle tier.
        "levelIcon": {"visible": false, "x": 0, "y": -21, "alpha": 100},
    
// Markers "Help!" and "Attack!".
        "actionMarker": {"visible": true, "x": 0, "y": -67, "alpha": 100},
    
// Block of text fields.
        "textFields": [${"def.tankName"}, ${"def.playerName"}, ${"def.tankHp"}, ${"def.rating"}, ${"def.xmqpEvent"}]}
  }

 

 

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.