Jump to content

Nowa polityka WG co do modów


Recommended Posts

  • Administrator
Posted

WG tak zamieszalo z regulaminami ze niektore mody legalne gdzie indziej moga byc nielegalne w danym rejonie. Paczka jest miedzy rejonowa, wiec kazdy ma miec mozliwosc instalacji. 

 

Te mody ciezko nazwac cheatami ale sa oznaczone w razie czego, po za tym jak ktos chce to i tak zainstaluje cheata z po za paczki, bo WG nic z tym nie robi, nie walczy z modami ale z userami, co jest glupota. 

  • 3 months later...
Posted

Witam!

Czy dostał już ktoś z Was bana za używanie modów? A jeśli tak to jakich?

Czy modpacki Aslaina są całkowicie bezpieczne?

Oraz jak WG sprawdza zainstalowane mody bo na razie to tylko propaganda... według mnie....

Posted

Tak wszelkie AutoAim (jakiejkolwiek masci) poza tym ktory jest wbudowany w grze od teraz na kazdym serwerze jest zabroniony. Analiza plikow byla juz od lipca tego roku i nawet o tym nie wiedzieliscie ale dokladnie analizowano gre uzytkownikow np. krotko po wprowadzeniu jakiejkolwiek latki a pozniej jak sie pokazywaly mody. Po tym uruchomiono (ok. 15 lipca) specjalny skrypt ktory byl zaszysty w grze aby analizowac co, gdzie i kiedy uzywaja uzytkownicy. I teraz podjeta taka decyzje i bany bez ostrzezen beda lecialy.

Posted

I w końcu się za to poważnie powinni zabrać. Ile to razy wyjeżdżając na plac boju dostajesz nie wiadomo skąd, nie wiadomo jak samemu będąc w 100% ukrytym za skałą, budynkiem itp. A to "noob" Ciebie wziął i ma DMG + frag. nauczy się taki, że nic nie musi robić a potem na X płacz graczy..... I wcale się nie dziwię. NIGDY człowiek z automatem nie wygra. Automat zawsze będzie lepszy i szybszy (mowa o autoaimie w weakspoty oraz z wyprzedzaniem).

 

Ale wg mnie powinni stworzyć listę modów dozwolonych i zakazanych. Wtedy byłaby 1000% pewność że mod X i Y jest legalny a Z nie. A user instalując mod Z będzie miał świadomość poniesionych konsekwencji.

Posted
2 godziny temu, BarteS napisał:

Witam!

Czy dostał już ktoś z Was bana za używanie modów? A jeśli tak to jakich?

 

Oraz jak WG sprawdza zainstalowane mody bo na razie to tylko propaganda... według mnie....

Ad 1. Jeśli ktoś dostał bana, to nie wie za jakiego moda (stanowisko WG w sprawie nie informowania zbanowanych użytkowników)

Ad 2. Zapewne poprzez szybką analizę zawartości katalogu res_mods przy starcie klienta gry (o ile jest to możliwe), lub bazując jedynie na zgłoszeniach innych użytkowników (bardziej prawdopodobne).

 

Swoją drogą, to WG postępuje dosyć dziwnie. Nie podało konkretnej listy zakazanych modów, a z ich opisu, to nawet xvm'a w podstawowej wersji można podciągnąć pod cheaty. Dodatkowo banując użytkownika nie będą informowali go za jakiego moda zawieszają mu konto. Niestety to duże pole do nadużyć lub przypadkowych banów (jak w przypadku kilku % niesłusznych banów przy słynnej akcji ze złotem kupowanym na Allegro).

  • Upvote 1
Posted
1 godzinę temu, qkam napisał:

Ad 1. Jeśli ktoś dostał bana, to nie wie za jakiego moda (stanowisko WG w sprawie nie informowania zbanowanych użytkowników)

Ad 2. Zapewne poprzez szybką analizę zawartości katalogu res_mods przy starcie klienta gry (o ile jest to możliwe), lub bazując jedynie na zgłoszeniach innych użytkowników (bardziej prawdopodobne).

 

Swoją drogą, to WG postępuje dosyć dziwnie. Nie podało konkretnej listy zakazanych modów, a z ich opisu, to nawet xvm'a w podstawowej wersji można podciągnąć pod cheaty. Dodatkowo banując użytkownika nie będą informowali go za jakiego moda zawieszają mu konto. Niestety to duże pole do nadużyć lub przypadkowych banów (jak w przypadku kilku % niesłusznych banów przy słynnej akcji ze złotem kupowanym na Allegro).

Juz rozwiewam Twoje watpliwosci. Otoz analizy trwaly mniej wiecej od 1 lipca. Zreszta kiedys tam informowalem o tym Aslain ze juz zaimpletowano w gre pliki ktore tworzyly przy kazdym wejsciu w bitwe (nie mylic z odpaleniem gry) skrypt ktory mial za kazdym zarazem inny algorytm i zmienial sie co bitwe. Otoz wprowadzono to z 3 wzgledow. Przede wszystkim chodzilo o bitwy na mapie globalnej oraz twierdze bo tu bylo najwiecej naduzyc. Dlatego tez zauwazcie ze w pewnym momencie wylaczono bitwy druzynowe rankingowe tu plik nieco wariowal. W chwili obecnej bany moga sie posypac nawet jak ktos wczesniej tego uzywal. System po prostu sprawdza w jaki sposob byly/sa oddawane strzaly itp itd. A wprowadzono to w prosty sposob. Stworzono boty ktore na wew serwerze mialy zachowywac sie jak mody (z i bez) i z tego powstal algorytm ktory teraz za kazdym razem analizuje ewentualne "postepy" gracza/klanu w grze jezeli ze tak powiem "wyczuje" cofa sie do kolejnych (wstecz) danych i tak robi w kolko , uwzgledniajac np wprowadzone latki przez WG i jak wtedy gracz gral... wiem to skoplikowane ale skuteczne... bo to juz przeroslo WG zwlaszcza na bitwach na mapie globalnej i twierdzach.. o tzw. ustawkach juz nie wspomne

Posted

Widoczniej łatwiej im blokować za mody niż opracować porządny, zbilansowany MM.

Ostatnio, po wprowadzeniu eventu gra staje się bezsensu. Większość losowań poniżej 40% a gdy przydarzy się jakieś >50% to kilka osób gra pod siebie a nie dla zespołu.

Sama widoczność wskaźnika winchance potrafi pomóc. Jak widzisz 20-30% to nie lecisz do przodu bo wiesz, że ci nikt tyłka nie ochroni i zginiesz w ciągu 2 pierwszych minut.

Nie sądzę, żeby banowali osoby za używanie jednego czy dwóch jakichś mało pomagających modów. Raczej wezmą się, przynajmniej w pierwszej kolejności, za tych co przeginają na bezczela.

 

 

 

 

Posted
1 minutę temu, riload napisał:

Widoczniej łatwiej im blokować za mody niż opracować porządny, zbilansowany MM.

Ostatnio, po wprowadzeniu eventu gra staje się bezsensu. Większość losowań poniżej 40% a gdy przydarzy się jakieś >50% to kilka osób gra pod siebie a nie dla zespołu.

Sama widoczność wskaźnika winchance potrafi pomóc. Jak widzisz 20-30% to nie lecisz do przodu bo wiesz, że ci nikt tyłka nie ochroni i zginiesz w ciągu 2 pierwszych minut.

Nie sądzę, żeby banowali osoby za używanie jednego czy dwóch jakichś mało pomagających modów. Raczej wezmą się, przynajmniej w pierwszej kolejności, za tych co przeginają na bezczela.

 

 

 

 

Spokojnie juz nie dlugo caly XVM zostanie rowniez ze tak powiem odlaczony... chociazby ze wzgledu na to ze gracz bedzie mogl ukryc swoje staty z WoT (tak jak jest to w WoWs) i wtedy XVM stanie sie bezuzyteczny do czego WG powoli zmierza

Posted
2 godziny temu, Aslain napisał:

Nowy modpack wyczyszczony z zabronionych modow.

Spoko... w koncu nie po to zatrudnili az 30 osob ktore poniekad kiedys same tworzyly te mody i to oni je analizowali w grze i jak temu zapobiec. Mam nadzieje ze teraz bedzie bardziej uczciwie ale wiem ze bedzie podziemie ktore tym razem nie pusci pary z ust i nowe mody ( w szczegolnosci po aktualizacji) tak szybko sie nie pojawia

Posted (edited)
2 hours ago, tomjac29 said:

Spokojnie juz nie dlugo caly XVM zostanie rowniez ze tak powiem odlaczony... chociazby ze wzgledu na to ze gracz bedzie mogl ukryc swoje staty z WoT (tak jak jest to w WoWs) i wtedy XVM stanie sie bezuzyteczny do czego WG powoli zmierza

 

smieszne to troszkę. odłączanie XVM'a mówiąc kolokwialnie G...no da.

miałem już gry gdzie różnica wn8 w obu drużynach wynosiła ok 3-4 tysięcy co daje 250-350 ŚREDNIO na każdą osobę w bitwie.

nie mów mi że takie różnice nie mają wpływu na grę i szanse wygranej (np. Twoj team ma 15 osob ok 600 wn8 a przeciwnicy to wszystko ~1k wn8).

pozatym MM robi też czasmi "żarty" z doborem pojazdów (np. na tierach 9-10) trafiałem już drużyny u nas 6 ciężkich (e100/type 5 / is7) i 8 TD'ków a u przeciwnika 2-3 ciężkie (t57heavy w plutonie ) i ok 8 medów z czego ze 4+ na magazynkach.... i graj tu panie. wyjedzie na Ciebie taki pluton jeden czy drugi i rozbiorą na sztuki.
 

a co do modów. to to co napisali wyraźnie NIE DYSKWALIFIKUJE autoaim indicatora+, który:  1-> NIE namierza weak-spotów ani 2-> NIE daje wyprzedzenia.

 

na szczęście redball, pękające obiekty, lasery i pare innych perełek jest na tej liście, i możliwe że niedługo zagra się w Wota bez nerwów :)

 

 

p.s. widać pan Tomjac29 ma jakieś super tajne źródło informacji co i kiedy WG robi / robiło .. o czym żaden gracz nie wie ... czego się domyślano ... lub nie.

Edited by Smoq
Posted (edited)
8 godzin temu, Smoq napisał:

 

smieszne to troszkę. odłączanie XVM'a mówiąc kolokwialnie G...no da.

miałem już gry gdzie różnica wn8 w obu drużynach wynosiła ok 3-4 tysięcy co daje 250-350 ŚREDNIO na każdą osobę w bitwie.

nie mów mi że takie różnice nie mają wpływu na grę i szanse wygranej (np. Twoj team ma 15 osob ok 600 wn8 a przeciwnicy to wszystko ~1k wn8).

pozatym MM robi też czasmi "żarty" z doborem pojazdów (np. na tierach 9-10) trafiałem już drużyny u nas 6 ciężkich (e100/type 5 / is7) i 8 TD'ków a u przeciwnika 2-3 ciężkie (t57heavy w plutonie ) i ok 8 medów z czego ze 4+ na magazynkach.... i graj tu panie. wyjedzie na Ciebie taki pluton jeden czy drugi i rozbiorą na sztuki.
 

a co do modów. to to co napisali wyraźnie NIE DYSKWALIFIKUJE autoaim indicatora+, który:  1-> NIE namierza weak-spotów ani 2-> NIE daje wyprzedzenia.

 

na szczęście redball, pękające obiekty, lasery i pare innych perełek jest na tej liście, i możliwe że niedługo zagra się w Wota bez nerwów :)

 

 

p.s. widać pan Tomjac29 ma jakieś super tajne źródło informacji co i kiedy WG robi / robiło .. o czym żaden gracz nie wie ... czego się domyślano ... lub nie.

co do moda "autoaim indicatora+"  Twoja sugestia do pkt 1 i 2 jest ok, ale ... no wlasnie ... jak Sam wiesz autocelowanie jest w grze ale trzeba przynajmniej na chwile "najechac" na wrogi czolg i kliknac PPM, natomiast ten mod powodowal ze nie bylo to wymagane, dlatego tez w pewien sposob daje to przewage, co oczywiscie nie oznacza ze od razu WG nalozy bana, tak jak mowilem wczesniej algorytm ktory jest zaimpletowany w serwerach jest dosc zlozony i analizuje wiele danych, dlatego tez WG w swojej informacji o FAIR PLAY podalo wprost ze nawet na prosbe gracza w zaden sposob nie odpowie jakiego moda zabronionego uzywal. To samo dzieje sie np grach CS itp. Wiem daje to pole do pewnych naduzyc po stronie WG, ale coz w pewnym momencie gra z modami stala sie wrecz niebotyczna co niestety zniechecalo powiedzmy sobie "nowych" graczy do grania, ktorzy po prostu mieli dosyc .... takiego grania... nie wspomne juz o zgloszeniach do supportu w ktorych to gracze zglaszali bledy w grze a po analizie "logow" od gracza wrecz przesylali logi naszpikowane "po sufit" modyfikacjami wszelkiej masci, ktore instalowane z roznych zrodel (czasami nie do konca oki) powodowaly ze nawet bez wiedzy gracza wysylaly "inne dane" na rozne "inne" serwery.... a pozniej bylo... gra sie zawiesza, restartuje itp itd. I na koniec nie bronie WG w zaden sposob ale tak jak sam powiedziales moze juz w niedalekiej przyszlosci gra w WoT bedzie bez nerwow :)

Edited by tomjac29
Posted

Oprogramowanie umieszczające „duchy” pojazdów przeciwnika na polu walki w miejscu, gdzie były ostatnio dostrzeżone.  Po zainstalowaniu nowego modpacka, uwolnionego od zabronionych modów nadal to mam. Po zniknięciu wyświetlonego czołgu zostaje po nim różowa ikonka. Jak to wyłączyć, który mod odpowiada za to??? Do niczego mi to nie jest potrzebne i nie chce dostać bana. Dziękuję.

 

Posted

Już wiem! "duchy" są w "ETYKIETY" w minimapie. Trzeba to wyłączyć dopóki nie zostanie zmienione. Do tego czasu aslan nie będzie czysty.

  • Administrator
Posted
22 minutes ago, ESOX999 said:

Już wiem! "duchy" są w "ETYKIETY" w minimapie. Trzeba to wyłączyć dopóki nie zostanie zmienione. Do tego czasu aslan nie będzie czysty.

 

Mylisz mody, oni pisali o duchach czolgow na ekranie a nie na minimapce, sa mody ktore zostawialy przeroczysty ksztalt czolgu ktory tam stal, nie chodzi o ikonki na minimapie, bo to zwykle ikonki a nie duchy czolgow.

 

Po za tym to samo jest wbudowane w gre, takze nie ma sie co bac....

  • Upvote 1
Posted
1 godzinę temu, Aslain napisał:

 

Mylisz mody, oni pisali o duchach czolgow na ekranie a nie na minimapce, sa mody ktore zostawialy przeroczysty ksztalt czolgu ktory tam stal, nie chodzi o ikonki na minimapie, bo to zwykle ikonki a nie duchy czolgow.

 

Po za tym to samo jest wbudowane w gre, takze nie ma sie co bac....

Dokladnie... mod tzw. duchy czolgow na ekranie powodowal ze np. jak zauwazyles jakis czolg a on "normalnie" po chwili znikal to ten mod ze tak powiem nadal wyswietlal czolg tak jakby on tam nadal stal i byl dla Ciebie widoczny co bardzo ulatwialo strzelanie graczom . Takze Aslian ma racje nie myl ikonek na minimapie z tym modem. Zreszta o ile dobrze pamietam Aslain nigdy moda o nazwie "ghostmode" nie mial w swojej paczce.

3 godziny temu, Olo Jedlina napisał:

Witam

Wie ktoś,czy inny widok dla arty(ten pod G) oraz białe wraki i traki są legalne?

 

 

Białe wraki czolgow sa sprawa dyskusyjna poniewaz moga poniekad troche ulatwic strzelanie jak np. jakis maly LT chowa sie za wrakiem ciezkiego duzego czolgu np Japonca X tieru.. ale ja w tej kwestii sie nie wypowiadam , moim , powtarzam tylko moim skromnym zdaniem daje on troszke wiecej mozliwosci (nie mylic mojej subiektywnej opinii na ten temat ze stanowiskiem WG)

  • Upvote 1
Posted

No to super. I dobrze, że to ja się pomyliłem. Nie zrozumiałem co to "duchy", bo po prostu nie stosowałem tego. Dziękuję za wyjaśnienie.

  • Administrator
Posted
4 minutes ago, ESOX999 said:

No to super. I dobrze, że to ja się pomyliłem. Nie zrozumiałem co to "duchy", bo po prostu nie stosowałem tego. Dziękuję za wyjaśnienie.

 

WG tez napisalo niejasno :) Mogli posilkowac sie obrazkami zeby bylo jasniej.

  • Upvote 1
  • Aslain pinned this topic
Posted

Troszkę przeanalizowałem to co ogłosiło WG oraz poczytałem na temat metod tzw. "wykrywania modów" i doszedłem do wniosku, że to jest następny bezsensowny komunikat mający na celu troszkę postraszyć graczy. WG posiadając takie narzędzie jak skrypt o którym pisał tomjack29 już od 1 lipca posiada wiedzę o tym kto i jakie mody używa. Wiec po co po raz kolejny ogłaszać to samo? Jeżeli WG wie że używam niedozwolonych modyfikacji, to niech mnie po prostu zbanują. Ale tak się nie dzieje a to dlatego że WG dalej nie radzi sobie z modami.

Posted

Jeżeli skrypt wykrywałby nielegalne mody  - to nie lepiej od razu zablokować użytkownikowi konto i żądać ich usunięcia? Po co straszyć banowaniem na 7 dni lub całkowitym usunięciem konta? Wyświetlmy graczowi komunikat "WYKRYTO NIEDOZWOLONE MODYFIKACJE - TWOJE KONTO ZOSTAŁO ZAWIESZONE - ABY POŁĄCZYĆ SIĘ Z SERWEREM USUŃ NIEDOZWOLONE MODYFIKACJE" i sprawa załatwiona. Wtedy wiemy że żaden gracz nie używa niedozwolonych modów. 

  • Upvote 2

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.