Jump to content

6th sense and Sound Detection do not work


Recommended Posts

So I have tried to solve this problems for 3h but nothing works, even if I disable these mods in the installer still doesnt work, i also tried with old solution from 2016/17 but NOTHING works only when the mod is active it doesnt work, in the standart game it just works fine

and i have checked sound volume and user sound etc.

My sound files below without sound mods for 6th and arty sound detection 

Edited by Mystic_Rey
Link to comment

image.thumb.png.cec050ed7b28c4e68cd154bcaf227ac4.png

 

 /**
 * Extra sounds settings.
 * Настройки дополнительных звуков.
 * 
 * https://kr.cm/f/t/18955/
 */
{
  "sounds": {
    "enabled": false,
    // true to enable remote communication between WoT client and WWISE Authoring Tools.
    // установите в true для включения коммуникации между клиентом WoT и WWISE Authoring Tools.
    "remote_communication": false,
    // List of extra banks to load.
    // Use comma for multiple values: ["bank1.bnk", "bank2.bnk"]. Path is relative to ./res_mods/x.x.x/audioww/
    // You can use xvm:// (path relative to /res_mods/mods/shared_resources/xvm/ ) and cfg:// (path relative to /res_mods/configs/xvm/ )
    // Список дополнительных банков для загрузки.
    // Несколько банков необходимо указывать через запятую: ["bank1.bnk", "bank2.bnk"]. Путь относителен к ./res_mods/x.x.x/audioww/
    // Разрешено использование xvm:// (путь относительно /res_mods/mods/shared_resources/xvm/ ) и cfg:// (относительно /res_mods/configs/xvm/ )
    "soundBanks": {
      "battle": ["xvm.bnk"],
      "hangar": ["xvm.bnk"]
    },
    // Enable sound events logging in the xvm.log
    // Включить логгирование звуковых событий в xvm.log
    "logSoundEvents": false,
    // Sound events remapping.
    // Переопределение звуковых событий.
    "soundMapping": {
      // Event mapping.
      // Переопределение события.
      //"originalEventName": "newEventName"
      // To disable sound event use empty string for value.
      // Для отключения звукового события используйте пустую строку для значения.
      //"originalEventName": ""
      //
      // Disable original sixth sense light bulb sound event (Variant 1, Variant 2, User sound).
      // Отключить оригинальный звук лампы шестого чувства (Вариант 1, Вариант 2, Пользовательский).
      "lightbulb": "lightbulb",
      "lightbulb_02": "lightbulb_02",
      "sixthSense": "sixthSense",
      //
      // Disable original enemy detection event     . 
      // Отключить оригинальный звук обнаружения противника.
      //"enemy_sighted_for_team": "",
      //      
      // Disable original fire sound event.
      // Отключить оригинальный звук пожара.
      //"vo_fire_started": "",
      //
      // Disable original ammo bay damaged event.
      // Отключить оригинальный звук повреждения боеукладки.
      //"vo_ammo_bay_damaged": "",
      //
      // Disable original notifications informing about the imminent end of the battle event.
      // Отключить оригинальный звук оповещения сообщающий о скором завершении боя.
      //"time_buzzer_01": "",
      //"time_buzzer_02": "",
      //
      // Sound events added by XVM.
      // Звуковые события, добавленные в XVM.
      //
      // Sixth sense perk.
      // Перк Шестое чувство.
      "xvm_sixthSense": "",
      // Sixth sense perk for Т-34-85 Rudy.
      // Перк Шестое чувство для Т-34-85 Rudy.
      //"xvm_sixthSenseRudy": "",
      // Enemy detection (Use in together with disable original enemy detection event) .
      // Обнаружение противника (Используйте вместе с отключением оригинального звука обнаружения противника).
      "xvm_enemySighted": "",      
      //"xvm_enemySighted": "xvm_enemySighted",      
      // Fire alert (Use in together with disable original event).
      // Пожар (Используйте вместе с отключением оригинального звука).
      //"xvm_fireAlert": "",
      "xvm_fireAlert": "fireAlert",
      // Damage ammoBay (Use in together with disable original event).
      // Повреждение боеукладки (Используйте вместе с отключением оригинального звука).
      //"xvm_ammoBay": "",
      "xvm_ammoBay": "ammoBay",
      // The sound of the end of recharging the gun.
      // Озвучка окончания перезарядки орудия.
      "xvm_gunReloaded": "",
      //"xvm_gunReloaded": "xvm_gunReloaded",
      // Notifications informing about the imminent end of the battle (Use in together with disable original event).
      // Оповещения сообщающие о скором завершении боя (Используйте вместе с отключением оригинального звука).
      "xvm_battleEnd_5_min": "",
      //"xvm_battleEnd_5_min": "xvm_battleEnd_5_min",
      "xvm_battleEnd_3_min": "",
      //"xvm_battleEnd_3_min": "xvm_battleEnd_3_min",
      "xvm_battleEnd_2_min": "",
      //"xvm_battleEnd_2_min": "xvm_battleEnd_2_min",
      "xvm_battleEnd_1_min": "",
      //"xvm_battleEnd_1_min": "xvm_battleEnd_1_min",
      "xvm_battleEnd_30_sec": "",
      //"xvm_battleEnd_30_sec": "xvm_battleEnd_30_sec",
      "xvm_battleEnd_5_sec": ""
      //"xvm_battleEnd_5_sec": "xvm_battleEnd_5_sec"
    }
  }
}
 
 

Edited by Mystic_Rey
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.