Mystic_Rey Posted December 24, 2021 Posted December 24, 2021 (edited) So I have tried to solve this problems for 3h but nothing works, even if I disable these mods in the installer still doesnt work, i also tried with old solution from 2016/17 but NOTHING works only when the mod is active it doesnt work, in the standart game it just works fine and i have checked sound volume and user sound etc. My sound files below without sound mods for 6th and arty sound detection Edited December 24, 2021 by Mystic_Rey Quote
Mystic_Rey Posted December 24, 2021 Author Posted December 24, 2021 (edited) /** * Extra sounds settings. * Настройки дополнительных звуков. * * https://kr.cm/f/t/18955/ */ { "sounds": { "enabled": false, // true to enable remote communication between WoT client and WWISE Authoring Tools. // установите в true для включения коммуникации между клиентом WoT и WWISE Authoring Tools. "remote_communication": false, // List of extra banks to load. // Use comma for multiple values: ["bank1.bnk", "bank2.bnk"]. Path is relative to ./res_mods/x.x.x/audioww/ // You can use xvm:// (path relative to /res_mods/mods/shared_resources/xvm/ ) and cfg:// (path relative to /res_mods/configs/xvm/ ) // Список дополнительных банков для загрузки. // Несколько банков необходимо указывать через запятую: ["bank1.bnk", "bank2.bnk"]. Путь относителен к ./res_mods/x.x.x/audioww/ // Разрешено использование xvm:// (путь относительно /res_mods/mods/shared_resources/xvm/ ) и cfg:// (относительно /res_mods/configs/xvm/ ) "soundBanks": { "battle": ["xvm.bnk"], "hangar": ["xvm.bnk"] }, // Enable sound events logging in the xvm.log // Включить логгирование звуковых событий в xvm.log "logSoundEvents": false, // Sound events remapping. // Переопределение звуковых событий. "soundMapping": { // Event mapping. // Переопределение события. //"originalEventName": "newEventName" // To disable sound event use empty string for value. // Для отключения звукового события используйте пустую строку для значения. //"originalEventName": "" // // Disable original sixth sense light bulb sound event (Variant 1, Variant 2, User sound). // Отключить оригинальный звук лампы шестого чувства (Вариант 1, Вариант 2, Пользовательский). "lightbulb": "lightbulb", "lightbulb_02": "lightbulb_02", "sixthSense": "sixthSense", // // Disable original enemy detection event . // Отключить оригинальный звук обнаружения противника. //"enemy_sighted_for_team": "", // // Disable original fire sound event. // Отключить оригинальный звук пожара. //"vo_fire_started": "", // // Disable original ammo bay damaged event. // Отключить оригинальный звук повреждения боеукладки. //"vo_ammo_bay_damaged": "", // // Disable original notifications informing about the imminent end of the battle event. // Отключить оригинальный звук оповещения сообщающий о скором завершении боя. //"time_buzzer_01": "", //"time_buzzer_02": "", // // Sound events added by XVM. // Звуковые события, добавленные в XVM. // // Sixth sense perk. // Перк Шестое чувство. "xvm_sixthSense": "", // Sixth sense perk for Т-34-85 Rudy. // Перк Шестое чувство для Т-34-85 Rudy. //"xvm_sixthSenseRudy": "", // Enemy detection (Use in together with disable original enemy detection event) . // Обнаружение противника (Используйте вместе с отключением оригинального звука обнаружения противника). "xvm_enemySighted": "", //"xvm_enemySighted": "xvm_enemySighted", // Fire alert (Use in together with disable original event). // Пожар (Используйте вместе с отключением оригинального звука). //"xvm_fireAlert": "", "xvm_fireAlert": "fireAlert", // Damage ammoBay (Use in together with disable original event). // Повреждение боеукладки (Используйте вместе с отключением оригинального звука). //"xvm_ammoBay": "", "xvm_ammoBay": "ammoBay", // The sound of the end of recharging the gun. // Озвучка окончания перезарядки орудия. "xvm_gunReloaded": "", //"xvm_gunReloaded": "xvm_gunReloaded", // Notifications informing about the imminent end of the battle (Use in together with disable original event). // Оповещения сообщающие о скором завершении боя (Используйте вместе с отключением оригинального звука). "xvm_battleEnd_5_min": "", //"xvm_battleEnd_5_min": "xvm_battleEnd_5_min", "xvm_battleEnd_3_min": "", //"xvm_battleEnd_3_min": "xvm_battleEnd_3_min", "xvm_battleEnd_2_min": "", //"xvm_battleEnd_2_min": "xvm_battleEnd_2_min", "xvm_battleEnd_1_min": "", //"xvm_battleEnd_1_min": "xvm_battleEnd_1_min", "xvm_battleEnd_30_sec": "", //"xvm_battleEnd_30_sec": "xvm_battleEnd_30_sec", "xvm_battleEnd_5_sec": "" //"xvm_battleEnd_5_sec": "xvm_battleEnd_5_sec" } } } Edited December 24, 2021 by Mystic_Rey Quote
Administrator Aslain Posted December 25, 2021 Administrator Posted December 25, 2021 Attach logs. Quote
Mystic_Rey Posted December 26, 2021 Author Posted December 26, 2021 (edited) vor 4 Stunden schrieb Aslain: Attach logs. Aslains_WoT_Logs.zip Edited December 26, 2021 by Mystic_Rey Quote
Moderator Theolitius Posted December 26, 2021 Moderator Posted December 26, 2021 disable Epic Music Collection we already contacted the modmaker about this issue. when you install V1 or V2 6 sense sound will not play. Quote
Mystic_Rey Posted December 26, 2021 Author Posted December 26, 2021 thank you, it work, only V1 and V2 are the problems the other music sound mods work. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.