nevaehruo_1 Posted September 6, 2018 Posted September 6, 2018 Just installed #09 of the WoT modpack and when I went into my Polish tech tree I spotted an overlap of the 50TP prem tank on the 53TP. Looks like the only overlap issue in the Ad tech tree mod just wanted to give you the heads up so you could let the Author know about it and fix it for next time. Quote
Administrator Aslain Posted September 6, 2018 Administrator Posted September 6, 2018 What screen resolution you are using btw? What options have you checked in the mod menu? (which style etc.) attach screenshot maybe. Quote
Ricardos Posted September 7, 2018 Posted September 7, 2018 Ital. and polish tier 8 prem. not in tree. Quote
Administrator Aslain Posted September 7, 2018 Administrator Posted September 7, 2018 I need you to show screenshot from your adv tech tree options and screenshot showing the problem Quote
Moderator Quaksen Posted September 8, 2018 Moderator Posted September 8, 2018 And what does your Advanced Techtree settings look like? Click on the <<>> button next to the notification center Quote
Ricardos Posted September 8, 2018 Posted September 8, 2018 I can see Ital. but still not see polish 50tp tier 8 prem. Quote
Moderator Quaksen Posted September 8, 2018 Moderator Posted September 8, 2018 I'm seeing all of them, and using PHARAON's layout. What layout are you using, and what are your other options selected in the mod? Quote
Tankkiller_DK Posted September 8, 2018 Posted September 8, 2018 And this is what i see i the German , and the Rusian tree Quote
Moderator Quaksen Posted September 8, 2018 Moderator Posted September 8, 2018 You should be able to scroll those trees left to right, down at the bottom? @Tankkiller_DK Quote
Tankkiller_DK Posted September 9, 2018 Posted September 9, 2018 8 hours ago, Quaksen said: You should be able to scroll those trees left to right, down at the bottom? @Tankkiller_DK The pic ARE down at the bottom, an there are notting missing at the rigth this sis what i can see Quote
Moderator Quaksen Posted September 9, 2018 Moderator Posted September 9, 2018 3 minutes ago, Tankkiller_DK said: The pic ARE down at the bottom, an there are notting missing at the rigth this sis what i can see Jeg snakker om den scroll-bar der er i bunden af skærmen. Du kan trække den til højre/venstre, og se resten af vognene. Ellers skal du vælge et andet layout inde i Advanced Techtree menuen. Quote
Tankkiller_DK Posted September 9, 2018 Posted September 9, 2018 JA det ved jeg men der mangler stadig alle de vogne der måske kommer, eller de har planenrer om at komme med alle special vogne mangler også Hvor er f.eks. chrysler GF Tier8 Heavy den plejer at være der i Advance Teck tree og og e100 WT som de har planener om at komme med igen på tidspkt. bare nogle eks. Quote
Moderator Quaksen Posted September 9, 2018 Moderator Posted September 9, 2018 Tryk på knappen nede i højre hjørne, og åben Advanced Techtree menuen. (Eller tryk på F8 mens tech tree er åbent), og pil lidt i menuen. Jeg kan se alle tanks, både skjulte og fjernede tanks, fordi jeg har slået dem til. I forhold til layout bruger jeg PHARAON's, men de andre burde også fint have alle tanks. Quote
Tankkiller_DK Posted September 9, 2018 Posted September 9, 2018 AHHHH så kom de, mange tak, viste ikke at der en sådan menu. nu ved jeg det frem over, Takker Quote
Moderator Quaksen Posted September 9, 2018 Moderator Posted September 9, 2018 Det var så lidt da @Ricardos You need to do the same - click the menu button in the bottom right corner, open the Advanced Techtree menu, and fiddle around with the settings, the layout, the hidden/removed toggles, and so on. You can also open techtree and press F8 to open the same menu (if you change it while there, you need to click back to garage and into techtree again to see the changes) Quote
nevaehruo_1 Posted September 12, 2018 Author Posted September 12, 2018 On 9/7/2018 at 12:41 AM, Aslain said: What screen resolution you are using btw? What options have you checked in the mod menu? (which style etc.) attach screenshot maybe. Hope this helps. Quote
Recommended Posts